quote:Op donderdag 4 april 2024 15:42 schreef Filosoofert het volgende:
Hahaha jezus wat ging het ooit los @:jippie wittenog
Laatst was je nog lekker dichtbij mequote:Op donderdag 4 april 2024 15:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik voel afstand tussen mij en justin
Ja maar toen rende jij wegquote:Op donderdag 4 april 2024 15:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laatst was je nog lekker dichtbij me
Wurstcurry gat in de marktquote:Op donderdag 4 april 2024 15:52 schreef Speklap3000 het volgende:
Wat is curry en wurst een goede combi![]()
Ik heb ook een beetje het idee dat Spekkie afstand van me aan het nemen isquote:Op donderdag 4 april 2024 15:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik voel afstand tussen mij en justin
quote:
Ik post al bijna 7 jaar in DTS.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Straks kunnen we ons eerste jubileum al gaan vieren
Beetje afstand, en dan heel dichtbij. En dan beetje afstand, en dan heel dichtbij.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje het idee dat Spekkie afstand van me aan het nemen is
Geniet, maar bolk met maten.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik post al bijna 7 jaar in DTS.Ik weet niet of dat goed is
Jij mag dat!quote:
Hij speelt hard-to-getquote:Op donderdag 4 april 2024 15:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje het idee dat Spekkie afstand van me aan het nemen is
hard-to-get is hard-to-want is mij geleerd.quote:
me blok je en hem gev je de puntenquote:
Jonge doe nie zo jij hebt al gewonnenquote:Op donderdag 4 april 2024 15:57 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
me blok je en hem gev je de punten
ik heb somige musikdvds van 80s hoor
maar wegen muziek en video
Gelukkig heb ik gewoon een normale studententijd gehadquote:Op donderdag 4 april 2024 15:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik post al bijna 7 jaar in DTS.Ik weet niet of dat goed is
Lekker comazuipen in het dispuutquote:Op donderdag 4 april 2024 15:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik gewoon een normale studententijd gehad
Verkeerde account, marioquote:Op donderdag 4 april 2024 15:57 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
me blok je en hem gev je de punten
ik heb somige musikdvds van 80s hoor
maar wegen muziek en video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |