En dat is natuurlijk zijn goed recht.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:56 schreef Harry het volgende:
Jimmy: ik heb mijn keuze veranderd, zodat ik er zelf niet op kwam. Hij kan niet op mij zijn gegaan.
Noem je dat serieus Bashen?quote:Op donderdag 4 april 2024 13:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet hier, maar in de kooktub
Precies en heb jij je best gedaan om naar Tom toe te gaan om hem te steunen?quote:Op donderdag 4 april 2024 13:54 schreef Ireth het volgende:
Ow wat een jankerd, Tom heeft hem nog niet gefeliciteerd?? Waarmee? Met je niet-nominatie??
Wat zijn/doen die mensen toch moeilijk onderling!![]()
(Disclaimer: iedereen dus hé...)
Ik vind van welquote:Op donderdag 4 april 2024 13:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Noem je dat serieus Bashen?![]()
Dat was het niet
Laat hem maar weer omkeren wat mij betreftquote:Op donderdag 4 april 2024 13:58 schreef LonesomeFairy het volgende:
Spel even op pauze voor vliegtuigje. Die moet er bijna zijn toch?
quote:Op donderdag 4 april 2024 13:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jimmy snapt niet dat het zijn gedrag is dat Tom boos maakt.
Ineens laat hij Tom vallen om de hele dag bij Ash en Glenn te zitten.
Jimmy snapte het niet , noem het zielig doen , maar dat noem ik geen bashenquote:
Stream loopt 8 minuten achterquote:
Jimmy is de hele week al bezigquote:Op donderdag 4 april 2024 14:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jimmy snapte het niet , noem het zielig doen , maar dat noem ik geen bashen
Daarbij met de wind gaat het minder snel, en Schiphol die de ruimte moet hebben om het vliegtuigje de CTR binnen te latenquote:
Dat was idd wat kinderachtig, maar het komt wel ergens vandaan .quote:Op donderdag 4 april 2024 14:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jimmy is de hele week al bezig
Bij ash
En glenn
Om Tom onderuit te schoffelen
Undercover weekquote:Op donderdag 4 april 2024 14:03 schreef Ireth het volgende:
Jim is de vorige keer 3 dagen genegeerd omdat "ie" dacht dat Jim het balletje had verstopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |