Kwijl is geilquote:
Droge boterhammentijdquote:
Slijmjurk heb je ook nog, die heeft @JustinK afgewisseld door zijn grapjurk en lolbroekquote:
Gaan jullie ooit en keer een livedate krijgenquote:
Alle aandacht? Mis ik ietsquote:Op donderdag 4 april 2024 16:28 schreef Filosoofert het volgende:
Ik ben jaloers op alle aandacht die JustinK krijgt.
Heeft hij ook wel verdiend hoor! Jaloers, geen afgunst!
But I was blind
You cheated on me from behind
Of die is al geweestquote:Op donderdag 4 april 2024 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaan jullie ooit en keer een livedate krijgen
In alle verschillende topics en forums, vergeet reddit nietquote:
Je bent er ook net weer, gewoon een beetje slijmen met de dames, zeggen dat ze lief zijn.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:28 schreef Filosoofert het volgende:
But I was blind
Ergens geloof ik dat nietquote:
Vooral de aandacht van Koekie toch?quote:Op donderdag 4 april 2024 16:28 schreef Filosoofert het volgende:
But I was blind
Ja klopt daarom zeg ik ook hij verdiend het, ik kan jullie niet de aandacht geven die jullie toekomt.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er ook net weer, gewoon een beetje slijmen met de dames, zeggen dat ze lief zijn.
Kusjes geven. Je weet toch wel
Zeggen dat je de liefde komt brengen enzo
quote:Op donderdag 4 april 2024 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er ook net weer, gewoon een beetje slijmen met de dames, zeggen dat ze lief zijn.
Ik vind jullie allemaal geweldigquote:Op donderdag 4 april 2024 16:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vooral de aandacht van Koekie toch?
Oh ja, je bent natuurlijk juist daarop jaloers, dat snap ik wel
Ik hoef geen aandacht, hoor althans niet dat soort aandacht.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:31 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja klopt daarom zeg ik ook hij verdiend het, ik kan jullie niet de aandacht geven die jullie toekomt.
So on my own
I feel so all alone
quote:Op donderdag 4 april 2024 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Overal een ander meisje?quote:Op donderdag 4 april 2024 16:29 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
In alle verschillende topics en forums, vergeet reddit niet
Die man is een god.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |