Ze deden wel enorm dramatisch over de badkamer en de keuken in het veels te kleine huis waar ze hulpeloos in werden aangetroffen; een drielaagse eengezinswoning.quote:Op maandag 14 april 2025 11:00 schreef Astro_boy het volgende:
Wat een lief en leuk stel/gezinnetje. En zo dankbaar. Werkoppervlak keuken is alleen niet meegenomen in de keukenwens…
Dat dacht ik ook even, waarom 6 slaapkamers? Neem aan dat de kinderen niet eens voltijd in dat huis gaan wonen, ze hebben immers allemaal nog een andere ouder. Maar dat eventjes later uit huis gaan ivm studeren kan ook natuurlijk door woningnood nog jaren duren.quote:Op maandag 21 april 2025 07:09 schreef roos94 het volgende:
Je bent al 7 jaar samen. Vijf kinderen. Die zijn inmiddels puber en nu ga je zoeken naar een huis met 6 slaapkamers? Nog eventjes en gaan er misschien een paar uit huis/studeren of wat dan ook. Zit je met 6 kamers. Ge-ni-aal.
Die krijgt ie zodra het eerste kind uit huis vertrekt.quote:Op maandag 21 april 2025 19:25 schreef roos94 het volgende:
Ja mooi verbouwd. Flinke slaapkamers ook. Heb alleen de gewenste gaming room niet gezien?
Hmm heb het idee dat de oudsten niet heel veel ouder dan 15/16 zijn, dus kan me voorstellen dat die nog wel even thuiswonen.quote:Op maandag 21 april 2025 07:09 schreef roos94 het volgende:
Je bent al 7 jaar samen. Vijf kinderen. Die zijn inmiddels puber en nu ga je zoeken naar een huis met 6 slaapkamers? Nog eventjes en gaan er misschien een paar uit huis/studeren of wat dan ook. Zit je met 6 kamers. Ge-ni-aal.
Die jongen leek wel een fok!userquote:Op maandag 21 april 2025 20:33 schreef Meke het volgende:
Wel grappig dat de meiden trouwens wel steeds in beeld kwamen, maar dat we de jongen volgens mij niets hebben horen zeggen
Is dat de aflevering met die Winnie-met-de-enge-ogen?quote:Op maandag 28 april 2025 11:22 schreef roos94 het volgende:
Ik vind de meneer kandidaat van vandaag erg gemaakt overkomen. Vervelende vent.
Ja, ze heeft een permanente blik alsof ze op een legoblokje is gestapt gecombineerd met het bijten in een zure citroenquote:Op maandag 28 april 2025 11:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is dat de aflevering met die Winnie-met-de-enge-ogen?
quote:Op maandag 28 april 2025 11:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja, ze heeft een permanente blik alsof ze op een legoblokje is gestapt gecombineerd met het bijten in een zure citroen
Ik vind het stel gewoon vervelend.quote:Op maandag 28 april 2025 11:22 schreef roos94 het volgende:
Ik vind de meneer kandidaat van vandaag erg gemaakt overkomen. Vervelende vent.
Ik heb het niet afgekeken. Die vrouw vind ik eng en je weet al dat de verbouwing geweldig zal worden zoals altijd.quote:Op maandag 28 april 2025 12:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind het stel gewoon vervelend.
Paar straten in Den Haag is het zoekgebied en ze willen gratis verbouwing.
Die neiging had ik ook. Er was niks sympathieks aan dit stel.quote:Op maandag 28 april 2025 12:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb het niet afgekeken. Die vrouw vind ik eng en je weet al dat de verbouwing geweldig zal worden zoals altijd.
Eens en ze hadden volgens mij nog de pest in dat het geen Scheveningen was geworden. Overigens tegenover een basisschool wonen (waar naar ik begreep hun kind niet op kon ivm vol) is ook niet altijd een pretje.quote:Op maandag 28 april 2025 12:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die neiging had ik ook. Er was niks sympathieks aan dit stel.
Hun huis was zelfs te groot maar ze wilden naar een kindvriendelijke buurt.quote:Op maandag 28 april 2025 19:10 schreef lily het volgende:
Ik heb het net aangezet en haak eigenlijk al af.
We hadden een huis. Zo verliefd. Te gek.
Maar toen zagen we “kopen zonder kijken” en toen besefte we dat er nog zoveeeel aan moest gebeuren. Nee, dat zagen we niet zitten.
Oke. Eerlijk.
Ben er al klaar mee.
Ik had minder moeite mee dat ze kleiner wilde wonen.quote:Op maandag 28 april 2025 19:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hun huis was zelfs te groot maar ze wilden naar een kindvriendelijke buurt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |