Ik heb nog nooit iemand zo vaak horen praten over eisprong, gierende hormonen en menstruatie wat eigenlijk geen menstruatie is. Heel apart welquote:Op donderdag 4 april 2024 08:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Ik denk gewoon inderdaad dat ik in mijn eisprong zit, Glenn.
Maar Glenn wou dat dus wel ... en is een slappe zak.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:01 schreef Snoozey het volgende:
tja zou zelf ook niet echt zin hebben in een ochtendwandeling met jim. en jim had liever met tom gewandeld, die het ook al niet zag zitten
Dat is anders. Tom heeft 2 maatjes waartussen hij moet kiezen.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:38 schreef Snoozey het volgende:
tom zou niet op alice stemmen. stel hij heeft gestemd op jim, dan zou dat ook een naaistreek zijn
ja, dan welquote:Op donderdag 4 april 2024 09:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat is anders. Tom heeft 2 maatjes waartussen hij moet kiezen.
Als Jimmy ineens Glenn saved ipv Tom zou ik dat een naaistreek vinden.
Ik denk dat Tom Jimmy een beetje door heeft. Die zit constant bij Ash en Glenn nu en praat ook steeds over hem.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:01 schreef Snoozey het volgende:
tja zou zelf ook niet echt zin hebben in een ochtendwandeling met jim. en jim had liever met tom gewandeld, die het ook al niet zag zitten
Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 4 april 2024 09:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat is anders. Tom heeft 2 maatjes waartussen hij moet kiezen.
Als Jimmy ineens Glenn saved ipv Tom zou ik dat een naaistreek vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zouden Glenn en Tom een vrijstelling hebben. En Alice, Jimmy en Randy op de bank. Maar goed... speculaasjes bij de koffie, en we weten het rond 11 uur.
quote:Op donderdag 4 april 2024 08:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Die Ashley .. maar even onder een spoiler, want het heeft niks met de streams te maken op dit moment. Maar wat een opportunist.Dat ze maar geen stuiver winnen mag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is er al dagen mee bezig. Zit hem echt dwars. Ook slecht door geslapen.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:15 schreef Ireth het volgende:
Tom heeft gewoon zijn gedachten ergens anders vandaag. Verjaardag van zijn zus.
Ik denk inderdaad dat hij er erg mee zit. Het contact was slecht en was juist een beetje beter geworden. Door z'n tijd in BB is hij tot besef gekomen dat familie heel belangrijk is.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is er al dagen mee bezig. Zit hem echt dwars. Ook slecht door geslapen.
Ook nergens meer voor nodig, over een week zijn ze het huis uitquote:Op donderdag 4 april 2024 09:23 schreef Ireth het volgende:
Dat geluid van die stofzuigers ga ik iig absoluut niet missen
Is volgens mij gewoon bezigheidstherapie.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:25 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ook nergens meer voor nodig, over een week zijn ze het huis uit
Echt hequote:Op donderdag 4 april 2024 09:26 schreef Puzzie het volgende:
Ze zijn maar drie maanden van huis , niet een jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |