quote:
Blijf het raar vinden dat er maar twee zo bezoekje hebben gehadquote:Op donderdag 4 april 2024 13:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met enige hulp zoals een emotioneel momentje met traantjes van dat freeze.
Ik vind haar ondanks haar ietwat zware stem soms een leuke damequote:Op donderdag 4 april 2024 13:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Alice blijft er wat mij betreft soms net uit zien als kloontje het reuze kind
Het is denk ik ook een leuke dame, maar die gezichten die ze soms trekt doen mij daar aan denkenquote:Op donderdag 4 april 2024 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind haar ondanks haar ietwat zware stem soms een leuke dame
Ja, maar denk dat niet ieder familielid zichzelf wil terugzien op tv.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijf het raar vinden dat er maar twee zo bezoekje hebben gehad
Snap ikquote:Op donderdag 4 april 2024 13:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is denk ik ook een leuke dame, maar die gezichten die ze soms trekt doen mij daar aan denken
Maar ze zitten wel bij de live, dan zijn ze ook op tv toch?quote:Op donderdag 4 april 2024 13:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, maar denk dat niet ieder familielid zichzelf wil terugzien op tv.
Wel jammer dat paasvakantie bijna voorbij is als Tom het huis verlaatquote:Op donderdag 4 april 2024 13:16 schreef greysbones het volgende:
Tom zou graag met fil op stap gaan
Lekker wandelen
Speeltuin
Zwemmen
Zie voor de interviews vaak vrienden, en de familie wat verborgen tussen het publiek.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze zitten wel bij de live, dan zijn ze ook op tv toch?
Paasvakantie ??quote:Op donderdag 4 april 2024 13:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Wel jammer dat paasvakantie bijna voorbij is als Tom het huis verlaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |