En bij elkaar, uit mekaar, weer bij elkaar, en dan nadenken over een 2equote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:31 schreef Spablauw214 het volgende:
Aflevering 2 gekeken. Me zelden zo geërgerd. Man man man wat een vervelende vent zeg. 3,5 ton budget hebben en maar blijven piepen dat je weg moet uit Amsterdam. Sowieso, 30 zijn en pas net je eerste baan hebben, waar ben je dan in hemelsnaam al die jaren mee bezig geweest
Tenhemelschreiend was het. En dat eeuwige gezeik over Amsterdam. Janken over Alkmaar wat een halfuurtje met de trein is. Alsof alles buiten de A10 een wereldreis isquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
En bij elkaar, uit mekaar, weer bij elkaar, en dan nadenken over een 2eben nog maar aan het begin vd aflevering alleen pfff
Was hij 30? Ondertiteling zei volgens mij 40, heb me daar al zo over verbaasdquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:31 schreef Spablauw214 het volgende:
Aflevering 2 gekeken. Me zelden zo geërgerd. Man man man wat een vervelende vent zeg. 3,5 ton budget hebben en maar blijven piepen dat je weg moet uit Amsterdam. Sowieso, 30 zijn en pas net je eerste baan hebben, waar ben je dan in hemelsnaam al die jaren mee bezig geweest
Hij was 30 en zij 34. Maar zij leek veel ouder.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Was hij 30? Ondertiteling zei volgens mij 40, heb me daar al zo over verbaasd
Ahhh, ik dacht 40 en 34quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:06 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hij was 30 en zij 34. Maar zij leek veel ouder.
Alsnog een vreemd stel. Vreemde situatie, vreemde aanloop en vervelende vent vooral.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ahhh, ik dacht 40 en 34En twijfelde toen al of ik het wel goed om had begrepen haha. 30 en 34 is logischer
De relatie had de vorige verhuizing ook niet overleefd.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:15 schreef roos94 het volgende:
Die gast in de auto. Wij gaan het niet redden als dit ons huis wordt. Die man heeft veel vertrouwen in zijn relatie.
Dat hij het überhaupt kan betalen met zijn bardienst of wat hij ook maar deed.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:24 schreef Aberkullie het volgende:
Wat een kwal van een vent met zijn ik wil elke dag een koffietje in Amsterdam en een broodje in Amsterdam. En maar klagen om alles
Zou me niks verbazen als de vrouw 300k heeft ingelegd en hij de rest.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:12 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Dat hij het überhaupt kan betalen met zijn bardienst of wat hij ook maar deed.
Dat het een probleem is dat 2 mensen met een fatsoenlijke baan tegenwoordig geen normaal huis meer kunnen kopen zonder een fortuin aan eigen geld in te brengen, is toch gewoon waar? De huizenmarkt is in die zin ook compleet verziekt. Gezien de levensfase waarin de meeste deelnemers zitten ook logisch dat ze hier regelmatig tegenaan lopen lijkt me.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:40 schreef Nick het volgende:
En dan benadrukken dat 350k echt veel geld is maar op de huizenmarkt niet veel meer voorstelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |