Ik vermoed dat de relatie niet lang stand houdt als er kinderen zijn.quote:Op donderdag 16 april 2026 09:03 schreef Dazalbest1 het volgende:
Wat een vervelend onsympathiek stel (weer). En maar grappen over hoe ze in hun relatie elkaar uitdagen. Toen ik zijn eerste opmerking hoorde naar haar, wtf.
Ik zag weinig liefde.
En dan zo'n dik huis....
Ik kijk gewoon niet graag naar zulke mensen denk ik
Nee kan het me niet voorstellen,laat staan dat het überhaupt leuke ouders zouden zijn.quote:Op donderdag 16 april 2026 09:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de relatie niet lang stand houdt als er kinderen zijn.
Ze waren niet eens waar ze wilden wonen (zo als wel een aantal stellen meer) en dan denk ik, zoek dat eerst samen even uit en laat niet een ander de knoop doorhakken.quote:Op zondag 19 april 2026 21:26 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Met 900k budget niet zelf überhaupt een bezichtiging kunnen plannen, dan ben je echt af.
Ik vraag me af waarom dit programma altijd weer om zulk soort mensen draait?quote:Op donderdag 16 april 2026 09:03 schreef Dazalbest1 het volgende:
Wat een vervelend onsympathiek stel (weer). En maar grappen over hoe ze in hun relatie elkaar uitdagen. Toen ik zijn eerste opmerking hoorde naar haar, wtf.
Ik zag weinig liefde.
En dan zo'n dik huis....
Ik kijk gewoon niet graag naar zulke mensen denk ik
En een erfenisquote:Op zondag 19 april 2026 22:30 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom dit programma altijd weer om zulk soort mensen draait?
Zijn die programmamakers / redacteuren soms met hetzelfde sop overgoten?
30 jaar, dromerig in de wereld staan, totaal onrealistische wensen, het tekent de wereld waarin ze leven
En waar halen ze in godsnaam het geld vandaan? Ik denk dat het meeste van haar moet komen als jurist
Idd ja, wat een doodvermoeiend typequote:Op maandag 4 mei 2026 19:36 schreef Postbus100 het volgende:
Op zich leuke verbouwing en mooie locatie, maar wat vind ik die vrouw dominantEn aanwezig. Hoofdpijn na het kijken
![]()
Pluspuntje: het zijn totaal niet mijn kleuren, maar ik vond die badkamer wel heel vet gedaan met die donkerdere versus lichte tegel. Heel vet
Ah ik ben niet de enige dusquote:Op maandag 4 mei 2026 20:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ergerde me aan Monica als presentatrice voor dit programma. Zo'n mismatch.
Paste wel prima bij dat mokkel. “Zo gezellig”.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Och elke week een andere, dus prima voor een weekquote:Op maandag 4 mei 2026 20:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |