Dat is mooi, want mijn telefoon heeft geen macrolensquote:
Gewoon de camera op oogje hoogte dan kijkt hij zo de lens in.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat is mooi, want mijn telefoon heeft geen macrolens
Macrolens is voor heule heule kleine dingen he.. misschien heeft aardappelschotel wel de panoramefunctie nodigquote:
Dit is FOK! Uiteraard hebben alle mannen de panoramafunctie nodig...quote:Op donderdag 4 april 2024 15:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Macrolens is voor heule heule kleine dingen he.. misschien heeft aardappelschotel wel de panoramefunctie nodig
Marcolens is om goed in te kunnen zoomen?quote:Op donderdag 4 april 2024 15:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Macrolens is voor heule heule kleine dingen he.. misschien heeft aardappelschotel wel de panoramefunctie nodig
En jij weet precies hoe groot die zijn, toch?quote:Op donderdag 4 april 2024 15:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Marcolens is om goed in te kunnen zoomen?
Hmm dan graag met zo'n haribo banaantje for scale
Nog nooit bewijs van gezienquote:Op donderdag 4 april 2024 15:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is FOK! Uiteraard hebben alle mannen de panoramafunctie nodig...
Spekkie dus niet.. MAAR hij compenseert wel met zijn mooie persoonlijkheidquote:Op donderdag 4 april 2024 15:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is FOK! Uiteraard hebben alle mannen de panoramafunctie nodig...
Dat is ook altijd mijn excuusquote:Op donderdag 4 april 2024 15:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Spekkie dus niet.. MAAR hij compenseert wel met zijn mooie persoonlijkheid
Ik ken mijn bananen ja!quote:Op donderdag 4 april 2024 15:21 schreef Sally het volgende:
[..]
En jij weet precies hoe groot die zijn, toch?![]()
Of wil je een Haribo Perzik?
quote:Op donderdag 4 april 2024 15:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Spekkie dus niet.. MAAR hij compenseert wel met zijn mooie persoonlijkheid
Zo danquote:Op donderdag 4 april 2024 15:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Haha jaaa ik heb jouw persoonlijkheid wel ns gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |