Rocking Randyquote:Op donderdag 4 april 2024 12:22 schreef MacDeMarco het volgende:
Randy moet zaterdag haast wel naar huis gaan, lijkt mij.
Kan mij niet voorstellen dat hij wederom de favoriet op de bank is.
Er is geveegdquote:Op donderdag 4 april 2024 12:23 schreef Ireth het volgende:
Ik had post 302!![]()
Dacht dat alleen een "blauwe" dat kon
Ja, jammer dat die bloempotmodellen nou niet verknipt kunnen wordenquote:Op donderdag 4 april 2024 12:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja de kapster hebben er zelf uit genomineerd dus dikke vette pech lijkt mij zo
Sowieso lijkt me aan die extensions van Ashley nog weinig eer te behalen
En dat zal het wel ongeveer zijn wat we zien tot de liveshow.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:32 schreef Ireth het volgende:
Het is toch eigenlijk ook erg dat ik de voorkeur geef aan "poetsen met pannen" boven een "gezellig kaartspel"
Er wordt in ieder gevalquote:Op donderdag 4 april 2024 12:32 schreef Ireth het volgende:
Het is toch eigenlijk ook erg dat ik de voorkeur geef aan "poetsen met pannen" boven een "gezellig kaartspel"
Gelukkig kan Ashley haar eigen haar leuk opsteken, Alice weet ook wel wat ze met haar haar moet doen, maar de heren zitten allemaal met die onzettend lullige kapsels, geknipt door de fameuze "kapster"quote:Op donderdag 4 april 2024 12:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, jammer dat die bloempotmodellen nou niet verknipt kunnen worden
Ja, die lopen voor lul tot ze naar een echte kapper gaan. Misschien dat die het nog een beetje kan redden.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:45 schreef Verida het volgende:
Gel
[..]
Gelukkig kan Ashley haar eigen haar leuk opsteken, Alice weet ook wel wat ze met haar haar moet doen, maar de heren zitten allemaal met die onzettend lullige kapsels, geknipt door de fameuze "kapster"
Leven is hard....quote:Op donderdag 4 april 2024 12:46 schreef Ireth het volgende:
Twinstreams op Ashley...
Ik ga de badkamer poetsen
Ik heb zelf niks met opgeschoren kapsels, maar Tom kan het wel hebben vind ik.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:45 schreef Verida het volgende:
Gel
[..]
Gelukkig kan Ashley haar eigen haar leuk opsteken, Alice weet ook wel wat ze met haar haar moet doen, maar de heren zitten allemaal met die onzettend lullige kapsels, geknipt door de fameuze "kapster"
Jammer dat Ty weg is, die wist van alles over dierenquote:Op donderdag 4 april 2024 12:50 schreef mazaru het volgende:
Masturberen apen om schoon te maken of voor de seks vraagt Asley.
Jimmy: Ja dat weet ik niet, ik heb het ze nog nooit gevraagd
quote:Op donderdag 4 april 2024 12:51 schreef Luna68 het volgende:
Ohmeikot, kan BB er even een spel alarm ingooien
Komt weer een vliegtuigje aan dus denk het niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:51 schreef Luna68 het volgende:
Ohmeikot, kan BB er even een spel alarm ingooien
Kan dat vliegtuigje dan even zijn turbo aanzettenquote:Op donderdag 4 april 2024 12:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Komt weer een vliegtuigje aan dus denk het niet.
Je moet wat om de tijd door te komen, dan dit soort meligheid maar....quote:
14.00 uur is hij er.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:52 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Kan dat vliegtuigje dan even zijn turbo aanzetten
Voor wie is deze? Jimmy?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |