Het kan ook zijn dat hij zijn nek strekt omdat die stijf is geworden van drie maanden op de bank liggenquote:Op donderdag 4 april 2024 10:01 schreef Rhosyn het volgende:
Ik dacht misschien is stream 2 beter, zie ik Randy luisteren naar As die iets verteld over muziek, geluid whatever en ik zie hem zijn nek strekken.. zo van links naar rechts.![]()
Als we dachten dat Randy het leuk vindt om te luisteren naar As ..niet dus. Je nek strekken is een teken van stress en spanning.![]()
Ik kan de streams op mute zetten Randy niet..niemand daar kan de boel muten. Ze moeten luisteren en geinteresseerd doen.
Ze zijn in de hel ..
Zo gegund, die arme meid verdient straks ook gewoon dat wijntje waar BB de shopper straks met liefde aan zal helpen herinnerenquote:
Ze gaat, met de uitslag van de nominaties, weer op tv komenquote:Op donderdag 4 april 2024 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar wat die er een lading opsmeert zeg
Zoem is als ze moeten nominerenquote:
Ty eruit was voor mij een reden om de streams ook uit te zetten. De groep die nu over is mist zelfreflectie en kunnen heel slecht relativeren en lachen om hun eigen belachelijke situatie. Jimmy kan het een beetje maar is minder scherp daarin en laat zich te veel meeslepen. Randy kon het alleen op aangeven van Ty.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:05 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Erg toch, ik heb nu ook steeds minder zin om te kijken/luisteren..kan die Ash niet meer aanhoren...
daar kijk ik niet op instaquote:Op donderdag 4 april 2024 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoem is als ze moeten nomineren
En de zoem voor ons is op insta
Zo weinig mensen, zo veel ruimte.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:23 schreef Rhosyn het volgende:
Ze vinden het gek: gek he ja het blijft gek..
Wat?
Wat blijft gek?
waarschijnlijk dat dit de laatste keer nomineren is geweestquote:Op donderdag 4 april 2024 10:23 schreef Rhosyn het volgende:
Ze vinden het gek: gek he ja het blijft gek..
Wat?
Wat blijft gek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |