Nou, lekker dan voor Bart, hij is niet de man van haar dromen maar van haar nachtmerriesquote:Op donderdag 4 april 2024 08:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley heeft weer eens een nachtmerrie gehad over Bart.
Op dit moment in het spel vind ik niet dat je daar van kunt spreken.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:38 schreef Snoozey het volgende:
tom zou niet op alice stemmen. stel hij heeft gestemd op jim, dan zou dat ook een naaistreek zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh had hij dat gezegd? ook raar hij wandelt altijd met JImquote:Op donderdag 4 april 2024 08:46 schreef Snoozey het volgende:
tom heeft slecht geslapen dus wil niet mee gaan wandelen
ja zonder zit ze vol met pukkelsquote:Op donderdag 4 april 2024 08:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo jammer dat Alice elke dag die meuk op haar snoetje zit te smeren. Zonder die zooi vind ik haar ook mooi.
Alweer hoeveel eisprongen heeft zequote:Op donderdag 4 april 2024 08:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Ik denk gewoon inderdaad dat ik in mijn eisprong zit, Glenn.
Best wel een beetje raar. Is er misschien een hoop onvrede onderling bij (oud)bewoners net als hier in de cos.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:14 schreef ledn81 het volgende:
Net even meegeluisterd met insta live geneuzel met basiri en nouchka en charlotte en lindsey.
Dit jaar geen eindfeest gepland vanuit productie.
Oud bewoners mogen maar 1 familielid meenemen naar liveshow.
Ze gaan muiten want niet leuk dat er geen feest is en zonder ons geen eind liveshow.
Oud bewoners van vorig jaar willen ook naar hun feestje komen. (Waar bemoei je je mee laat het lekker voor bewoners van dit jaar)
Oh en Basiri heeft ook een wake up berichtje ingesproken voor bewoners versprak ie zich en komt binnnenkort
We gaan het vanmorgen vast zien. Geen idee wie er nu genomineerd zal zijnquote:Op donderdag 4 april 2024 08:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo te horen hebben ze dus iemand moeten vrijstellen tijdens het nomineren uit wat Tom vertelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |