Die ziet een bevestiging voor zijn kiss ass gedragquote:Op donderdag 4 april 2024 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy gaat zich het mannetje voelen natuurlijk zometeen met z'n vliegtuig.
Dat lijkt me welquote:Op donderdag 4 april 2024 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy gaat zich het mannetje voelen natuurlijk zometeen met z'n vliegtuig.
Een huilende Jimmy, een boze Tom, een Alice die krijst dat ze het wist met de nodige keren het woordje 'schat' erin. Ik kan ook de toekomst voorspellenquote:
Ik gun het hem wel... ook al is ie soms een kleuter... maar goed, hij is niet de enige daarquote:Op donderdag 4 april 2024 14:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel
voor ons inmiddels dagelijkse kost, maar het zal de bewoners keer op keer een enorme boost geven.
En helemaal Jimmy, die heeft nog niets gehad
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een huilende Jimmy, een boze Tom, een Alice die krijst dat ze het wist met de nodige keren het woordje 'schat' erin. Ik kan ook de toekomst voorspellen
Tom liep gewoon weg van de groepquote:Op donderdag 4 april 2024 14:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jimmy heeft vaak genoeg gezegd dat hij weet dat Tom hoog staat . Tom negeerde Jimmy en dat is net zo kinderachtig als dat gezemel van Jimmy
Tom kan ook hypocriet uit de hoek komen , net als de rest
Dat voetstuk mag wel wat lager
Omijkot!! Omijkot!!quote:Op donderdag 4 april 2024 14:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een huilende Jimmy, een boze Tom, een Alice die krijst dat ze het wist met de nodige keren het woordje 'schat' erin. Ik kan ook de toekomst voorspellen
Als je van soms vaak maaktquote:Op donderdag 4 april 2024 14:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom is soms bot ... Jimmy is soms een kleuter. Ben het wel met @:kodiak100 eens.
Na al die vliegtuigjes voor iedereen is dat ook leuk voor hemquote:Op donderdag 4 april 2024 14:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel
voor ons inmiddels dagelijkse kost, maar het zal de bewoners keer op keer een enorme boost geven.
En helemaal Jimmy, die heeft nog niets gehad
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:24 schreef woxxel2 het volgende:
Ik gun jimmy met lege handen t huis uit.
Tot nu toe steekt hij een mes in de rug bij degene die het dichtst bij hem staat en gaat daarna jammeren als diegene er wat van vind
quote:Op donderdag 4 april 2024 12:54 schreef Ireth het volgende:
![]()
![]()
het isdat ik die Tattoo's zie maar anders had ik het niet geloofd ongelofelijk zoveel leuker hij mag echt wel afvallen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goh hij blij komt een vliegtuig joepieI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Staat in de tuin?quote:
is die nou zo triest dat hij zich zo laat kennen pffffquote:
Tot zover de vriendschap met Jimmy....quote:Op donderdag 4 april 2024 14:27 schreef Harry het volgende:
Tom zegt of doet niets, en is alweer binnen.
weet je het zeker?quote:Op donderdag 4 april 2024 14:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Staat in de tuin?
O nu zie ik um ook nie meer? Net wel?
Nee dat was Jimmy vorige week met ash haar vliegtuigquote:Op donderdag 4 april 2024 14:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is die nou zo triest dat hij zich zo laat kennen pffff
Nee ik heb al 20 glazen rode wijn op en zie het niet meer zo helderquote:
En dat voor je moet gaan werkenquote:Op donderdag 4 april 2024 14:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee ik heb al 20 glazen rode wijn op en zie het niet meer zo helder
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee ik heb al 20 glazen rode wijn op en zie het niet meer zo helder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |