Weten we (als het goed is) morgen pasquote:Op woensdag 3 april 2024 20:55 schreef Jockari het volgende:
Genomineerd ? Wie ? Vind nix terug in de SV
Stond ergens dat er al genomineerd was, vandaar.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Weten we (als het goed is) morgen pas
Klopt, ze hebben vandaag wel moeten nomineren, de bekendmaking is alleen nog niet geweest.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Stond ergens dat er al genomineerd was, vandaar.
Ashley ging naar bed, koud en verveling zei ze en ze riep naar de wandelaars komen jullie ook en toen naar de watertobbers ookquote:Op woensdag 3 april 2024 20:56 schreef Luna68 het volgende:
Glenn en Randy zijn lekker bezig met hun avondwandeling, Jimmy en Tom in de tub en de dames… naar bed??
ja het is wel vies he en niemand die het gedaan heeft haha en jimmy zegt nietsquote:Op woensdag 3 april 2024 21:11 schreef Schakeltopia het volgende:
ojee vieze heren onderbroek in de kast gestopt van ashley
quote:Op woensdag 3 april 2024 21:11 schreef Schakeltopia het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2024 21:14 schreef Schakeltopia het volgende:
LOL ashley gaat NU naar de dagboekkamer want het is heel asociaal
Zonder ons geen eind liveshow.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:14 schreef ledn81 het volgende:
Net even meegeluisterd met insta live geneuzel met basiri en nouchka en charlotte en lindsey.
Dit jaar geen eindfeest gepland vanuit productie.
Oud bewoners mogen maar 1 familielid meenemen naar liveshow.
Ze gaan muiten want niet leuk dat er geen feest is en zonder ons geen eind liveshow.
Oud bewoners van vorig jaar willen ook naar hun feestje komen. (Waar bemoei je je mee laat het lekker voor bewoners van dit jaar)
Oh en Basiri heeft ook een wake up berichtje ingesproken voor bewoners versprak ie zich en komt binnnenkort
ze zijn wel bezuinigen bij BB eten spotgoedkoop geen warm water,amper feestjes in het huis.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:14 schreef ledn81 het volgende:
Net even meegeluisterd met insta live geneuzel met basiri en nouchka en charlotte en lindsey.
Ze gaan muiten want niet leuk dat er geen feest is en zonder ons geen eind liveshow.
Oud bewoners van vorig jaar willen ook naar hun feestje komen. (Waar bemoei je je mee laat het lekker voor bewoners van dit jaar)
Oh en Basiri heeft ook een wake up berichtje ingesproken voor bewoners versprak ie zich en komt binnnenkort
Iemand toch nog een klein beetje creatief geworden met het wc papierquote:
Begreep dat Basiri zelf een hotelkamer geeft geboekt in het Jazz. Mag alleen zijn vriendin meenemen (1 pers) meenemen naar liveshow en er is ook geen feest. Snap wel dat ie er dan weinig zin in heeft. Nouchka bevestigde het wel. Maar de deelnemers van vorig jaar gaven ook aan dat er eerst voor hen ook geen feest gepland was dacht ik. Veranderd misschien nog..maar laatste live show lijkt wel wat eenvoudiger te zijn dan vorig jaar als er maar 1 iemand mee magquote:
nou echt he het is geen porumquote:Op woensdag 3 april 2024 21:22 schreef Schakeltopia het volgende:
het is toch echt een bende
[ afbeelding ]
Volgens mij was dat vorig jaar ook, alleen voor de finalisten was er meer familie..quote:Op woensdag 3 april 2024 21:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Begreep dat Basiri zelf een hotelkamer geeft geboekt in het Jazz. Mag alleen zijn vriendin meenemen (1 pers) meenemen naar liveshow en er is ook geen feest. Snap wel dat ie er dan weinig zin in heeft. Nouchka bevestigde het wel. Maar de deelnemers van vorig jaar gaven ook aan dat er eerst voor hen ook geen feest gepland was dacht ik. Veranderd misschien nog..maar laatste live show lijkt wel wat eenvoudiger te zijn dan vorig jaar als er maar 1 iemand mee mag
Die is de hele dag al aan het klagen. Ik kan hem gelukkig bijna niet verstaan.quote:
Dat hadden charlotte en lindsey dan moeten weten en kunnen zeggen. Maar goed ze zoeken het maar uit. Wie vieren hier wel ons eigen feestjequote:Op woensdag 3 april 2024 21:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij was dat vorig jaar ook, alleen voor de finalisten was er meer familie..
Nee joh, die van Ashley was veel makkelijker. BUTTOH, hoe simpel wil je em hebben, dat was echt de makkelijkste. En in plain sight ipv Jimmy of in mindere mate Tom. Hij kon daar alleen maar in plain sight, Omdat het een makkelijke bekende plek in huis was (net als alle andere behalve Alice) en het weinig letters had.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:39 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Alice had veruit de makkelijkste maar het probleem is dat dat niet het helderste kaarsje op de taart is.
Die eifeltoren stond twee meter bij de knop vandaan naast de tv.
Nee klopt niet. Tobias had toen iets van 6 familieleden mee en was 5e.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij was dat vorig jaar ook, alleen voor de finalisten was er meer familie..
Zou ook niet zo prettig vinden tussen mijn schone kleding . Wie doet zo iets vieze onderbroek en sokken.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:11 schreef Schakeltopia het volgende:
Ik denk iemand die wou pesten. Dat is niet per ongeluk gegaan.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:29 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Zou ook niet zo prettig vinden tussen mijn schone kleding . Wie doet zo iets vieze onderbroek en sokken.
Tobias was niet vorig jaar...quote:Op woensdag 3 april 2024 21:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee klopt niet. Tobias had toen iets van 6 familieleden mee en was 5e.
Ik denk gewoon uit dat zakje gevallen wat Tom in die kast heeft gelegdquote:Op woensdag 3 april 2024 21:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk iemand die wou pesten. Dat is niet per ongeluk gegaan.
ja ik wilde vanmiddag ook een foto plaatsen van instagram maar lukte me nietquote:
sinds dat ze een duo waren is er wel een band ontstaan tussen hunquote:Op woensdag 3 april 2024 21:35 schreef Ireth het volgende:
Wat zijn randy en Ashley ineens dikke vriendjes samen...
Waarom zou Tom dan een zakje met vuil ondergoed in de kast van Ash leggen?quote:Op woensdag 3 april 2024 21:35 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Ik denk gewoon uit dat zakje gevallen wat Tom in die kast heeft gelegd
doe dan wel even een normale foto, oude foto heeft ze hier nog niet zulk donker haar ook trouwensquote:
foto's liegen nietquote:Op woensdag 3 april 2024 21:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
doe dan wel even een normale foto, oude foto heeft ze hier nog niet zulk donker haar ook trouwens
Deze cap komt uit dit filmpje:quote:Op woensdag 3 april 2024 21:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik wilde vanmiddag ook een foto plaatsen van instagram maar lukte me niet
Lijkt me ook sterk. En dan ook nog eens precies in het kastje van Ashleyquote:Op woensdag 3 april 2024 21:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom zou Tom dan een zakje met vuil ondergoed in de kast van Ash leggen?
Dat kan haast niet per ongeluk zijn geweest
Op die middelste heeft ze een lief koppiequote:Op woensdag 3 april 2024 21:41 schreef Joyce-43 het volgende:
hier vind ik haar echt heel anders en ook leuk
[ afbeelding ]
ja dan kan je verschil even realistischer zien beide makeup op enzoquote:
Denk zaterdagavond na de live, samen met oud inwoners.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
Heeft BB ook al het de wijn geregeld voor Ashley?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
eens kijken wat voor lekker maaltje hij bij elkaar geshopt heeftquote:Op woensdag 3 april 2024 22:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, ben heel erg klaar met de grote Ashley show ...![]()
Vandaag staat online tot 2000 uur, Tom mag shoppen was wel leuk ....![]()
Toch wel het grootste rummikub toernooi ooit?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:18 schreef engine het volgende:
Ojee Jimmy gaat een rummikub toernooi organiseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Doe even normaal. Als je een goed gelukte foto van je jongere zelf afzet tegen een slechte foto 20 jaar later is dat ook instant depressie.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2024 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kijkt iemand nog naar de uur filmpjes of is het zonde van mijn tijd ... ?wordt zeer gewaardeerd door mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
maar niet altijd tijd om te kijkenIT ISN'T THE FALL THAT HURTS,ITS THE SUDDEN STOP AT THE END
Hoe vaak moet jij door een mod aangesproken worden om mensen bij hun naam te noemen ipv ashlip? Moet je toch net zo’n groot bord voor je kop hebben…quote:Op woensdag 3 april 2024 22:32 schreef Witborst het volgende:
Is zo'n teiltje heet water niks voor aslip.
Dan wel uurtje de kop er in houden.
Maar, zonder gekke kots teiltje.
Wat een programma!
dit is 6 jaar verschil, geen 20quote:Op woensdag 3 april 2024 22:35 schreef kater1 het volgende:
[..]
Doe even normaal. Als je een goed gelukte foto van je jongere zelf afzet tegen een slechte foto 20 jaar later is dat ook instant depressie.
Ga daar maar eens 3 maanden zitten zonder warme douche zonder gezond voedsel denk dat je er dan ook niet op je aller best uitziet. Vind haar er vaak best wel goed uitzien.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:35 schreef kater1 het volgende:
[..]
Doe even normaal. Als je een goed gelukte foto van je jongere zelf afzet tegen een slechte foto 20 jaar later is dat ook instant depressie.
En bewust.quote:
Ze wisten daar niet waar het aanbod voor was. Ok samenzweringsmodus aan. Ty wist dat zijn avontuur ging eindigen met een aanbieding. Hij had nooit wat van het programna gezien maar aanbiedingen om te vertrekken wist hij wel. Hij heeft het Randy ook meerdere keren laten weten dat hij het zou pakken als voorbereiding op wat komen ging. Hij is als laastste gevraagd is er half december nog effe tussen gemoffeld. Die is er in gezet voor een reden. Voordat hij gister die gameroom in ging was hij zenuwachtig wetende dat het nu wel eens kon gebeuren. Die 15k is de afkoopsom voor bijna drie maanden werk. Die ging nooit de winst krijgen. We hebben in de dbk naar een mooi stukje acteerwerk zitten kijken.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:51 schreef kater1 het volgende:
Nog even de grote Ashleyshow (sorry). Ik zag net de tv uitzending en het spel in de gameroom en Ashley had perfect door dat Tyron iets van plan was met het aanbod in de dbk. Ze heeft wel mensenkennis.
Kijkt iemand nog naar de uur filmpjes of is het zonde van mijn tijd ... ?will ik wel maar je gevt me geen linkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk Koppel Love Bartquote:Op donderdag 4 april 2024 01:22 schreef freaky40 het volgende:
Morgen (vrijdag dus) een vliegtuigje voor Ash en den Glenn begrijp ik. 11.00 uur.
Kijkt iemand nog naar de uur filmpjes of is het zonde van mijn tijd ... ?Ik kijk amper nog, ook geen streams meer, sorry, maar veel dank voor al je moeite al die tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
if it's meant to be, it will be
Hij wist dat Sonja zou komen .... verder versta ik het ook niet echt.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:16 schreef Joyce-43 het volgende:
wat kletst die JImmy nou weer allemaal?
nee en hij kletst de hele tjid \, hij heeft die hele sonja niet meegemaakt in huis pffquote:Op donderdag 4 april 2024 08:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij wist dat Sonja zou komen .... verder versta ik het ook niet echt.
is dat zo ja ben aan terug kijken maar ben bij aflevering 6 geloof ik volgens mijn was ze weg want Ash kwam terug en toen was JImmy er nog niet hoorquote:Op donderdag 4 april 2024 08:21 schreef Snoozey het volgende:
ja dat vroeg ik me net af, heeft hij sonja wel meegemaakt
24/7 in een huis is wel anders.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:23 schreef Snoozey het volgende:
ja dat bedoel ik, hij kent haar net zo goed als wij haar kennen
we hebben het erover of jim haar heeft meegemaakt IN het huisquote:Op donderdag 4 april 2024 08:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
24/7 in een huis is wel anders.
Ik denk het vooral komt door de manier waarop ze is gegaan.
Alice is niet te verstaan, bang dat we der zien hoofd onder de dekenquote:Op donderdag 4 april 2024 08:28 schreef Snoozey het volgende:
tom en alice ov er nomineren. zet hem net te laat over
Nou, lekker dan voor Bart, hij is niet de man van haar dromen maar van haar nachtmerriesquote:Op donderdag 4 april 2024 08:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley heeft weer eens een nachtmerrie gehad over Bart.
Op dit moment in het spel vind ik niet dat je daar van kunt spreken.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:38 schreef Snoozey het volgende:
tom zou niet op alice stemmen. stel hij heeft gestemd op jim, dan zou dat ook een naaistreek zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh had hij dat gezegd? ook raar hij wandelt altijd met JImquote:Op donderdag 4 april 2024 08:46 schreef Snoozey het volgende:
tom heeft slecht geslapen dus wil niet mee gaan wandelen
ja zonder zit ze vol met pukkelsquote:Op donderdag 4 april 2024 08:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo jammer dat Alice elke dag die meuk op haar snoetje zit te smeren. Zonder die zooi vind ik haar ook mooi.
Alweer hoeveel eisprongen heeft zequote:Op donderdag 4 april 2024 08:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Ik denk gewoon inderdaad dat ik in mijn eisprong zit, Glenn.
Best wel een beetje raar. Is er misschien een hoop onvrede onderling bij (oud)bewoners net als hier in de cos.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:14 schreef ledn81 het volgende:
We gaan het vanmorgen vast zien. Geen idee wie er nu genomineerd zal zijnquote:Op donderdag 4 april 2024 08:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo te horen hebben ze dus iemand moeten vrijstellen tijdens het nomineren uit wat Tom vertelt.
Ik heb nog nooit iemand zo vaak horen praten over eisprong, gierende hormonen en menstruatie wat eigenlijk geen menstruatie is. Heel apart welquote:Op donderdag 4 april 2024 08:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Ik denk gewoon inderdaad dat ik in mijn eisprong zit, Glenn.
Maar Glenn wou dat dus wel ... en is een slappe zak.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:01 schreef Snoozey het volgende:
tja zou zelf ook niet echt zin hebben in een ochtendwandeling met jim. en jim had liever met tom gewandeld, die het ook al niet zag zitten
Dat is anders. Tom heeft 2 maatjes waartussen hij moet kiezen.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:38 schreef Snoozey het volgende:
tom zou niet op alice stemmen. stel hij heeft gestemd op jim, dan zou dat ook een naaistreek zijn
ja, dan welquote:Op donderdag 4 april 2024 09:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat is anders. Tom heeft 2 maatjes waartussen hij moet kiezen.
Als Jimmy ineens Glenn saved ipv Tom zou ik dat een naaistreek vinden.
Ik denk dat Tom Jimmy een beetje door heeft. Die zit constant bij Ash en Glenn nu en praat ook steeds over hem.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:01 schreef Snoozey het volgende:
tja zou zelf ook niet echt zin hebben in een ochtendwandeling met jim. en jim had liever met tom gewandeld, die het ook al niet zag zitten
Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 4 april 2024 09:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat is anders. Tom heeft 2 maatjes waartussen hij moet kiezen.
Als Jimmy ineens Glenn saved ipv Tom zou ik dat een naaistreek vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zouden Glenn en Tom een vrijstelling hebben. En Alice, Jimmy en Randy op de bank. Maar goed... speculaasjes bij de koffie, en we weten het rond 11 uur.
quote:Op donderdag 4 april 2024 08:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Die Ashley .. maar even onder een spoiler, want het heeft niks met de streams te maken op dit moment. Maar wat een opportunist.Dat ze maar geen stuiver winnen mag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is er al dagen mee bezig. Zit hem echt dwars. Ook slecht door geslapen.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:15 schreef Ireth het volgende:
Tom heeft gewoon zijn gedachten ergens anders vandaag. Verjaardag van zijn zus.
Ik denk inderdaad dat hij er erg mee zit. Het contact was slecht en was juist een beetje beter geworden. Door z'n tijd in BB is hij tot besef gekomen dat familie heel belangrijk is.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is er al dagen mee bezig. Zit hem echt dwars. Ook slecht door geslapen.
Ook nergens meer voor nodig, over een week zijn ze het huis uitquote:Op donderdag 4 april 2024 09:23 schreef Ireth het volgende:
Dat geluid van die stofzuigers ga ik iig absoluut niet missen
Is volgens mij gewoon bezigheidstherapie.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:25 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ook nergens meer voor nodig, over een week zijn ze het huis uit
Echt hequote:Op donderdag 4 april 2024 09:26 schreef Puzzie het volgende:
Ze zijn maar drie maanden van huis , niet een jaar.
2023 is Danny 3 weken (?) weggeweest en weer terug gekomen, vond ik helemaal niet eerlijk, maar het gebeurd , gelukkig heeft hij toen niet gewonnen.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb veel respect voor het direkte van Ashley, maar iemand die terugkomt
na eruit gestemd is kan voor mij geen BB2024 winnen ...![]()
Helaas probeert BB haar aan alle kanten te steunen, straks gaan de kijkers/streamers
hopelijk bepalen of BB gaat winnen of wij ....
Dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 4 april 2024 09:33 schreef Kissingbird het volgende:
Schrok me rot en dacht jaaaa norminatieeeee
maar neen
en goedemorgen
Glenn is steeds meer een watjûh gewordenquote:Op donderdag 4 april 2024 09:00 schreef xdiashalizx het volgende:
En ja hoor, Glenn doet wat zij wil, ongeloofelijk..
quote:Op donderdag 4 april 2024 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar even speculerend over een vrijstelling:Tom heeft gister tegen Jimmy gezegd dat hij bij een eventuele keus hem ging vrijstellen.. Omdat hij zich na de vorige keer schuldig had gevoeld toen hij voor Alice heeft gekozen. Heeft het hier ook al met Alice over gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zouden Glenn en Tom een vrijstelling hebben. En Alice, Jimmy en Randy op de bank. Maar goed... speculaasjes bij de koffie, en we weten het rond 11 uur.
Jimmy heeft hem gezegd nog niet te weten of hij Tom ging vrijstellen.
Mjah.. nu is Ashely vrijgesteld.. kans is wel groot dat hij voor Tom gaat dan.Smile, it's free therapy.
Ja ik vind het allemaal zo overdreven , als het nou voor een jaar was dan had ik dat nog wel begrepenquote:
Had die niet maar beperkt contact met zijn zus voorheen?quote:Op donderdag 4 april 2024 09:15 schreef Ireth het volgende:
Tom heeft gewoon zijn gedachten ergens anders vandaag. Verjaardag van zijn zus.
Ik vind Glenn steeds sympathieker worden.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:35 schreef Giggio het volgende:
[..]
Glenn is steeds meer een watjûh geworden
helemaal sinds den dennie weg is
#TeamTom![]()
Dat heb ik als er iemand vertrekt en iemand daar is daar dan zo van slag vanquote:Op donderdag 4 april 2024 09:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik vind het allemaal zo overdreven , als het nou voor een jaar was dan had ik dat nog wel begrepen
Maar dan nog is het een eigen keuze. Dat emo gedoe mbt het missen snap ik niet helemaal
Yep. En hij heeft nu door dit avontuur beseft dat ie dat graag wil herstellen. (Zijn eigen woorden, geen speculaas)quote:Op donderdag 4 april 2024 09:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Had die niet maar beperkt contact met zijn zus voorheen?
Ik ook. Die valt echt niet tegen.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind Glenn steeds sympathieker worden.
en doet gewoon waar hij zelf zin in heeft:)
Je hebt daar geen enkele afleidende prikkel. Geen tv, radio, krant, sm, niks. Alleen elkaar (en meters wc-papier). Ik denk dat de onderlinge band die je dan krijgt, voor ons in de buitenwereld ook niet te begrijpen is...quote:Op donderdag 4 april 2024 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik als er iemand vertrekt en iemand daar is daar dan zo van slag van
Dan denk ik je laat alles achter wat je lief is en stapt blij het huis in en je jankt om iemand die je amper kent die uit het huis gaat. Ik begrijp dat nooit
Dat is wel zo, maar je hebt met je kind een band die je nooit met iemand anders zal hebben.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je hebt daar geen enkele afleidende prikkel. Geen tv, radio, krant, sm, niks. Alleen elkaar (en meters wc-papier). Ik denk dat de onderlinge band die je dan krijgt, voor ons in de buitenwereld ook niet te begrijpen is...
Ja he zo overdrijven en zij had heel veelquote:Op donderdag 4 april 2024 09:52 schreef schizolientje het volgende:
Ashley kreeg natuurlijk veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer dan anderen Overal overheen
Zeker wetenquote:Op donderdag 4 april 2024 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar je hebt met je kind een band die je nooit met iemand anders zal hebben.
10 soorten kaasquote:Op donderdag 4 april 2024 09:52 schreef schizolientje het volgende:
Ashley kreeg natuurlijk veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer dan anderen Overal overheen
Onvoorstelbaar wat die er een lading opsmeert zegquote:
Erg toch, ik heb nu ook steeds minder zin om te kijken/luisteren..kan die Ash niet meer aanhoren...quote:Op donderdag 4 april 2024 10:01 schreef Rhosyn het volgende:
Ik dacht misschien is stream 2 beter, zie ik Randy luisteren naar As die iets verteld over muziek, geluid whatever en ik zie hem zijn nek strekken.. zo van links naar rechts.![]()
Als we dachten dat Randy het leuk vindt om te luisteren naar As ..niet dus. Je nek strekken is een teken van stress en spanning.![]()
Ik kan de streams op mute zetten Randy niet..niemand daar kan de boel muten. Ze moeten luisteren en geinteresseerd doen.
Ze zijn in de hel ..
24/7 op elkaars lip. Dat heb je met je eigen partner thuis amper. Ze kunnen nergens heen. Elkaar is het enige dat je hebt. Het kan bij vertrek van een maatje dan ook best heftig zijn.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik als er iemand vertrekt en iemand daar is daar dan zo van slag van
Dan denk ik je laat alles achter wat je lief is en stapt blij het huis in en je jankt om iemand die je amper kent die uit het huis gaat. Ik begrijp dat nooit
Het kan ook zijn dat hij zijn nek strekt omdat die stijf is geworden van drie maanden op de bank liggenquote:Op donderdag 4 april 2024 10:01 schreef Rhosyn het volgende:
Ik dacht misschien is stream 2 beter, zie ik Randy luisteren naar As die iets verteld over muziek, geluid whatever en ik zie hem zijn nek strekken.. zo van links naar rechts.![]()
Als we dachten dat Randy het leuk vindt om te luisteren naar As ..niet dus. Je nek strekken is een teken van stress en spanning.![]()
Ik kan de streams op mute zetten Randy niet..niemand daar kan de boel muten. Ze moeten luisteren en geinteresseerd doen.
Ze zijn in de hel ..
Zo gegund, die arme meid verdient straks ook gewoon dat wijntje waar BB de shopper straks met liefde aan zal helpen herinnerenquote:
Ze gaat, met de uitslag van de nominaties, weer op tv komenquote:Op donderdag 4 april 2024 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar wat die er een lading opsmeert zeg
Zoem is als ze moeten nominerenquote:
Ty eruit was voor mij een reden om de streams ook uit te zetten. De groep die nu over is mist zelfreflectie en kunnen heel slecht relativeren en lachen om hun eigen belachelijke situatie. Jimmy kan het een beetje maar is minder scherp daarin en laat zich te veel meeslepen. Randy kon het alleen op aangeven van Ty.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:05 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Erg toch, ik heb nu ook steeds minder zin om te kijken/luisteren..kan die Ash niet meer aanhoren...
daar kijk ik niet op instaquote:Op donderdag 4 april 2024 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoem is als ze moeten nomineren
En de zoem voor ons is op insta
Zo weinig mensen, zo veel ruimte.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:23 schreef Rhosyn het volgende:
Ze vinden het gek: gek he ja het blijft gek..
Wat?
Wat blijft gek?
waarschijnlijk dat dit de laatste keer nomineren is geweestquote:Op donderdag 4 april 2024 10:23 schreef Rhosyn het volgende:
Ze vinden het gek: gek he ja het blijft gek..
Wat?
Wat blijft gek?
Als het weer zo blijft komt er misschien een onderzeeboot met een bannerquote:Op donderdag 4 april 2024 10:19 schreef greysbones het volgende:
Den Jimmy is verslagen ?
Komt dat vliegtuig nog ?
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:25 schreef mazaru het volgende:
Alles prima als die Alice er maar op zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |