2023 is Danny 3 weken (?) weggeweest en weer terug gekomen, vond ik helemaal niet eerlijk, maar het gebeurd , gelukkig heeft hij toen niet gewonnen.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb veel respect voor het direkte van Ashley, maar iemand die terugkomt
na eruit gestemd is kan voor mij geen BB2024 winnen ...![]()
Helaas probeert BB haar aan alle kanten te steunen, straks gaan de kijkers/streamers
hopelijk bepalen of BB gaat winnen of wij ....
Dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 4 april 2024 09:33 schreef Kissingbird het volgende:
Schrok me rot en dacht jaaaa norminatieeeee
maar neen
en goedemorgen
Glenn is steeds meer een watjûh gewordenquote:Op donderdag 4 april 2024 09:00 schreef xdiashalizx het volgende:
En ja hoor, Glenn doet wat zij wil, ongeloofelijk..
quote:Op donderdag 4 april 2024 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar even speculerend over een vrijstelling:Tom heeft gister tegen Jimmy gezegd dat hij bij een eventuele keus hem ging vrijstellen.. Omdat hij zich na de vorige keer schuldig had gevoeld toen hij voor Alice heeft gekozen. Heeft het hier ook al met Alice over gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zouden Glenn en Tom een vrijstelling hebben. En Alice, Jimmy en Randy op de bank. Maar goed... speculaasjes bij de koffie, en we weten het rond 11 uur.
Jimmy heeft hem gezegd nog niet te weten of hij Tom ging vrijstellen.
Mjah.. nu is Ashely vrijgesteld.. kans is wel groot dat hij voor Tom gaat dan.Smile, it's free therapy.
Ja ik vind het allemaal zo overdreven , als het nou voor een jaar was dan had ik dat nog wel begrepenquote:
Had die niet maar beperkt contact met zijn zus voorheen?quote:Op donderdag 4 april 2024 09:15 schreef Ireth het volgende:
Tom heeft gewoon zijn gedachten ergens anders vandaag. Verjaardag van zijn zus.
Ik vind Glenn steeds sympathieker worden.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:35 schreef Giggio het volgende:
[..]
Glenn is steeds meer een watjûh geworden
helemaal sinds den dennie weg is
#TeamTom![]()
Dat heb ik als er iemand vertrekt en iemand daar is daar dan zo van slag vanquote:Op donderdag 4 april 2024 09:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik vind het allemaal zo overdreven , als het nou voor een jaar was dan had ik dat nog wel begrepen
Maar dan nog is het een eigen keuze. Dat emo gedoe mbt het missen snap ik niet helemaal
Yep. En hij heeft nu door dit avontuur beseft dat ie dat graag wil herstellen. (Zijn eigen woorden, geen speculaas)quote:Op donderdag 4 april 2024 09:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Had die niet maar beperkt contact met zijn zus voorheen?
Ik ook. Die valt echt niet tegen.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind Glenn steeds sympathieker worden.
en doet gewoon waar hij zelf zin in heeft:)
Je hebt daar geen enkele afleidende prikkel. Geen tv, radio, krant, sm, niks. Alleen elkaar (en meters wc-papier). Ik denk dat de onderlinge band die je dan krijgt, voor ons in de buitenwereld ook niet te begrijpen is...quote:Op donderdag 4 april 2024 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik als er iemand vertrekt en iemand daar is daar dan zo van slag van
Dan denk ik je laat alles achter wat je lief is en stapt blij het huis in en je jankt om iemand die je amper kent die uit het huis gaat. Ik begrijp dat nooit
Dat is wel zo, maar je hebt met je kind een band die je nooit met iemand anders zal hebben.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je hebt daar geen enkele afleidende prikkel. Geen tv, radio, krant, sm, niks. Alleen elkaar (en meters wc-papier). Ik denk dat de onderlinge band die je dan krijgt, voor ons in de buitenwereld ook niet te begrijpen is...
Ja he zo overdrijven en zij had heel veelquote:Op donderdag 4 april 2024 09:52 schreef schizolientje het volgende:
Ashley kreeg natuurlijk veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer dan anderen Overal overheen
Zeker wetenquote:Op donderdag 4 april 2024 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar je hebt met je kind een band die je nooit met iemand anders zal hebben.
10 soorten kaasquote:Op donderdag 4 april 2024 09:52 schreef schizolientje het volgende:
Ashley kreeg natuurlijk veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer dan anderen Overal overheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |