Onvoorstelbaar wat die er een lading opsmeert zegquote:
Erg toch, ik heb nu ook steeds minder zin om te kijken/luisteren..kan die Ash niet meer aanhoren...quote:Op donderdag 4 april 2024 10:01 schreef Rhosyn het volgende:
Ik dacht misschien is stream 2 beter, zie ik Randy luisteren naar As die iets verteld over muziek, geluid whatever en ik zie hem zijn nek strekken.. zo van links naar rechts.![]()
Als we dachten dat Randy het leuk vindt om te luisteren naar As ..niet dus. Je nek strekken is een teken van stress en spanning.![]()
Ik kan de streams op mute zetten Randy niet..niemand daar kan de boel muten. Ze moeten luisteren en geinteresseerd doen.
Ze zijn in de hel ..
24/7 op elkaars lip. Dat heb je met je eigen partner thuis amper. Ze kunnen nergens heen. Elkaar is het enige dat je hebt. Het kan bij vertrek van een maatje dan ook best heftig zijn.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik als er iemand vertrekt en iemand daar is daar dan zo van slag van
Dan denk ik je laat alles achter wat je lief is en stapt blij het huis in en je jankt om iemand die je amper kent die uit het huis gaat. Ik begrijp dat nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |