Tja, die roze tinten vind ik ook niets en dat eeuwige marmer vind ik helemaal verschrikkelijk gecombineerd. Maar blijkbaar wordt dat gemiddeld genomen geaccepteerd.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:48 schreef Maretakje het volgende:
Toch ook maar eens reageren. Nu is vaak de inrichting van de huizen niet mijn smaak en alles is zo gestyled dat ik de warmte in de huizen mis.
Bij dat stel in Tilburg ook, ze wilden een zwarte keuken, ik vond de kleur niet mooi, en ik zag er al helemaal geen zwart in. Maar misschien ligt dat aan mijn pc?
De banken die ze gebruiken zijn totaal niet mijn smaak net als de bankjes aan de eettafel, zo onhandig.
Ik denk dat stellen die zelf de keuze niet durven maken zich inschrijven voor het programma. Ik zelf zou doodsbang zijn een huis te krijgen die niet op mijn moodboard lijkt omdat mijn smaak niet gesponsord wordt.
quote:Op woensdag 3 april 2024 14:50 schreef Duiveltja het volgende:
De deelnemers zijn weer lekker van deze tijd.
LHBT gezinnen en koppeltjes met een kinderwens.![]()
Een pot die met 2 homo's een kind opvoeden? Dat is geen goede stabiele omgeving voor een kind.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:01 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]![]()
Alsof het een overtrokken LHBTI show is. Zelfs Bob loopt er niet mee te koop.
Wie zegt dat ze lesbisch is?quote:Op donderdag 4 april 2024 11:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Een pot die met 2 homo's een kind opvoeden? Dat is geen goede stabiele omgeving voor een kind.
Dat marmer krijg ik vreselijk de kriebels van. Gewoon afschuwelijk.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:58 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Tja, die roze tinten vind ik ook niets en dat eeuwige marmer vind ik helemaal verschrikkelijk gecombineerd. Maar blijkbaar wordt dat gemiddeld genomen geaccepteerd.
Verder zijn het natuurlijk gewoon mode grillen.
Zeker een prima bedrag voor een alleenstaande.quote:Op maandag 8 april 2024 22:09 schreef Benny het volgende:
Budget van 405K. Netjes voor een alleenstaande vrouw met 2 kinderen
Wel jammer dat ze niet voor de opknapper zijn gegaan.quote:Op maandag 8 april 2024 22:09 schreef Benny het volgende:
Budget van 405K. Netjes voor een alleenstaande vrouw met 2 kinderen
Deze laatste was zonder ! Zelfs de zachtroze keuken vond ik wel prima.quote:Op maandag 8 april 2024 19:32 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Dat marmer krijg ik vreselijk de kriebels van. Gewoon afschuwelijk.
Misschien ook niet voor 2 ton kunnen kopenquote:Op maandag 8 april 2024 23:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze niet voor de opknapper zijn gegaan.
Kan. Ik denk wel dat ze het als een enorm risico zagen, zeker bij zo’n vrouw alleen die aardig hoog in de emoties zat. Voor haar was dit huis waarschijnlijk perfect.quote:Op maandag 8 april 2024 23:53 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Misschien ook niet voor 2 ton kunnen kopen
En volgens mij is dat ook uiteindelijk wel gelukt bij haar denk ik. Prima keuze dan.quote:Op dinsdag 9 april 2024 00:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Kan. Ik denk wel dat ze het als een enorm risico zagen, zeker bij zo’n vrouw alleen die aardig hoog in de emoties zat. Voor haar was dit huis waarschijnlijk perfect.
Zeker. Het is meer dat ik de enorme opknappers mis. Voor 2 ton zo’n ding opknappen is leukere tv.quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:56 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
En volgens mij is dat ook uiteindelijk wel gelukt bij haar denk ik. Prima keuze dan.
ah op die manier. Ow ja zeker helemaal mee eensquote:Op dinsdag 9 april 2024 12:34 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zeker. Het is meer dat ik de enorme opknappers mis. Voor 2 ton zo’n ding opknappen is leukere tv.
Zo blij ze was met dit huis. En ook nog de gewenste plek. Een mooi huis is belangrijk, maar de plek nog veel meer. Erg leuke aflevering weer.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:54 schreef roos94 het volgende:
Wat een heerlijk huis voor Alanthea en kids. Ik zou dr zo gaan wonen.![]()
Wat dat betreft... Er komt een nieuw programma. Beetje het Blok, maar dan met een goed fout opknaphuis. Ben benieuwd...quote:Op dinsdag 9 april 2024 12:34 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zeker. Het is meer dat ik de enorme opknappers mis. Voor 2 ton zo’n ding opknappen is leukere tv.
Ik zag voorstukjes ja. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Wat dat betreft... Er komt een nieuw programma. Beetje het Blok, maar dan met een goed fout opknaphuis. Ben benieuwd...
Alleen die badkamer bah.. die blauwe muurquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zo blij ze was met dit huis. En ook nog de gewenste plek. Een mooi huis is belangrijk, maar de plek nog veel meer. Erg leuke aflevering weer.
HAHAHA, kwestie van smaak, ook niet de mijne, hoor. Wat dat betreft heb ik totaal geen smaak, denk alleen in functies, wil dat de kraan het doet en voor de rest boeit mij de kleur tegels niks.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
Alleen die badkamer bah.. die blauwe muur
dat geld dat vrij kwam ging ineens rap iddquote:Op donderdag 11 april 2024 08:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Erg leuke aflevering was dit, aardige vrouw ook.
Super gegund allemaal
Wel weel typisch, kwam per minuut meer geld vrij
wat een woke seizoen, waar zijn de stelletjes die zwanger zijn tijdens het seizoen.quote:
Oooh welk programma dan?? Ben benieuwd, ik hou hiervan het Blok was ook top, laatst de Australische gekeken....quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Wat dat betreft... Er komt een nieuw programma. Beetje het Blok, maar dan met een goed fout opknaphuis. Ben benieuwd...
Ja, ongekend! Wel in Haarlem, een van de duurste plaatsen. Plus nieuwe kozijnen en voordeur (waren dat nu plastic kozijnen met driedubbel glas?).quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuk jong stel weer eindelijk, wel bizar wat er met de man was gebeurd.
Mooi huis geworden, maar wat een bizarre aankoopprijs. Ongekend.
Op net5 gisteren begonnen, Angela de Jong verslikte zich zowat in een column daarover. Daardoor toch even gekeken (tssssk, ze helpt Talpa aan kijkcijfers). Maar kromme tenen ook en ga het volgen, jaja.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:09 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Oooh welk programma dan?? Ben benieuwd, ik hou hiervan het Blok was ook top, laatst de Australische gekeken....
Nee, ging om een aanstaand programma op rtl volgens mijquote:Op dinsdag 23 april 2024 22:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Op net5 gisteren begonnen, Angela de Jong verslikte zich zowat in een column daarover. Daardoor toch even gekeken (tssssk, ze helpt Talpa aan kijkcijfers). Maar kromme tenen ook en ga het volgen, jaja.
Best joh.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee, ging om een aanstaand programma op rtl volgens mij
Leek kunststof inderdaad. Zak driedubbelglas zijn, kost met de huidige subsidie nauwelijks meer dan HR++.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, ongekend! Wel in Haarlem, een van de duurste plaatsen. Plus nieuwe kozijnen en voordeur (waren dat nu plastic kozijnen met driedubbel glas?).
Hmmm, dat vind ik bij een nieuwbouw huis best passen. Maar het stel zocht een jaren'30 woning, ok, lekker dan met plastic kozijnen.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:39 schreef kipknots het volgende:
[..]
Leuk kunststof inderdaad. Zak driedubbelglas zijn, kost met de huidige subsidie nauwelijks meer dan HR++.
Emotionele aflevering weer, Uiteindelijk zal het niet gelukt zijn.quote:Op maandag 29 april 2024 21:47 schreef hilliebillie het volgende:
Dit kan toch echt niet, het liedje ‘when you try your best but you don’t succeed’ als het stel net verteld heeft dat ze die week te horen gekregen hebben dat de icsi behandeling niet was aangeslagen nadat ze al 3,5 jaar bezig zijn om zwanger te worden.
Vond dit echt gewoon kwetsend
Ja super irritant dat laatste. Was vorige week toch ook al bij dat stel die de wijk in Haarlem niet zag zitten, maar het wel met een concessie hadden toegezegd. Snap dat je liever een andere plek hebt maar zo reageren is net alsof je met kinderen van doen hebt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:47 schreef roos94 het volgende:
Sympathiek stel deze keer. Ontroerend hoe Alex ook ging meehuilen met hen. Alleen steeds zeggen "grote mensen huis" vond ik irritant.
Ook gek; ze zeggen uiteindelijk 0 rekening gehouden te hebben met Haren maar ze hadden Haren wel als zoekregio gekozen( naast Grunn) dus hoe kun je dan zo ondersteboven zijn van het feit dat het toch Haren werdAlsof Alex voor de lol een huis in Maastricht heeft gekocht ofzo.
Ik ook, de verwachtingen van de kopers leken dit seizoen ongekend hoog. Blijf erbij dat de plek belangrijker is dan het huis, dit stel had een hartstikke leuk klein huisje in de binnenstad van Groningen op loopafstand van het centrum, nu in een saaie buurt in Haren.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja super irritant dat laatste. Was vorige week toch ook al bij dat stel die de wijk in Haarlem niet zag zitten, maar het wel met een concessie hadden toegezegd. Snap dat je liever een andere plek hebt maar zo reageren is net alsof je met kinderen van doen hebt.
Had zelf de vorige seizoen wat meer gun factor bij bepaalde deelnemers, dan dat ik dit seizoen heb. Heb bij bijna ieder stel wel jeuk op de een of andere manier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |