En bewust.quote:

Ze wisten daar niet waar het aanbod voor was. Ok samenzweringsmodus aan. Ty wist dat zijn avontuur ging eindigen met een aanbieding. Hij had nooit wat van het programna gezien maar aanbiedingen om te vertrekken wist hij wel. Hij heeft het Randy ook meerdere keren laten weten dat hij het zou pakken als voorbereiding op wat komen ging. Hij is als laastste gevraagd is er half december nog effe tussen gemoffeld. Die is er in gezet voor een reden. Voordat hij gister die gameroom in ging was hij zenuwachtig wetende dat het nu wel eens kon gebeuren. Die 15k is de afkoopsom voor bijna drie maanden werk. Die ging nooit de winst krijgen. We hebben in de dbk naar een mooi stukje acteerwerk zitten kijken.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:51 schreef kater1 het volgende:
Nog even de grote Ashleyshow (sorry). Ik zag net de tv uitzending en het spel in de gameroom en Ashley had perfect door dat Tyron iets van plan was met het aanbod in de dbk. Ze heeft wel mensenkennis.

quote:Op woensdag 3 april 2024 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kijkt iemand nog naar de uur filmpjes of is het zonde van mijn tijd ... ?will ik wel maar je gevt me geen linkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Leuk Koppel Love Bartquote:Op donderdag 4 april 2024 01:22 schreef freaky40 het volgende:
Morgen (vrijdag dus) een vliegtuigje voor Ash en den Glenn begrijp ik. 11.00 uur.

quote:Op woensdag 3 april 2024 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kijkt iemand nog naar de uur filmpjes of is het zonde van mijn tijd ... ?Ik kijk amper nog, ook geen streams meer, sorry, maar veel dank voor al je moeite al die tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
if it's meant to be, it will be

Hij wist dat Sonja zou komen .... verder versta ik het ook niet echt.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:16 schreef Joyce-43 het volgende:
wat kletst die JImmy nou weer allemaal?

nee en hij kletst de hele tjid \, hij heeft die hele sonja niet meegemaakt in huis pffquote:Op donderdag 4 april 2024 08:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij wist dat Sonja zou komen .... verder versta ik het ook niet echt.

is dat zo ja ben aan terug kijken maar ben bij aflevering 6 geloof ik volgens mijn was ze weg want Ash kwam terug en toen was JImmy er nog niet hoorquote:Op donderdag 4 april 2024 08:21 schreef Snoozey het volgende:
ja dat vroeg ik me net af, heeft hij sonja wel meegemaakt

24/7 in een huis is wel anders.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:23 schreef Snoozey het volgende:
ja dat bedoel ik, hij kent haar net zo goed als wij haar kennen

we hebben het erover of jim haar heeft meegemaakt IN het huisquote:Op donderdag 4 april 2024 08:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
24/7 in een huis is wel anders.
Ik denk het vooral komt door de manier waarop ze is gegaan.

Alice is niet te verstaan, bang dat we der zien hoofd onder de dekenquote:Op donderdag 4 april 2024 08:28 schreef Snoozey het volgende:
tom en alice ov er nomineren. zet hem net te laat over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |