Rocking Randyquote:Op donderdag 4 april 2024 12:22 schreef MacDeMarco het volgende:
Randy moet zaterdag haast wel naar huis gaan, lijkt mij.
Kan mij niet voorstellen dat hij wederom de favoriet op de bank is.
Er is geveegdquote:Op donderdag 4 april 2024 12:23 schreef Ireth het volgende:
Ik had post 302!![]()
Dacht dat alleen een "blauwe" dat kon
Ja, jammer dat die bloempotmodellen nou niet verknipt kunnen wordenquote:Op donderdag 4 april 2024 12:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja de kapster hebben er zelf uit genomineerd dus dikke vette pech lijkt mij zo
Sowieso lijkt me aan die extensions van Ashley nog weinig eer te behalen
En dat zal het wel ongeveer zijn wat we zien tot de liveshow.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:32 schreef Ireth het volgende:
Het is toch eigenlijk ook erg dat ik de voorkeur geef aan "poetsen met pannen" boven een "gezellig kaartspel"
Er wordt in ieder gevalquote:Op donderdag 4 april 2024 12:32 schreef Ireth het volgende:
Het is toch eigenlijk ook erg dat ik de voorkeur geef aan "poetsen met pannen" boven een "gezellig kaartspel"
Gelukkig kan Ashley haar eigen haar leuk opsteken, Alice weet ook wel wat ze met haar haar moet doen, maar de heren zitten allemaal met die onzettend lullige kapsels, geknipt door de fameuze "kapster"quote:Op donderdag 4 april 2024 12:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, jammer dat die bloempotmodellen nou niet verknipt kunnen worden
Ja, die lopen voor lul tot ze naar een echte kapper gaan. Misschien dat die het nog een beetje kan redden.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:45 schreef Verida het volgende:
Gel
[..]
Gelukkig kan Ashley haar eigen haar leuk opsteken, Alice weet ook wel wat ze met haar haar moet doen, maar de heren zitten allemaal met die onzettend lullige kapsels, geknipt door de fameuze "kapster"
Leven is hard....quote:Op donderdag 4 april 2024 12:46 schreef Ireth het volgende:
Twinstreams op Ashley...
Ik ga de badkamer poetsen
Ik heb zelf niks met opgeschoren kapsels, maar Tom kan het wel hebben vind ik.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:45 schreef Verida het volgende:
Gel
[..]
Gelukkig kan Ashley haar eigen haar leuk opsteken, Alice weet ook wel wat ze met haar haar moet doen, maar de heren zitten allemaal met die onzettend lullige kapsels, geknipt door de fameuze "kapster"
Jammer dat Ty weg is, die wist van alles over dierenquote:Op donderdag 4 april 2024 12:50 schreef mazaru het volgende:
Masturberen apen om schoon te maken of voor de seks vraagt Asley.
Jimmy: Ja dat weet ik niet, ik heb het ze nog nooit gevraagd
quote:Op donderdag 4 april 2024 12:51 schreef Luna68 het volgende:
Ohmeikot, kan BB er even een spel alarm ingooien
Komt weer een vliegtuigje aan dus denk het niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:51 schreef Luna68 het volgende:
Ohmeikot, kan BB er even een spel alarm ingooien
Kan dat vliegtuigje dan even zijn turbo aanzettenquote:Op donderdag 4 april 2024 12:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Komt weer een vliegtuigje aan dus denk het niet.
Je moet wat om de tijd door te komen, dan dit soort meligheid maar....quote:
14.00 uur is hij er.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:52 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Kan dat vliegtuigje dan even zijn turbo aanzetten
Voor wie is deze? Jimmy?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 4 april 2024 12:54 schreef Ireth het volgende:
![]()
![]()
Wow wat is Jimmy dan veel aangekomen. Heel anders ziet hij eruit op de foto🙄SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben wel benieuwd naar een Alice zonder Tomquote:Op donderdag 4 april 2024 12:56 schreef mazaru het volgende:
Randy gaat zijn wasje maar met de hand wassen. Tja, er was nog zat ruimte in de wasmachine, maar Alice gooit dan liever haar schone goed erbij dan dat ze vraagt of iemand nog iets voor de witte was heeft.
Ach doet randy ook eens wat anders dan liggenquote:Op donderdag 4 april 2024 12:56 schreef mazaru het volgende:
Randy gaat zijn wasje maar met de hand wassen. Tja, er was nog zat ruimte in de wasmachine, maar Alice gooit dan liever haar schone goed erbij dan dat ze vraagt of iemand nog iets voor de witte was heeft.
![]()
![]()
Toen zag ie nog wat hangen als ie de aardappels ging afgietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
![]()
![]()
ZondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was echt een knappe ventThinking is difficult, that’s why most people judge
ik Zie ashley ook veel liggen op de bank of in dat hok Wat is het verschil???quote:Op donderdag 4 april 2024 12:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ach doet randy ook eens wat anders dan liggen
Randy gaat zowat liggend zijn avonduur doorquote:Op donderdag 4 april 2024 13:01 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik Zie ashley ook veel liggen op de bank of in dat hok Wat is het verschil???
Brn nog steeds verbaasd dat hij zo ver is gekomenquote:Op donderdag 4 april 2024 13:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Randy gaat zowat liggend zijn avonduur door
Ja mij ook, had hem niet zover zien komen.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Brn nog steeds verbaasd dat hij zo ver is gekomen
Waarom vergelijken?quote:Op donderdag 4 april 2024 13:01 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik Zie ashley ook veel liggen op de bank of in dat hok Wat is het verschil???
Rug weeënquote:Op donderdag 4 april 2024 13:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Alice heeft rugpijn.
Voelt als buikkramp maar dan in je rug.
Klopt.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:55 schreef Li0nHeart het volgende:
PH-ZVC, zojuist opgestegen vanaf Teuge. Dat zal 'm wel zijn denk ik.
quote:Op donderdag 4 april 2024 13:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
en een verdraaide stemkleine meisjesstem weer
![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 13:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
en een verdraaide stemkleine meisjesstem weer
![]()
Dan nog liever een Tom zonder Alice. Alice is ook een ophitser hoor. Die doet het alleen op een hele sneaky manierquote:Op donderdag 4 april 2024 12:57 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar een Alice zonder Tom
Toch bijzonder van iemand die daar bijna niks heeft gedaanquote:
Met enige hulp zoals een emotioneel momentje met traantjes van dat freeze.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Brn nog steeds verbaasd dat hij zo ver is gekomen
quote:
Blijf het raar vinden dat er maar twee zo bezoekje hebben gehadquote:Op donderdag 4 april 2024 13:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met enige hulp zoals een emotioneel momentje met traantjes van dat freeze.
Ik vind haar ondanks haar ietwat zware stem soms een leuke damequote:Op donderdag 4 april 2024 13:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Alice blijft er wat mij betreft soms net uit zien als kloontje het reuze kind
Het is denk ik ook een leuke dame, maar die gezichten die ze soms trekt doen mij daar aan denkenquote:Op donderdag 4 april 2024 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind haar ondanks haar ietwat zware stem soms een leuke dame
Ja, maar denk dat niet ieder familielid zichzelf wil terugzien op tv.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijf het raar vinden dat er maar twee zo bezoekje hebben gehad
Snap ikquote:Op donderdag 4 april 2024 13:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is denk ik ook een leuke dame, maar die gezichten die ze soms trekt doen mij daar aan denken
Maar ze zitten wel bij de live, dan zijn ze ook op tv toch?quote:Op donderdag 4 april 2024 13:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, maar denk dat niet ieder familielid zichzelf wil terugzien op tv.
Wel jammer dat paasvakantie bijna voorbij is als Tom het huis verlaatquote:Op donderdag 4 april 2024 13:16 schreef greysbones het volgende:
Tom zou graag met fil op stap gaan
Lekker wandelen
Speeltuin
Zwemmen
Zie voor de interviews vaak vrienden, en de familie wat verborgen tussen het publiek.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze zitten wel bij de live, dan zijn ze ook op tv toch?
Paasvakantie ??quote:Op donderdag 4 april 2024 13:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Wel jammer dat paasvakantie bijna voorbij is als Tom het huis verlaat
Aah okquote:Op donderdag 4 april 2024 13:19 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
In België is het nu paasvakantie, deze week en volgende week.
Karen vliegt meequote:Op donderdag 4 april 2024 13:22 schreef spapaars het volgende:
Piloot heeft gisteravond een feestje gehad?
[ afbeelding ]
Zware laatste dagen.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:22 schreef greysbones het volgende:
Randy kan niet eens meer recht op zitten
ADSB Data is altijd wat meer schokkerigquote:Op donderdag 4 april 2024 13:22 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 april 2024 13:22 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Karen mag best eens meevliegen, heb alleen geen toeter op mijn vliegtuigquote:Op donderdag 4 april 2024 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Karen vliegt mee
En is op zoek naar de knipperlichten
De toeter
Etc
Die draaien zonder deze vluchten ook al prima. Dit zijn voor hun de krenten in de pap. Komt zo naar je toe zonder enige moeitequote:Op donderdag 4 april 2024 13:28 schreef freaky40 het volgende:
Dat bedrijfje wat elke week die vliegtuigjes verzorgt draait nu al break even dit jaar....
Het was was dat ze met de hand heeft gewassen dus niet echt schoon zoals in de wasmachine, vandaar dat ze het erbij heeft gedaan dan wordt het eens goed schoon zei ze .quote:Op donderdag 4 april 2024 12:56 schreef mazaru het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2024 13:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Alice blijft er wat mij betreft soms net uit zien als kloontje het reuze kind
Je vergeet rondjes lopen en squatten en vroeg naar bed omdat ze moe zijnquote:Op donderdag 4 april 2024 13:42 schreef Hznootje het volgende:
Worden nog lange dagen tot aan de finale, kaarten, rummicub, hottub en dat was het dan wel
Nog 1 week te gaan als hij door mag, dus om nu nog te willen telefoneren.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:46 schreef mazaru het volgende:
Dat telefoongesprek is uit Tom zijn hoofd gepraat.
Hij wilde zijn zus bellenquote:Op donderdag 4 april 2024 13:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nog 1 week te gaan als hij door mag, dus om nu nog te willen telefoneren.
Gisteren was het nog 8 dagen en toen wou hij het wel.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nog 1 week te gaan als hij door mag, dus om nu nog te willen telefoneren.
Hij mag natuurlijk bellen wie hij wil, maar het was de vraag wie de telefoon op dat nummer op zou gaan namen.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gisteren was het nog 8 dagen en toen wou hij het wel.
Klopt, maar dat wist hij gisteren ook.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:51 schreef Harry het volgende:
[..]
Hij mag natuurlijk bellen wie hij wil, maar het was de vraag wie de telefoon op dat nummer op zou gaan namen.
De kans bestaat dat ie het weekend thuis is, dus dan gaat ie er gewoon langs zegt ie net. En mocht ie niet naar huis hoeven dan gaat ie een week later.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gisteren was het nog 8 dagen en toen wou hij het wel.
Van haarzelfquote:Op donderdag 4 april 2024 13:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou wel goud zijn koopt ze het, krijgt ze 1 foto
ik denk dat Glenn dat gewoon op eigen kracht zo besloten heeft.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Glenn heeft dus (in opdracht van de baas?) gestemd op Jimmy.
Nu is het andersom en zie het resultaatquote:Op donderdag 4 april 2024 13:54 schreef greysbones het volgende:
Jimmy heeft een week lopen mokken omdat Tom op hem had gestemd![]()
Dit is dag 1 niet een week hèquote:Op donderdag 4 april 2024 13:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nu is het andersom en zie het resultaat
En Tom maar een schuldgevoel aan te praten.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:54 schreef greysbones het volgende:
Jimmy heeft een week lopen mokken omdat Tom op hem had gestemd![]()
Ik dus niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:54 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat Glenn dat gewoon op eigen kracht zo besloten heeft.
Ik bedoel ook niet hier, maar in de kooktubquote:Op donderdag 4 april 2024 13:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat gebeurt met iedereen in dat huis
ik ook nietquote:
Eerder teleurgesteld denk ik..quote:Op donderdag 4 april 2024 13:56 schreef mazaru het volgende:
Hij was dus ook al boos dat hij dat spel niet heeft gewonnen. Dat was ook duidelijk te merken
Tuurlijk joh, laat gaan. Dat stopt toch niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:54 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat Glenn dat gewoon op eigen kracht zo besloten heeft.
En dat is natuurlijk zijn goed recht.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:56 schreef Harry het volgende:
Jimmy: ik heb mijn keuze veranderd, zodat ik er zelf niet op kwam. Hij kan niet op mij zijn gegaan.
Noem je dat serieus Bashen?quote:Op donderdag 4 april 2024 13:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet hier, maar in de kooktub
Precies en heb jij je best gedaan om naar Tom toe te gaan om hem te steunen?quote:Op donderdag 4 april 2024 13:54 schreef Ireth het volgende:
Ow wat een jankerd, Tom heeft hem nog niet gefeliciteerd?? Waarmee? Met je niet-nominatie??
Wat zijn/doen die mensen toch moeilijk onderling!![]()
(Disclaimer: iedereen dus hé...)
Ik vind van welquote:Op donderdag 4 april 2024 13:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Noem je dat serieus Bashen?![]()
Dat was het niet
Laat hem maar weer omkeren wat mij betreftquote:Op donderdag 4 april 2024 13:58 schreef LonesomeFairy het volgende:
Spel even op pauze voor vliegtuigje. Die moet er bijna zijn toch?
quote:Op donderdag 4 april 2024 13:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jimmy snapt niet dat het zijn gedrag is dat Tom boos maakt.
Ineens laat hij Tom vallen om de hele dag bij Ash en Glenn te zitten.
Jimmy snapte het niet , noem het zielig doen , maar dat noem ik geen bashenquote:
Stream loopt 8 minuten achterquote:
Jimmy is de hele week al bezigquote:Op donderdag 4 april 2024 14:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jimmy snapte het niet , noem het zielig doen , maar dat noem ik geen bashen
Daarbij met de wind gaat het minder snel, en Schiphol die de ruimte moet hebben om het vliegtuigje de CTR binnen te latenquote:
Dat was idd wat kinderachtig, maar het komt wel ergens vandaan .quote:Op donderdag 4 april 2024 14:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jimmy is de hele week al bezig
Bij ash
En glenn
Om Tom onderuit te schoffelen
Undercover weekquote:Op donderdag 4 april 2024 14:03 schreef Ireth het volgende:
Jim is de vorige keer 3 dagen genegeerd omdat "ie" dacht dat Jim het balletje had verstopt?
Vergeet niet dat Tom niet van gisteren isquote:Op donderdag 4 april 2024 14:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was idd wat kinderachtig, maar het komt wel ergens vandaan .
Nodig? Nee , net als hoe Tom zich de laatste dagen gedraagt
Ook niet nodig
Ja dat weet ik, maar 3 dagen omdat Jim het balletje verstopt moest hebben?? Daar klopt geen klote van? Hebben ze daar ook speculaasjes?quote:Op donderdag 4 april 2024 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Undercover week
Waarin de ene keer volgens jim niks aan de hand was
Vooral een discussie
En de andere keer is hij 3 maanden genegeerd
En het mooie is dat Jimmy er zelf over begon !!!!quote:Op donderdag 4 april 2024 14:02 schreef Harry het volgende:
Jimmy zegt, dat Tom gisteravond in de hottub zelf over het spel begon. Sindsdien praat Tom niet meer met Jimmy.
Klopt, beweging helpt net.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:05 schreef greysbones het volgende:
Nou Alice
Je kunt beter bewegen
Dan elke keer gaan liggen
Dat liggen gaat je echt niet helpen
Een heleboel!quote:Op donderdag 4 april 2024 14:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar 3 dagen omdat Jim het balletje verstopt moest hebben?? Daar klopt geen klote van? Hebben ze daar ook speculaasjes?
Ik heb Jimmy van de week toch duidelijk tegen Tom horen zeggen dat hij nog niet wist wat hij ging doen. Het kon nog alle kanten op. Dat was nadat Tom tegen hem zei dat hij deze keer niet op Jimmy ging stemmen. Jimmy is dus gewoon eerlijk geweest en heeft Tom niets beloofd.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:02 schreef Harry het volgende:
Jimmy zegt, dat Tom gisteravond in de hottub zelf over het spel begon. Sindsdien praat Tom niet meer met Jimmy.
Blij dat ik zo naar mijn werk magquote:Op donderdag 4 april 2024 14:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy kan zo de hele middag praten over zijn vliegtuigje
Dat klopt. Maar Jimmy zit nu te zeiken en zeuren dat Tom hem niet heeft gefeliciteerd en haalt er van alles bij om Tom te bashen.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb Jimmy van de week toch duidelijk tegen Tom horen zeggen dat hij nog niet wist wat hij ging doen. Het kon nog alle kanten op. Dat was nadat Tom tegen hem zei dat hij deze keer niet op Jimmy ging stemmen. Jimmy is dus gewoon eerlijk geweest en heeft Tom niets beloofd.
Waarom zou hij? Hij wou hem een knuffel geven en werd door Tom weggeduwd.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:10 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar Jimmy zit nu te zeiken en zeuren dat Tom hem niet heeft gefeliciteerd en haalt er van alles bij om Tom te bashen.
Maar Jimmy is ook niet naar Tom gegaan om hem nu even te steunen omdat hij op de bank zit.
weggeduwdquote:Op donderdag 4 april 2024 14:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom zou hij? Hij wou hem een knuffel geven en werd door Tom weggeduwd.
Dat heb ik niet gezien?? Wel dat Tom wegliep met zijn rug naar Jimmy toe?quote:Op donderdag 4 april 2024 14:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had ik net terug geswitchetquote:Op donderdag 4 april 2024 14:12 schreef freaky40 het volgende:
Ja, hij geeft gas nu, hij mag door. Edit: oh nee hij maakt nog een rondje.
Really?quote:Op donderdag 4 april 2024 14:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tom is de keer dat hij welquote:Op donderdag 4 april 2024 14:10 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar Jimmy zit nu te zeiken en zeuren dat Tom hem niet heeft gefeliciteerd en haalt er van alles bij om Tom te bashen.
Maar Jimmy is ook niet naar Tom gegaan om hem nu even te steunen omdat hij op de bank zit.
Ook goed. In ieder geval moest die niets van Jimmy weten en dan zou hij nu op zijn knieën naar hem toe moeten gaan? Hij kon van mij ook lekker in die la gaan liggen mokken in zijn eentje.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien?? Wel dat Tom wegliep met zijn rug naar Jimmy toe?
Alice heeft een dikke reet die ze zorgvuldig bijhoudt en Randy heeft een dikke baard die hij zorgvuldig bijhoudtquote:Op donderdag 4 april 2024 14:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
Alice en Randy verschillen eigenlijk niet veel hoor…..
Nou ... dat is eigenlijk niet ook goed. Een duw geven is wel compleet iets anders... en er is veel gezegd over stemming maken in de CoS. En dit valt daaronder vind ik.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook goed. In ieder geval moest die niets van Jimmy weten en dan zou hij nu op zijn knieën naar hem toe moeten gaan? Hij kon van mij ook lekker in die la gaan liggen mokken in zijn eentje.
Dus dat !quote:Op donderdag 4 april 2024 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom is de keer dat hij wel
Jimmy er op had gezet direct naar hem toegegaan
Om het te zeggen
En met hem te praten
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tribunalen!!! Hoogverraad!!! Levensgevaarlijke duw!!
Liggen doen ze ook best goedquote:Op donderdag 4 april 2024 14:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Alice heeft een dikke reet die ze zorgvuldig bijhoudt en Randy heeft een dikke baard die hij zorgvuldig bijhoudt
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou ... dat is eigenlijk niet ook goed. Een duw geven is wel compleet iets anders... en er is veel gezegd over stemming maken in de CoS. En dit valt daaronder vind ik.
Hij liep gewoon weg en had waarschijnlijk niet eens door dat Jim er überhaupt stondquote:Op donderdag 4 april 2024 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook goed. In ieder geval moest die niets van Jimmy weten en dan zou hij nu op zijn knieën naar hem toe moeten gaan? Hij kon van mij ook lekker in die la gaan liggen mokken in zijn eentje.
Had hij geen mes in zijn handquote:Op donderdag 4 april 2024 14:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tribunalen!!! Hoogverraad!!! Levensgevaarlijke duw!!
Jimmy heeft vaak genoeg gezegd dat hij weet dat Tom hoog staat . Tom negeerde Jimmy en dat is net zo kinderachtig als dat gezemel van Jimmyquote:Op donderdag 4 april 2024 14:10 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja hoor tuuuuuuuuurlijkquote:Op donderdag 4 april 2024 14:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij liep gewoon weg en had waarschijnlijk niet eens door dat Jim er überhaupt stond
Die ziet een bevestiging voor zijn kiss ass gedragquote:Op donderdag 4 april 2024 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy gaat zich het mannetje voelen natuurlijk zometeen met z'n vliegtuig.
Dat lijkt me welquote:Op donderdag 4 april 2024 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy gaat zich het mannetje voelen natuurlijk zometeen met z'n vliegtuig.
Een huilende Jimmy, een boze Tom, een Alice die krijst dat ze het wist met de nodige keren het woordje 'schat' erin. Ik kan ook de toekomst voorspellenquote:
Ik gun het hem wel... ook al is ie soms een kleuter... maar goed, hij is niet de enige daarquote:Op donderdag 4 april 2024 14:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel
voor ons inmiddels dagelijkse kost, maar het zal de bewoners keer op keer een enorme boost geven.
En helemaal Jimmy, die heeft nog niets gehad
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een huilende Jimmy, een boze Tom, een Alice die krijst dat ze het wist met de nodige keren het woordje 'schat' erin. Ik kan ook de toekomst voorspellen
Tom liep gewoon weg van de groepquote:Op donderdag 4 april 2024 14:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jimmy heeft vaak genoeg gezegd dat hij weet dat Tom hoog staat . Tom negeerde Jimmy en dat is net zo kinderachtig als dat gezemel van Jimmy
Tom kan ook hypocriet uit de hoek komen , net als de rest
Dat voetstuk mag wel wat lager
Omijkot!! Omijkot!!quote:Op donderdag 4 april 2024 14:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een huilende Jimmy, een boze Tom, een Alice die krijst dat ze het wist met de nodige keren het woordje 'schat' erin. Ik kan ook de toekomst voorspellen
Als je van soms vaak maaktquote:Op donderdag 4 april 2024 14:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom is soms bot ... Jimmy is soms een kleuter. Ben het wel met @:kodiak100 eens.
Na al die vliegtuigjes voor iedereen is dat ook leuk voor hemquote:Op donderdag 4 april 2024 14:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel
voor ons inmiddels dagelijkse kost, maar het zal de bewoners keer op keer een enorme boost geven.
En helemaal Jimmy, die heeft nog niets gehad
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:24 schreef woxxel2 het volgende:
Ik gun jimmy met lege handen t huis uit.
Tot nu toe steekt hij een mes in de rug bij degene die het dichtst bij hem staat en gaat daarna jammeren als diegene er wat van vind
![]()
![]()
het isdat ik die Tattoo's zie maar anders had ik het niet geloofd ongelofelijk zoveel leuker hij mag echt wel afvallen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goh hij blij komt een vliegtuig joepieI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Staat in de tuin?quote:
is die nou zo triest dat hij zich zo laat kennen pffffquote:
Tot zover de vriendschap met Jimmy....quote:Op donderdag 4 april 2024 14:27 schreef Harry het volgende:
Tom zegt of doet niets, en is alweer binnen.
weet je het zeker?quote:Op donderdag 4 april 2024 14:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Staat in de tuin?
O nu zie ik um ook nie meer? Net wel?
Nee dat was Jimmy vorige week met ash haar vliegtuigquote:Op donderdag 4 april 2024 14:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is die nou zo triest dat hij zich zo laat kennen pffff
Nee ik heb al 20 glazen rode wijn op en zie het niet meer zo helderquote:
En dat voor je moet gaan werkenquote:Op donderdag 4 april 2024 14:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee ik heb al 20 glazen rode wijn op en zie het niet meer zo helder
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee ik heb al 20 glazen rode wijn op en zie het niet meer zo helder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |