Waarschijnlijk niet. Een voorziening krijg je niet als je een ongeschikt huis koopt. Het idee is dat je dan maar een gelijkvloerse woning moet kopen of een appartement met lift in het complex.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik begreep het eerst ook niet hoe het zat met die slaapkamers. Nu moet hij alsnog een trap op naar zijn slaapkamer, de lift is alleen voor de eerste verdieping. Vraag mij af of ze daarvoor inmiddels een tegemoetkoming voor die aanpassingen hebben gekregen net zoals een traplift bij ouderen/gehandicapten.
Ik had die opknapper niet gekozen hoor. Jezus wat een bouwval en een kutbuurtquote:Op maandag 9 maart 2026 21:06 schreef Nebelwerfer het volgende:
Verdorie !
Eindelijk weer een opknappertje waar Bob mee zou moeten werken.
Maar neen, is het natuurlijk weer dat andere ding waar Roos alleen maar even saai door moet.
Dat andere huis was nog ergere bouwval.quote:Op woensdag 11 maart 2026 07:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik had die opknapper niet gekozen hoor. Jezus wat een bouwval en een kutbuurt
Ik bedoel.ik had dit huis gekozen , en die opknapper niet. Die bouwvalquote:Op woensdag 11 maart 2026 07:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat andere huis was nog ergere bouwval.
Alex had ook wat langer kunnen doorzoeken.
Die was schots en scheef en was ook niet geschikt voor de toekomst als er kinderen komen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 07:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik bedoel.ik had dit huis gekozen , en die opknapper niet. Die bouwval
Maar bouwvallen maakten de eerste seizoenen leuk. Nu was het weer een aflevering zoals de meesten. Ook vraag je je af of die mensen zelf deze aankoop niet hadden kunnen doen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 07:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik had die opknapper niet gekozen hoor. Jezus wat een bouwval en een kutbuurt
Ze mogen niet zelf blijven zoeken dacht ik.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:00 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Maar bouwvallen maakten de eerste seizoenen leuk. Nu was het weer een aflevering zoals de meesten. Ook vraag je je af of die mensen zelf deze aankoop niet hadden kunnen doen.
Wat is die exit klok trouwens een vreemd verhaal. Als ik mee zou doen zou ik zelf ook volle bak blijven zoeken omdat je anders kans loopt tijd te verliezen.
Ik heb me geėrgerd aan die stemmen van die zussen.quote:Op maandag 16 maart 2026 17:33 schreef Dazalbest1 het volgende:
Iemand uitzending van vandaag op Videoland gezien???
Dan moet het wel duidelijk in de voorwaarden voor dit seizoen staan dat ze met die klok komen.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ze mogen niet zelf blijven zoeken dacht ik.
Wij zetten hem zo aan.quote:Op maandag 16 maart 2026 17:33 schreef Dazalbest1 het volgende:
Iemand uitzending van vandaag op Videoland gezien???
Dat zal er wel instaan.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:42 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dan moet het wel duidelijk in de voorwaarden voor dit seizoen staan dat ze met die klok komen.
Ik ook, heel raar accent of tongval ofzo.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb me geėrgerd aan die stemmen van die zussen.
idd, het moest me denken aan de eerste 3 seizoenen.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:47 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Ik ook, heel raar accent of tongval ofzo.
Maar hoe komen ze aan zo'n budget?
En met hun harde eis.
Ze kwamen niet erg sympathiek over.
Het zou me niets verbazen als ze onderling Limburgs praten, eigenlijk.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:01 schreef Nebelwerfer het volgende:
Is NL wel hun moedertaal? Ze doen me denken aan Maxima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op maandag 16 maart 2026 21:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als ze onderling Limburgs praten, eigenlijk.
En hieronder staat volgens mij het onaardigste dat ik ooit op FOK! heb gepost![]()
Dat denk ik ook. Die Limburgse tongval krijg je nooit meer eruit, hoe hard je ook probeert. En als je dan heel hard probeert krijg je dit. Onuitstaanbaar. Dit zijn van die mensen die de ruimte vol lullen, maar waarbij je jezelf afvraagt of ze mentaal ook aanwezig zijn. Wees trots op je afkomst. Limburgs is een mooi accent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik kan heel lang nadenken maar 25.000 euro verschijnselt dan nog steeds niet.![]()
Ik ookquote:Op maandag 16 maart 2026 19:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb me geėrgerd aan die stemmen van die zussen.
Haha ja die boot was ook wel duidelijkquote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
Toen ik t budget hoorde dacht ik al die ouders hebben een centje.
Toen Bob om extra geld vroeg en dat gelijk kreeg werd mijn vermoeden sterker.
Toen ik t bootje zag wist ik t zeker
Die boot leek mij gehuurd. Het waren wel tutjes, typisch influencers of zoiets. En ik snap nooit waarom iemand een affiche van zichzelf in de woonkamer hangt, je ziet jezelf toch al elke dag in de spiegel? Hun accent leek mij eerder op het hebben van een Duitse ouder. Wel leuk huis voor hen..quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
Toen ik t budget hoorde dacht ik al die ouders hebben een centje.
Toen Bob om extra geld vroeg en dat gelijk kreeg werd mijn vermoeden sterker.
Toen ik t bootje zag wist ik t zeker
Volgens mij maakte Marieke wel een soort opmerking 'jullie boot'quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die boot leek mij gehuurd. Het waren wel tutjes, typisch influencers of zoiets. En ik snap nooit waarom iemand een affiche van zichzelf in de woonkamer hangt, je ziet jezelf toch al elke dag in de spiegel? Hun accent leek mij eerder op het hebben van een Duitse ouder. Wel leuk huis voor hen..
Leek mij wat vreemd, dan hadden ze geen bestuurder in die boot. Marieke vond ik ook een nikszeggende muts. Beau deed het beter.quote:Op woensdag 18 maart 2026 17:20 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Volgens mij maakte Marieke wel een soort opmerking 'jullie boot'
Maar ook daar, er kwam echt nergens uitleg over. Geen gesprek op gang. Enige bonding was het geknuffel met Marieke meer was het niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |