Tom is de keer dat hij welquote:Op donderdag 4 april 2024 14:10 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar Jimmy zit nu te zeiken en zeuren dat Tom hem niet heeft gefeliciteerd en haalt er van alles bij om Tom te bashen.
Maar Jimmy is ook niet naar Tom gegaan om hem nu even te steunen omdat hij op de bank zit.
Ook goed. In ieder geval moest die niets van Jimmy weten en dan zou hij nu op zijn knieën naar hem toe moeten gaan? Hij kon van mij ook lekker in die la gaan liggen mokken in zijn eentje.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien?? Wel dat Tom wegliep met zijn rug naar Jimmy toe?
Alice heeft een dikke reet die ze zorgvuldig bijhoudt en Randy heeft een dikke baard die hij zorgvuldig bijhoudtquote:Op donderdag 4 april 2024 14:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
Alice en Randy verschillen eigenlijk niet veel hoor…..
Nou ... dat is eigenlijk niet ook goed. Een duw geven is wel compleet iets anders... en er is veel gezegd over stemming maken in de CoS. En dit valt daaronder vind ik.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook goed. In ieder geval moest die niets van Jimmy weten en dan zou hij nu op zijn knieën naar hem toe moeten gaan? Hij kon van mij ook lekker in die la gaan liggen mokken in zijn eentje.
Dus dat !quote:Op donderdag 4 april 2024 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom is de keer dat hij wel
Jimmy er op had gezet direct naar hem toegegaan
Om het te zeggen
En met hem te praten
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tribunalen!!! Hoogverraad!!! Levensgevaarlijke duw!!
Liggen doen ze ook best goedquote:Op donderdag 4 april 2024 14:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Alice heeft een dikke reet die ze zorgvuldig bijhoudt en Randy heeft een dikke baard die hij zorgvuldig bijhoudt
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou ... dat is eigenlijk niet ook goed. Een duw geven is wel compleet iets anders... en er is veel gezegd over stemming maken in de CoS. En dit valt daaronder vind ik.
Hij liep gewoon weg en had waarschijnlijk niet eens door dat Jim er überhaupt stondquote:Op donderdag 4 april 2024 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook goed. In ieder geval moest die niets van Jimmy weten en dan zou hij nu op zijn knieën naar hem toe moeten gaan? Hij kon van mij ook lekker in die la gaan liggen mokken in zijn eentje.
Had hij geen mes in zijn handquote:Op donderdag 4 april 2024 14:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tribunalen!!! Hoogverraad!!! Levensgevaarlijke duw!!
Jimmy heeft vaak genoeg gezegd dat hij weet dat Tom hoog staat . Tom negeerde Jimmy en dat is net zo kinderachtig als dat gezemel van Jimmyquote:Op donderdag 4 april 2024 14:10 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar Jimmy zit nu te zeiken en zeuren dat Tom hem niet heeft gefeliciteerd en haalt er van alles bij om Tom te bashen.
Maar Jimmy is ook niet naar Tom gegaan om hem nu even te steunen omdat hij op de bank zit.
Ja hoor tuuuuuuuuurlijkquote:Op donderdag 4 april 2024 14:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij liep gewoon weg en had waarschijnlijk niet eens door dat Jim er überhaupt stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |