Dat is mooi, want mijn telefoon heeft geen macrolensquote:
Gewoon de camera op oogje hoogte dan kijkt hij zo de lens in.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat is mooi, want mijn telefoon heeft geen macrolens
Macrolens is voor heule heule kleine dingen he.. misschien heeft aardappelschotel wel de panoramefunctie nodigquote:
Dit is FOK! Uiteraard hebben alle mannen de panoramafunctie nodig...quote:Op donderdag 4 april 2024 15:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Macrolens is voor heule heule kleine dingen he.. misschien heeft aardappelschotel wel de panoramefunctie nodig
Marcolens is om goed in te kunnen zoomen?quote:Op donderdag 4 april 2024 15:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Macrolens is voor heule heule kleine dingen he.. misschien heeft aardappelschotel wel de panoramefunctie nodig
En jij weet precies hoe groot die zijn, toch?quote:Op donderdag 4 april 2024 15:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Marcolens is om goed in te kunnen zoomen?
Hmm dan graag met zo'n haribo banaantje for scale
Nog nooit bewijs van gezienquote:Op donderdag 4 april 2024 15:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is FOK! Uiteraard hebben alle mannen de panoramafunctie nodig...
Spekkie dus niet.. MAAR hij compenseert wel met zijn mooie persoonlijkheidquote:Op donderdag 4 april 2024 15:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is FOK! Uiteraard hebben alle mannen de panoramafunctie nodig...
Dat is ook altijd mijn excuusquote:Op donderdag 4 april 2024 15:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Spekkie dus niet.. MAAR hij compenseert wel met zijn mooie persoonlijkheid
Ik ken mijn bananen ja!quote:Op donderdag 4 april 2024 15:21 schreef Sally het volgende:
[..]
En jij weet precies hoe groot die zijn, toch?![]()
Of wil je een Haribo Perzik?
quote:Op donderdag 4 april 2024 15:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Spekkie dus niet.. MAAR hij compenseert wel met zijn mooie persoonlijkheid
Zo danquote:Op donderdag 4 april 2024 15:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Haha jaaa ik heb jouw persoonlijkheid wel ns gezien
Ik vat dit maar als een compliment opquote:Op donderdag 4 april 2024 15:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Haha jaaa ik heb jouw persoonlijkheid wel ns gezien
mwa dat niet wel in de buurtquote:
Smooth Criminal tochquote:Op donderdag 4 april 2024 15:25 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik had alleen niet verwacht dat @:justink kaal was
Jawol en heul knapquote:Op donderdag 4 april 2024 15:25 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik had alleen niet verwacht dat @:justink kaal was
Het gaat er niet om wie van ons twee meer van Justin houdt, maar van wie Justin meer houdtquote:
quote:
JustinKnoepertvaneenpenisquote:Op donderdag 4 april 2024 15:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
JustinKnapemetmooiepersoonlijkheid :j
Is welquote:Op donderdag 4 april 2024 15:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En ook nog zo'n mooi innerlijk, sommige mensen hebben ook al het geluk
Ik heb een oude zielquote:Op donderdag 4 april 2024 15:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]je begon zo goed en dan verval je toch weer in dat boomergedrag
Ik hou van jullie beiden, maar elk op een andere manierquote:Op donderdag 4 april 2024 15:27 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wie van ons twee meer van Justin houdt, maar van wie Justin meer houdt
Lekker sociaal gewenst antwoord weer dit. Maar ik doe het er mee.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik hou van jullie beiden, maar elk op een andere manier
Aaahhhh - mooiquote:Op donderdag 4 april 2024 15:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dat vind ik uiteindelijk toch het belangrijkste
Hier gruwelijke hagel ineensquote:Op donderdag 4 april 2024 15:30 schreef MizzezAmy het volgende:
het onweert hier.
Vies weer is het. Niet lekker vies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |