Vergeet niet dat Tom niet van gisteren isquote:Op donderdag 4 april 2024 14:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was idd wat kinderachtig, maar het komt wel ergens vandaan .
Nodig? Nee , net als hoe Tom zich de laatste dagen gedraagt
Ook niet nodig
Ja dat weet ik, maar 3 dagen omdat Jim het balletje verstopt moest hebben?? Daar klopt geen klote van? Hebben ze daar ook speculaasjes?quote:Op donderdag 4 april 2024 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Undercover week
Waarin de ene keer volgens jim niks aan de hand was
Vooral een discussie
En de andere keer is hij 3 maanden genegeerd
En het mooie is dat Jimmy er zelf over begon !!!!quote:Op donderdag 4 april 2024 14:02 schreef Harry het volgende:
Jimmy zegt, dat Tom gisteravond in de hottub zelf over het spel begon. Sindsdien praat Tom niet meer met Jimmy.
Klopt, beweging helpt net.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:05 schreef greysbones het volgende:
Nou Alice
Je kunt beter bewegen
Dan elke keer gaan liggen
Dat liggen gaat je echt niet helpen
Een heleboel!quote:Op donderdag 4 april 2024 14:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar 3 dagen omdat Jim het balletje verstopt moest hebben?? Daar klopt geen klote van? Hebben ze daar ook speculaasjes?
Ik heb Jimmy van de week toch duidelijk tegen Tom horen zeggen dat hij nog niet wist wat hij ging doen. Het kon nog alle kanten op. Dat was nadat Tom tegen hem zei dat hij deze keer niet op Jimmy ging stemmen. Jimmy is dus gewoon eerlijk geweest en heeft Tom niets beloofd.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:02 schreef Harry het volgende:
Jimmy zegt, dat Tom gisteravond in de hottub zelf over het spel begon. Sindsdien praat Tom niet meer met Jimmy.
Blij dat ik zo naar mijn werk magquote:Op donderdag 4 april 2024 14:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy kan zo de hele middag praten over zijn vliegtuigje
Dat klopt. Maar Jimmy zit nu te zeiken en zeuren dat Tom hem niet heeft gefeliciteerd en haalt er van alles bij om Tom te bashen.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb Jimmy van de week toch duidelijk tegen Tom horen zeggen dat hij nog niet wist wat hij ging doen. Het kon nog alle kanten op. Dat was nadat Tom tegen hem zei dat hij deze keer niet op Jimmy ging stemmen. Jimmy is dus gewoon eerlijk geweest en heeft Tom niets beloofd.
Waarom zou hij? Hij wou hem een knuffel geven en werd door Tom weggeduwd.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:10 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar Jimmy zit nu te zeiken en zeuren dat Tom hem niet heeft gefeliciteerd en haalt er van alles bij om Tom te bashen.
Maar Jimmy is ook niet naar Tom gegaan om hem nu even te steunen omdat hij op de bank zit.
weggeduwdquote:Op donderdag 4 april 2024 14:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom zou hij? Hij wou hem een knuffel geven en werd door Tom weggeduwd.
Dat heb ik niet gezien?? Wel dat Tom wegliep met zijn rug naar Jimmy toe?quote:Op donderdag 4 april 2024 14:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had ik net terug geswitchetquote:Op donderdag 4 april 2024 14:12 schreef freaky40 het volgende:
Ja, hij geeft gas nu, hij mag door. Edit: oh nee hij maakt nog een rondje.
Really?quote:Op donderdag 4 april 2024 14:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |