abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220367879
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 19:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
Toen ik t budget hoorde dacht ik al die ouders hebben een centje.

Toen Bob om extra geld vroeg en dat gelijk kreeg werd mijn vermoeden sterker.

Toen ik t bootje zag wist ik t zeker :')
Die boot leek mij gehuurd. Het waren wel tutjes, typisch influencers of zoiets. En ik snap nooit waarom iemand een affiche van zichzelf in de woonkamer hangt, je ziet jezelf toch al elke dag in de spiegel? Hun accent leek mij eerder op het hebben van een Duitse ouder. Wel leuk huis voor hen.. :Y
pi_220372652
De zussen. Met afstand de meest vervelende deelnemers in de geschiedenis van het programma. Wat een verschrikkelijk arrogante en verwende dispuutmeisjes die wanhopig hun Limburgse accent hebben geprobeerd af te leren. Zelfs Alex en Bob konden hun irritatie niet meer verbergen. Lekker interessant doen met het geld van pa.

Dat ze nog aan het daten waren begrijp ik wel want dit houdt geen vent langer dan een paar uur vol.
pi_220373543
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:29 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die boot leek mij gehuurd. Het waren wel tutjes, typisch influencers of zoiets. En ik snap nooit waarom iemand een affiche van zichzelf in de woonkamer hangt, je ziet jezelf toch al elke dag in de spiegel? Hun accent leek mij eerder op het hebben van een Duitse ouder. Wel leuk huis voor hen.. :Y
Volgens mij maakte Marieke wel een soort opmerking 'jullie boot'

Maar ook daar, er kwam echt nergens uitleg over. Geen gesprek op gang. Enige bonding was het geknuffel met Marieke meer was het niet.
pi_220375760
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 17:20 schreef Dazalbest1 het volgende:

[..]
Volgens mij maakte Marieke wel een soort opmerking 'jullie boot'

Maar ook daar, er kwam echt nergens uitleg over. Geen gesprek op gang. Enige bonding was het geknuffel met Marieke meer was het niet.
Leek mij wat vreemd, dan hadden ze geen bestuurder in die boot. Marieke vond ik ook een nikszeggende muts. Beau deed het beter.
pi_220377096
Volgens mij werd er iets gezegd in de trant dat ze voor Marieke wel hadden uitgepakt, dat ze niet zomaar een boot hadden geregeld.. maar goed ik was wel aan het multitasken tijdens de aflevering.

Qua accent dacht ik ook een Limburgs accent wat ze niet kunne onderdrukken. Man dacht dat ze van oorsprong niet uit nl kwamen of in ieder geval buitenlandse ouders zouden hebben.

Maar goed. Limburg is ook een soort buitenland 😉
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')