Tja, die roze tinten vind ik ook niets en dat eeuwige marmer vind ik helemaal verschrikkelijk gecombineerd. Maar blijkbaar wordt dat gemiddeld genomen geaccepteerd.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:48 schreef Maretakje het volgende:
Toch ook maar eens reageren. Nu is vaak de inrichting van de huizen niet mijn smaak en alles is zo gestyled dat ik de warmte in de huizen mis.
Bij dat stel in Tilburg ook, ze wilden een zwarte keuken, ik vond de kleur niet mooi, en ik zag er al helemaal geen zwart in. Maar misschien ligt dat aan mijn pc?
De banken die ze gebruiken zijn totaal niet mijn smaak net als de bankjes aan de eettafel, zo onhandig.
Ik denk dat stellen die zelf de keuze niet durven maken zich inschrijven voor het programma. Ik zelf zou doodsbang zijn een huis te krijgen die niet op mijn moodboard lijkt omdat mijn smaak niet gesponsord wordt.
quote:Op woensdag 3 april 2024 14:50 schreef Duiveltja het volgende:
De deelnemers zijn weer lekker van deze tijd.
LHBT gezinnen en koppeltjes met een kinderwens.![]()
Een pot die met 2 homo's een kind opvoeden? Dat is geen goede stabiele omgeving voor een kind.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:01 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]![]()
Alsof het een overtrokken LHBTI show is. Zelfs Bob loopt er niet mee te koop.
Wie zegt dat ze lesbisch is?quote:Op donderdag 4 april 2024 11:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Een pot die met 2 homo's een kind opvoeden? Dat is geen goede stabiele omgeving voor een kind.
Dat marmer krijg ik vreselijk de kriebels van. Gewoon afschuwelijk.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:58 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Tja, die roze tinten vind ik ook niets en dat eeuwige marmer vind ik helemaal verschrikkelijk gecombineerd. Maar blijkbaar wordt dat gemiddeld genomen geaccepteerd.
Verder zijn het natuurlijk gewoon mode grillen.
Zeker een prima bedrag voor een alleenstaande.quote:Op maandag 8 april 2024 22:09 schreef Benny het volgende:
Budget van 405K. Netjes voor een alleenstaande vrouw met 2 kinderen
Wel jammer dat ze niet voor de opknapper zijn gegaan.quote:Op maandag 8 april 2024 22:09 schreef Benny het volgende:
Budget van 405K. Netjes voor een alleenstaande vrouw met 2 kinderen
Deze laatste was zonder ! Zelfs de zachtroze keuken vond ik wel prima.quote:Op maandag 8 april 2024 19:32 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Dat marmer krijg ik vreselijk de kriebels van. Gewoon afschuwelijk.
Misschien ook niet voor 2 ton kunnen kopenquote:Op maandag 8 april 2024 23:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze niet voor de opknapper zijn gegaan.
Kan. Ik denk wel dat ze het als een enorm risico zagen, zeker bij zo’n vrouw alleen die aardig hoog in de emoties zat. Voor haar was dit huis waarschijnlijk perfect.quote:Op maandag 8 april 2024 23:53 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Misschien ook niet voor 2 ton kunnen kopen
En volgens mij is dat ook uiteindelijk wel gelukt bij haar denk ik. Prima keuze dan.quote:Op dinsdag 9 april 2024 00:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Kan. Ik denk wel dat ze het als een enorm risico zagen, zeker bij zo’n vrouw alleen die aardig hoog in de emoties zat. Voor haar was dit huis waarschijnlijk perfect.
Zeker. Het is meer dat ik de enorme opknappers mis. Voor 2 ton zo’n ding opknappen is leukere tv.quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:56 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
En volgens mij is dat ook uiteindelijk wel gelukt bij haar denk ik. Prima keuze dan.
ah op die manier. Ow ja zeker helemaal mee eensquote:Op dinsdag 9 april 2024 12:34 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zeker. Het is meer dat ik de enorme opknappers mis. Voor 2 ton zo’n ding opknappen is leukere tv.
Zo blij ze was met dit huis. En ook nog de gewenste plek. Een mooi huis is belangrijk, maar de plek nog veel meer. Erg leuke aflevering weer.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:54 schreef roos94 het volgende:
Wat een heerlijk huis voor Alanthea en kids. Ik zou dr zo gaan wonen.![]()
Wat dat betreft... Er komt een nieuw programma. Beetje het Blok, maar dan met een goed fout opknaphuis. Ben benieuwd...quote:Op dinsdag 9 april 2024 12:34 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zeker. Het is meer dat ik de enorme opknappers mis. Voor 2 ton zo’n ding opknappen is leukere tv.
Ik zag voorstukjes ja. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Wat dat betreft... Er komt een nieuw programma. Beetje het Blok, maar dan met een goed fout opknaphuis. Ben benieuwd...
Alleen die badkamer bah.. die blauwe muurquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zo blij ze was met dit huis. En ook nog de gewenste plek. Een mooi huis is belangrijk, maar de plek nog veel meer. Erg leuke aflevering weer.
HAHAHA, kwestie van smaak, ook niet de mijne, hoor. Wat dat betreft heb ik totaal geen smaak, denk alleen in functies, wil dat de kraan het doet en voor de rest boeit mij de kleur tegels niks.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
Alleen die badkamer bah.. die blauwe muur
dat geld dat vrij kwam ging ineens rap iddquote:Op donderdag 11 april 2024 08:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Erg leuke aflevering was dit, aardige vrouw ook.
Super gegund allemaal
Wel weel typisch, kwam per minuut meer geld vrij
wat een woke seizoen, waar zijn de stelletjes die zwanger zijn tijdens het seizoen.quote:
Oooh welk programma dan?? Ben benieuwd, ik hou hiervan het Blok was ook top, laatst de Australische gekeken....quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Wat dat betreft... Er komt een nieuw programma. Beetje het Blok, maar dan met een goed fout opknaphuis. Ben benieuwd...
Ja, ongekend! Wel in Haarlem, een van de duurste plaatsen. Plus nieuwe kozijnen en voordeur (waren dat nu plastic kozijnen met driedubbel glas?).quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuk jong stel weer eindelijk, wel bizar wat er met de man was gebeurd.
Mooi huis geworden, maar wat een bizarre aankoopprijs. Ongekend.
Op net5 gisteren begonnen, Angela de Jong verslikte zich zowat in een column daarover. Daardoor toch even gekeken (tssssk, ze helpt Talpa aan kijkcijfers). Maar kromme tenen ook en ga het volgen, jaja.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:09 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Oooh welk programma dan?? Ben benieuwd, ik hou hiervan het Blok was ook top, laatst de Australische gekeken....
Nee, ging om een aanstaand programma op rtl volgens mijquote:Op dinsdag 23 april 2024 22:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Op net5 gisteren begonnen, Angela de Jong verslikte zich zowat in een column daarover. Daardoor toch even gekeken (tssssk, ze helpt Talpa aan kijkcijfers). Maar kromme tenen ook en ga het volgen, jaja.
Best joh.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee, ging om een aanstaand programma op rtl volgens mij
Leek kunststof inderdaad. Zak driedubbelglas zijn, kost met de huidige subsidie nauwelijks meer dan HR++.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, ongekend! Wel in Haarlem, een van de duurste plaatsen. Plus nieuwe kozijnen en voordeur (waren dat nu plastic kozijnen met driedubbel glas?).
Hmmm, dat vind ik bij een nieuwbouw huis best passen. Maar het stel zocht een jaren'30 woning, ok, lekker dan met plastic kozijnen.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:39 schreef kipknots het volgende:
[..]
Leuk kunststof inderdaad. Zak driedubbelglas zijn, kost met de huidige subsidie nauwelijks meer dan HR++.
Emotionele aflevering weer, Uiteindelijk zal het niet gelukt zijn.quote:Op maandag 29 april 2024 21:47 schreef hilliebillie het volgende:
Dit kan toch echt niet, het liedje ‘when you try your best but you don’t succeed’ als het stel net verteld heeft dat ze die week te horen gekregen hebben dat de icsi behandeling niet was aangeslagen nadat ze al 3,5 jaar bezig zijn om zwanger te worden.
Vond dit echt gewoon kwetsend
Ja super irritant dat laatste. Was vorige week toch ook al bij dat stel die de wijk in Haarlem niet zag zitten, maar het wel met een concessie hadden toegezegd. Snap dat je liever een andere plek hebt maar zo reageren is net alsof je met kinderen van doen hebt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:47 schreef roos94 het volgende:
Sympathiek stel deze keer. Ontroerend hoe Alex ook ging meehuilen met hen. Alleen steeds zeggen "grote mensen huis" vond ik irritant.
Ook gek; ze zeggen uiteindelijk 0 rekening gehouden te hebben met Haren maar ze hadden Haren wel als zoekregio gekozen( naast Grunn) dus hoe kun je dan zo ondersteboven zijn van het feit dat het toch Haren werdAlsof Alex voor de lol een huis in Maastricht heeft gekocht ofzo.
Ik ook, de verwachtingen van de kopers leken dit seizoen ongekend hoog. Blijf erbij dat de plek belangrijker is dan het huis, dit stel had een hartstikke leuk klein huisje in de binnenstad van Groningen op loopafstand van het centrum, nu in een saaie buurt in Haren.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja super irritant dat laatste. Was vorige week toch ook al bij dat stel die de wijk in Haarlem niet zag zitten, maar het wel met een concessie hadden toegezegd. Snap dat je liever een andere plek hebt maar zo reageren is net alsof je met kinderen van doen hebt.
Had zelf de vorige seizoen wat meer gun factor bij bepaalde deelnemers, dan dat ik dit seizoen heb. Heb bij bijna ieder stel wel jeuk op de een of andere manier.
En bij elkaar, uit mekaar, weer bij elkaar, en dan nadenken over een 2equote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:31 schreef Spablauw214 het volgende:
Aflevering 2 gekeken. Me zelden zo geërgerd. Man man man wat een vervelende vent zeg. 3,5 ton budget hebben en maar blijven piepen dat je weg moet uit Amsterdam. Sowieso, 30 zijn en pas net je eerste baan hebben, waar ben je dan in hemelsnaam al die jaren mee bezig geweest
Tenhemelschreiend was het. En dat eeuwige gezeik over Amsterdam. Janken over Alkmaar wat een halfuurtje met de trein is. Alsof alles buiten de A10 een wereldreis isquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
En bij elkaar, uit mekaar, weer bij elkaar, en dan nadenken over een 2eben nog maar aan het begin vd aflevering alleen pfff
Was hij 30? Ondertiteling zei volgens mij 40, heb me daar al zo over verbaasdquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:31 schreef Spablauw214 het volgende:
Aflevering 2 gekeken. Me zelden zo geërgerd. Man man man wat een vervelende vent zeg. 3,5 ton budget hebben en maar blijven piepen dat je weg moet uit Amsterdam. Sowieso, 30 zijn en pas net je eerste baan hebben, waar ben je dan in hemelsnaam al die jaren mee bezig geweest
Hij was 30 en zij 34. Maar zij leek veel ouder.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Was hij 30? Ondertiteling zei volgens mij 40, heb me daar al zo over verbaasd
Ahhh, ik dacht 40 en 34quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:06 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hij was 30 en zij 34. Maar zij leek veel ouder.
Alsnog een vreemd stel. Vreemde situatie, vreemde aanloop en vervelende vent vooral.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ahhh, ik dacht 40 en 34En twijfelde toen al of ik het wel goed om had begrepen haha. 30 en 34 is logischer
De relatie had de vorige verhuizing ook niet overleefd.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:15 schreef roos94 het volgende:
Die gast in de auto. Wij gaan het niet redden als dit ons huis wordt. Die man heeft veel vertrouwen in zijn relatie.
Dat hij het überhaupt kan betalen met zijn bardienst of wat hij ook maar deed.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:24 schreef Aberkullie het volgende:
Wat een kwal van een vent met zijn ik wil elke dag een koffietje in Amsterdam en een broodje in Amsterdam. En maar klagen om alles
Zou me niks verbazen als de vrouw 300k heeft ingelegd en hij de rest.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:12 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Dat hij het überhaupt kan betalen met zijn bardienst of wat hij ook maar deed.
Dat het een probleem is dat 2 mensen met een fatsoenlijke baan tegenwoordig geen normaal huis meer kunnen kopen zonder een fortuin aan eigen geld in te brengen, is toch gewoon waar? De huizenmarkt is in die zin ook compleet verziekt. Gezien de levensfase waarin de meeste deelnemers zitten ook logisch dat ze hier regelmatig tegenaan lopen lijkt me.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:40 schreef Nick het volgende:
En dan benadrukken dat 350k echt veel geld is maar op de huizenmarkt niet veel meer voorstelt.
Leuk stel, en wat een groot huis beneden, boven toch ook wel met 4 kamers en een badkamer.quote:Op dinsdag 1 april 2025 06:53 schreef roos94 het volgende:
Stevig budget hebben die twee heren.
Ik vond de slaapkamer echt afschuwelijk geworden.dat behang, m'n ogen bloeden
Tuurlijk is dat een probleem, echter leken deze situaties uit de afleveringen erg op elkaar en is variatie in zoektochten ook goed om te zien. Maar deze week was het een praktijkruimte aan huis bijvoorbeeld, dus de variatie is er wel. Dat het een groot probleem is ben ik het zeker mee eens.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:55 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat het een probleem is dat 2 mensen met een fatsoenlijke baan tegenwoordig geen normaal huis meer kunnen kopen zonder een fortuin aan eigen geld in te brengen, is toch gewoon waar? De huizenmarkt is in die zin ook compleet verziekt. Gezien de levensfase waarin de meeste deelnemers zitten ook logisch dat ze hier regelmatig tegenaan lopen lijkt me.
Misschien is de gele verf over van 'Kopen of slopen?'quote:Op dinsdag 1 april 2025 11:29 schreef Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat een probleem, echter leken deze situaties uit de afleveringen erg op elkaar en is variatie in zoektochten ook goed om te zien. Maar deze week was het een praktijkruimte aan huis bijvoorbeeld, dus de variatie is er wel. Dat het een groot probleem is ben ik het zeker mee eens.
Over deze aflevering, leuke aflevering en de bovenverdieping goed verbouwd. Kleurkeuzes dit seizoen met veel geel vind ik wel bijzonder. Ook dat blauwe kleed bij de bank en die 6 persoons tafel vond ik bijzondere keuzes. Martijn zien tijdens het start moment van de kandidaten is wel bitterzoet, gaat gemist worden in het programma![]()
Vind wel dat Alex dat gaat goed opvult en het erg leuk doet.
Ik vind Alex een prima invaller van Martijn, invoelend en grappig. Hoef in dit programma geen andere hotemetoot meer als presentator.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:55 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
En volledig eens over Martijn. Wat een gemis en ontzettend lief briefje. Onvervangbaar maar Alex doet het echt top
Ik hoop oprecht dat ze er blij mee zijn uiteindelijk. Het huis was totaal uitgewoond en smerig. Ook heel lelijk met die scheve muren (die er ook zijn uitgesloopt) en overhellende ramen op de verdieping. Was het wel een koophuis, vroeg ik mij af? Leek eerder een sociale huurwoning. En dan nu voor meer dan 4k gekochtquote:Op maandag 7 april 2025 23:35 schreef StevenHyde het volgende:
Die keuken was smerig zeg. Van die mokken waar weken oude koffie in zat. Brr.
Maargoed hebben er iets heel moois van gemaakt, wat never nooit in het budget paste. Daar doe je dan ook vooral voor mee lijkt me, dat door die sponsoren je daar in tegemoet wordt gezien
Stel je neemt dan een hypotheek van 4 ton bij de ing, dan heb je een bruto maandlast van ongeveer 1900 euroquote:Op dinsdag 8 april 2025 10:51 schreef lily het volgende:
Zo’n groot zoekgebied, een budget van 425000 en dan niets kunnen vinden. Ja, op de valreep een uitgewoonde troep. Oke.
Het is toch godgeklaagd.
En de auto's die in x wijk stonden konden haar ook niet echt bekoren. In de andere wijk waren de auto's van een betere standquote:Op donderdag 10 april 2025 07:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Heeft dit stel lopen slapen de afgelopen 6 jaar?
Waarom nog daar wonen als je al je 1e kind krijgt?
En dan gek vinden dat je niks kan kopen,
Stel begon nog sympathiek, maar wat een jank wijf dat alleen maar kon afgegeven op Almere
Had mijn twijfel bij dit huis.quote:Op maandag 14 april 2025 11:00 schreef Astro_boy het volgende:
Wat een lief en leuk stel/gezinnetje. En zo dankbaar. Werkoppervlak keuken is alleen niet meegenomen in de keukenwens…
Ik wilde net zeggen, ik zie geen werkruimte? Had die bank weggehaald en dat stuk laten doorlopen met het aanrecht.quote:Op maandag 14 april 2025 11:00 schreef Astro_boy het volgende:
Wat een lief en leuk stel/gezinnetje. En zo dankbaar. Werkoppervlak keuken is alleen niet meegenomen in de keukenwens…
Haha, ja, en er zat een fout in de deur van de gang naar de keuken, die draaide eerst naar de keuken, huh. Ik dacht zal je net op dat bankje zitten, krijg je die deur in je snufferd. In de laatste opname was de deur gedraaid, ging naar de gang open...hahahaquote:Op maandag 14 april 2025 16:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, ik zie geen werkruimte? Had die bank weggehaald en dat stuk laten doorlopen met het aanrecht.
Ook moet die kerel alsnog douchen in het bad
Dat is toch het hele idee van een taatsdeur? Gaat naar beide kanten open.quote:Op maandag 14 april 2025 22:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, ja, en er zat een fout in de deur van de gang naar de keuken, die draaide eerst naar de keuken, huh. Ik dacht zal je net op dat bankje zitten, krijg je die deur in je snufferd. In de laatste opname was de deur gedraaid, ging naar de gang open...hahaha
Ze hebben er nieuwe kozijnen ingezet, dan hadden ze ook een kleiner raam kunnen plaatsen en de muur op metselen tot keukenblad hoogte. Dan kon de keuken doorgetrokken worden en was er voldoende werkruimte.quote:Op maandag 14 april 2025 22:30 schreef lily het volgende:
Die bank in de keuken is behoorlijk nutteloos ja. Het aanrecht laten doorlopen was een stuk praktischer geweest.
Het raam was daar wel laag maar ja, dan maar een stuk boven het raam door.
Die bank is niks.
Yep dat was mijn idee ook. Maar dat zal wel naar de welstandscommissie moeten omdat het aanzicht in de straat dan anders is als bij de rest.quote:Op dinsdag 15 april 2025 08:13 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Ze hebben er nieuwe kozijnen ingezet, dan hadden ze ook een kleiner raam kunnen plaatsen en de muur op metselen tot keukenblad hoogte. Dan kon de keuken doorgetrokken worden en was er voldoende werkruimte.
De welstandscommissie even niet aan gedacht. Ben al een tijd weg uit Nederland. Maar ze hadden er vast iets op kunnen verzinnen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 08:36 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Yep dat was mijn idee ook. Maar dat zal wel naar de welstandscommissie moeten omdat het aanzicht in de straat dan anders is als bij de rest.
Wij hebben dat in ons vorige huis gelukkig wel voor elkaar gekregen destijds, een erker waarbij het raam op aanrechthoogte begint. Dat had veel gescheeld in ruimte.
Of anders de deur op de oude plek, en de keukendelen tegen over elkaar. Want de werkruimte is echt minimaal nu.
En tja douchen in bad daar had hij in het begin al een concessie voor gedaan. Ik denk dat (op die leeftijd) douchen in bad prima kan, beter dan een opzetbad elke keer.
Ze deden wel enorm dramatisch over de badkamer en de keuken in het veels te kleine huis waar ze hulpeloos in werden aangetroffen; een drielaagse eengezinswoning.quote:Op maandag 14 april 2025 11:00 schreef Astro_boy het volgende:
Dat dacht ik ook even, waarom 6 slaapkamers? Neem aan dat de kinderen niet eens voltijd in dat huis gaan wonen, ze hebben immers allemaal nog een andere ouder. Maar dat eventjes later uit huis gaan ivm studeren kan ook natuurlijk door woningnood nog jaren duren.quote:Op maandag 21 april 2025 07:09 schreef roos94 het volgende:
Je bent al 7 jaar samen. Vijf kinderen. Die zijn inmiddels puber en nu ga je zoeken naar een huis met 6 slaapkamers? Nog eventjes en gaan er misschien een paar uit huis/studeren of wat dan ook. Zit je met 6 kamers. Ge-ni-aal.
Die krijgt ie zodra het eerste kind uit huis vertrekt.quote:Op maandag 21 april 2025 19:25 schreef roos94 het volgende:
Ja mooi verbouwd. Flinke slaapkamers ook. Heb alleen de gewenste gaming room niet gezien?
Hmm heb het idee dat de oudsten niet heel veel ouder dan 15/16 zijn, dus kan me voorstellen dat die nog wel even thuiswonen.quote:Op maandag 21 april 2025 07:09 schreef roos94 het volgende:
Je bent al 7 jaar samen. Vijf kinderen. Die zijn inmiddels puber en nu ga je zoeken naar een huis met 6 slaapkamers? Nog eventjes en gaan er misschien een paar uit huis/studeren of wat dan ook. Zit je met 6 kamers. Ge-ni-aal.
Die jongen leek wel een fok!userquote:Op maandag 21 april 2025 20:33 schreef Meke het volgende:
Wel grappig dat de meiden trouwens wel steeds in beeld kwamen, maar dat we de jongen volgens mij niets hebben horen zeggen
Is dat de aflevering met die Winnie-met-de-enge-ogen?quote:Op maandag 28 april 2025 11:22 schreef roos94 het volgende:
Ik vind de meneer kandidaat van vandaag erg gemaakt overkomen. Vervelende vent.
Ja, ze heeft een permanente blik alsof ze op een legoblokje is gestapt gecombineerd met het bijten in een zure citroenquote:Op maandag 28 april 2025 11:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is dat de aflevering met die Winnie-met-de-enge-ogen?
quote:Op maandag 28 april 2025 11:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja, ze heeft een permanente blik alsof ze op een legoblokje is gestapt gecombineerd met het bijten in een zure citroen
Ik vind het stel gewoon vervelend.quote:Op maandag 28 april 2025 11:22 schreef roos94 het volgende:
Ik vind de meneer kandidaat van vandaag erg gemaakt overkomen. Vervelende vent.
Ik heb het niet afgekeken. Die vrouw vind ik eng en je weet al dat de verbouwing geweldig zal worden zoals altijd.quote:Op maandag 28 april 2025 12:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind het stel gewoon vervelend.
Paar straten in Den Haag is het zoekgebied en ze willen gratis verbouwing.
Die neiging had ik ook. Er was niks sympathieks aan dit stel.quote:Op maandag 28 april 2025 12:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb het niet afgekeken. Die vrouw vind ik eng en je weet al dat de verbouwing geweldig zal worden zoals altijd.
Eens en ze hadden volgens mij nog de pest in dat het geen Scheveningen was geworden. Overigens tegenover een basisschool wonen (waar naar ik begreep hun kind niet op kon ivm vol) is ook niet altijd een pretje.quote:Op maandag 28 april 2025 12:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die neiging had ik ook. Er was niks sympathieks aan dit stel.
Hun huis was zelfs te groot maar ze wilden naar een kindvriendelijke buurt.quote:Op maandag 28 april 2025 19:10 schreef lily het volgende:
Ik heb het net aangezet en haak eigenlijk al af.
We hadden een huis. Zo verliefd. Te gek.
Maar toen zagen we “kopen zonder kijken” en toen besefte we dat er nog zoveeeel aan moest gebeuren. Nee, dat zagen we niet zitten.
Oke. Eerlijk.
Ben er al klaar mee.
Ik had minder moeite mee dat ze kleiner wilde wonen.quote:Op maandag 28 april 2025 19:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hun huis was zelfs te groot maar ze wilden naar een kindvriendelijke buurt.
Jaloerse mensen op Fok!quote:Op maandag 5 mei 2025 18:56 schreef VoMy het volgende:
Ik snap overigens echt niet waar de bizarre consensus vandaan komt dat het stel van vorige week - We nemen genoegen met 2 slaapkamers en een tuintje, een kleiner huis dan we nu hebben, mag een benedenwoning zijn - dat Alex de wijk uit liet kiezen en op een kleine keuken reageerde met 'wat een schattige keuken' zogenaamd verwend zou zijn. Hoeveel minder eisen moet een stel dan hebben voor een half miljoen? Ze waren bereid om op 75m2 te wonen, wat is daar verwend aan?
Dat vervolgens een ander stel nog geen enkele serieuze poging had ondernomen om een huis te kopen, schimmig doet over het budget dat ze hebben "want hij moest zijn huis nog verkopen", een gelijkvloerse woning wil met 2 extra slaapkamers en 2 extra hobbyruimtes in een landelijk gebied maar dan weer wel met uitstraling en niet te rustig maar ook niet te druk en wel dicht bij de voorzieningen, dan weer wel sympathiek zou zijn? Apart hoor.
Het probleem dat ze heel klein zoekgebied opgeven. Dat is in de huidige tijd gewoon niet realistisch.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:56 schreef VoMy het volgende:
Ik snap overigens echt niet waar de bizarre consensus vandaan komt dat het stel van vorige week - We nemen genoegen met 2 slaapkamers en een tuintje, een kleiner huis dan we nu hebben, mag een benedenwoning zijn - dat Alex de wijk uit liet kiezen en op een kleine keuken reageerde met 'wat een schattige keuken' zogenaamd verwend zou zijn. Hoeveel minder eisen moet een stel dan hebben voor een half miljoen? Ze waren bereid om op 75m2 te wonen, wat is daar verwend aan?
Dat vervolgens een ander stel nog geen enkele serieuze poging had ondernomen om een huis te kopen, schimmig doet over het budget dat ze hebben "want hij moest zijn huis nog verkopen", een gelijkvloerse woning wil met 2 extra slaapkamers en 2 extra hobbyruimtes in een landelijk gebied maar dan weer wel met uitstraling en niet te rustig maar ook niet te druk en wel dicht bij de voorzieningen, dan weer wel sympathiek zou zijn? Apart hoor.
Ze willen een woning met een bepaalde sfeer die ook betaalbaar is. De grootte van het zoekgebied maakt niet uit, het aanbod van woningen dat daaraan voldoet binnen het zoekgebied wel. Je kunt ook allemaal wijken toevoegen die je niet kunt betalen of juist een compleet andere bouwstijl hebben, dat maakt de zoektocht niet eenvoudiger.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het probleem dat ze heel klein zoekgebied opgeven. Dat is in de huidige tijd gewoon niet realistisch.
Inderdaad. Wat zij als zoekgebied hadden zijn qua aantallen straten waar ik vandaan kom bijvoorbeeld gewoon meerdere kleine dorpen. Dat is dan geografisch gezien een stuk groter, maar er komen amper weinig woningen vrij die binnen hun criteria vallen. Dus eigenlijk is dat veel onrealistischer, maar geografisch lijkt het niet een heel klein gebied.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ze willen een woning met een bepaalde sfeer die ook betaalbaar is. De grootte van het zoekgebied maakt niet uit, het aanbod van woningen dat daaraan voldoet binnen het zoekgebied wel. Je kunt ook allemaal wijken toevoegen die je niet kunt betalen of juist een compleet andere bouwstijl hebben, dat maakt de zoektocht niet eenvoudiger.
Zij hadden zelf er al moeite in hadden gestopt en uitgezocht waar ze ongeveer konden wonen voor ongeveer hun budget. Alex kwam toen later nog dat hij ook wel net over de rand kon kijken met hun sfeerplan in het achterhoofd, en daar gingen ze gewoon in mee. Dat was dus allemaal bijzonder realistisch. Ook in de huidige tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |