Kijk uit... dit vind ik tegelwaardigquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik voel me iig meer een zaadcel dan een geitenbreier
Snap ik ... iets met oorsprong bla blaquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik voel me iig meer een zaadcel dan een geitenbreier
quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie nu pas dat het zaadcellen zijn
Ik dacht grassprietjes ofzo
Het is open voor discussie hoor.quote:
Zou ook nog kunnenquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is open voor discussie hoor.
De kopjes zijn plat. Zou zo maar gedachtenflitsen kunnen zijn richting de maan godin tijdens de eclips.
Idd, en het zijn eerder draadjes die op hun plek blijven dan losse staartjes.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is open voor discussie hoor.
De kopjes zijn plat. Zou zo maar gedachtenflitsen kunnen zijn richting de maan godin tijdens de eclips.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Idd, en het zijn eerder draadjes die op hun plek blijven dan losse staartjes.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed gemaakt, open voor interpretatie en intrigerend.
I like it.
Sterktequote:Op dinsdag 2 april 2024 22:24 schreef sigme het volgende:
Ik was naar een lezing van prof. dr. ir. M. (Theo) Spek
Hoogleraar Landschapsgeschiedenis; Hoofd Kenniscentrum Landschap RUG
https://www.rug.nl/staff/theo.spek/
Dat was reuze interessant en het is een bevlogen verteller maar na de geplande twee uur was hij nog láng niet klaar met z'n verhaal. Ik heb z'n boek hier al bijna tien jaar liggen, het is nogal een pil.
[ afbeelding ]
Binnenkort de bij de lezing horende excursie, ik ben voornemens van tevoren dan toch dat boek wat bestudeerd te hebben.
Drentse Aa is wel een mooie omgeving ....ken het van mn jeugdquote:Op dinsdag 2 april 2024 22:24 schreef sigme het volgende:
Ik was naar een lezing van prof. dr. ir. M. (Theo) Spek
Hoogleraar Landschapsgeschiedenis; Hoofd Kenniscentrum Landschap RUG
https://www.rug.nl/staff/theo.spek/
Dat was reuze interessant en het is een bevlogen verteller maar na de geplande twee uur was hij nog láng niet klaar met z'n verhaal. Ik heb z'n boek hier al bijna tien jaar liggen, het is nogal een pil.
[ afbeelding ]
Binnenkort de bij de lezing horende excursie, ik ben voornemens van tevoren dan toch dat boek wat bestudeerd te hebben.
Rammelende eierstokken is ook weer zo wat...quote:
Best een goede acteur was datquote:Op woensdag 3 april 2024 00:24 schreef chufi het volgende:
Ik kom op de Spaanse Film zender een wel hele vage Spaanse film tegen uit 1974 met de toen toch al wel bekende Michel Piccoli
Grandeur nature (1974) - Reference View - IMDb
Woonde je hier in de buurt of kwam je logeren? En waar dan?quote:Op dinsdag 2 april 2024 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Drentse Aa is wel een mooie omgeving ....ken het van mn jeugd
Opgegroeid in de Veenkoloniënquote:Op woensdag 3 april 2024 07:53 schreef sigme het volgende:
Mogge. Het regent hier.
[..]
Woonde je hier in de buurt of kwam je logeren? En waar dan?
Ah, een Ommelander. Ben ik ook, al kom ik dan van Hunsingo.quote:
Nog steeds ellende op Fok?quote:Op woensdag 3 april 2024 10:38 schreef Puzzie het volgende:
Mijn hemel
Het lijkt wel een virus wat je achtervolgt
Nee dat is op miraculeuze wijze verholpenquote:
Saartje lekker genieten van je vakantiequote:Op woensdag 3 april 2024 11:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
poeh zware nacht.
Morgen begeleid werk en dagbesteding en daarna ferkantie
FB / FOK! deels downquote:Op woensdag 3 april 2024 10:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat is op miraculeuze wijze verholpen![]()
Ik snap nog steeds niet hoe maar ik ben wel blij daarmee
Eh. Ik hoop niet dat het is wat ik denk?quote:Op woensdag 3 april 2024 10:38 schreef Puzzie het volgende:
Mijn hemel
Het lijkt wel een virus wat je achtervolgt
Dat was het niet, ik kon vanaf januari niet meer terugbladeren ,en uit een topic komen, Maar dat is opgelostquote:Op woensdag 3 april 2024 11:13 schreef Sally het volgende:
[..]
FB / FOK! deels down
Met dank aan Breuls en bondage die een kapot onderdeel hebben vervangen
Zelfsquote:Op woensdag 3 april 2024 11:17 schreef Puzzie het volgende:
Hier heeft niemand vakantie ,..in België wel
Lekker genieten Saar
Had een ban van 3 weken.quote:
Dat komt door m'n aversie tegen authoriteit. Ga in het vervolg tot 10 tellen.quote:
ja jaquote:Op woensdag 3 april 2024 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat komt door m'n aversie tegen authoriteit. Ga in het vervolg tot 10 tellen.
quote:Op woensdag 3 april 2024 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat komt door m'n aversie tegen authoriteit. Ga in het vervolg tot 10 tellen.
Ik ben in België. Heb ik dan ook vakantie?quote:Op woensdag 3 april 2024 11:17 schreef Puzzie het volgende:
Lekker genieten Saar
pauze vermoed ikquote:Op woensdag 3 april 2024 12:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben in België. Heb ik dan ook vakantie?
Klopt jaquote:
Zeg het maarquote:Op woensdag 3 april 2024 12:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben in België. Heb ik dan ook vakantie?
Ah weer in het prachtige land van Cuijk geweestquote:Op woensdag 3 april 2024 12:35 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb nog wel naar je gezwaaid btw , toen wij in Boxmeer reden
quote:Op woensdag 3 april 2024 12:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ah weer in het prachtige land van Cuijk geweest![]()
Ik was gisteren nog op het gemeentehuis in Cuijk want m'n broertje is gisteren getrouwd![]()
En daarna aan de Kraaijenbergse plassen gegeten. Dat ken je misschien ook wel. Ik was er een paar jaar niet geweest. Veel veranderd daar.
Gefeliciteerd met je broertje!quote:Op woensdag 3 april 2024 12:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog op het gemeentehuis in Cuijk want m'n broertje is gisteren getrouwd![]()
En daarna aan de Kraaijenbergse plassen gegeten. Dat ken je misschien ook wel. Ik was er een paar jaar niet geweest. Veel veranderd daar.
De scholen hebben vakantie maar ik kan vakantie vragen van begeleid werk en dagbesteding.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:17 schreef Puzzie het volgende:
Lekker genieten Saar
Van Harte Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 3 april 2024 12:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja kloptquote:Op woensdag 3 april 2024 12:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
De scholen hebben vakantie maar ik kan vakantie vragen van begeleid werk en dagbesteding.
Ik verjaar volgende week zaterdag en ga op 11 april naart stad.
19 april Kreadoe en kijk er naar uit.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 3 april 2024 12:46 schreef engine het volgende:
[..]
https://www.kreadoe.nl/quote:Op woensdag 3 april 2024 13:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
Wat houdt Kreadoe prccies in? Workshops? Klinkt iig wel heel erg leuk
Hey wat leuk!! En leuk dat je daar heen gaat!!quote:
Doe ik.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hey wat leuk!! En leuk dat je daar heen gaat!!![]()
Mijn mams studeert aan de academie in Arendonk maar los daarvan we doen samen heel veel creatieve dingen. Ze is nu bezig met keramiek en glasfusie en in mei gaan we samen kneuteren met glas , heel erg veel zin in.
Ik zie al wat leuke dingen staan aan workshops op die site!
Als je wat dingen hebt gemaakt laat je ons dan wat zien? Vind ik leuk!!
Wat leuk Saar!!quote:Op woensdag 3 april 2024 13:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Doe ik.
Ik teken vooral over met een lichttablet.
Wil vooral ideetjes opdoen om te gebruiken bij dagbesteding op donderdag. Dan doe ik Crea.
Leuk! Creachick komt zie ik op die site. Kijkt mijn dochter veel. Verrijking hoor tussen al dat hysterische youtube geschreeuw. Gewoon rustig en op een leuke manier tekenen of een game spelen.quote:
Ja best een leuke omgeving. Ook als je de Maas oversteekt richting Mook.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van Harte Gefeliciteerd!!![]()
Yep!![]()
Was wel leuk , mijn moeder doet buurtbemiddeling in Cuijk en dat speelt voornamelijk in Boxmeer af![]()
![]()
En het laatste jaar rijden we altijd even naar de kloostertuin in St Agatha , daarna beetje sightseeing en toen liet ze me Boxmeer zien![]()
We hebben dit weekend hele plannen gemaakt voor het komende half jaar![]()
In de zomer willen we ook veel gaan fietsen, Kraaijenbergse Plassen ken ik wel ,maar nog niet geweest, wel in de buurt van waar wij vaak lopen bij Katwijk
Bij Hank toch ?quote:Op woensdag 3 april 2024 16:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ja best een leuke omgeving. Ook als je de Maas oversteekt richting Mook.
Ahh daar gaan we in de zomer fietsenquote:Op woensdag 3 april 2024 16:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ja best een leuke omgeving. Ook als je de Maas oversteekt richting Mook.
Die ken ik nietquote:
Sierra Leone jaquote:Op woensdag 3 april 2024 13:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Blijven ze in Nederland nu of gaan ze weer terug naar Zimbabwe (of ander ver Afrikaans land)?
Die ken ik welquote:Op woensdag 3 april 2024 14:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Leuk! Creachick komt zie ik op die site. Kijkt mijn dochter veel. Verrijking hoor tussen al dat hysterische youtube geschreeuw. Gewoon rustig en op een leuke manier tekenen of een game spelen.
Felies met je broertjequote:Op woensdag 3 april 2024 12:46 schreef engine het volgende:
[..]
Toen was het gemeentehuis geslotenquote:Op woensdag 3 april 2024 17:33 schreef drakin het volgende:
Eergisteren, was het ern grapje vsn @:engine
Anders gefeliciteerd
Heb ook Fam in Cuijk , gefeliciteerdquote:Op woensdag 3 april 2024 17:40 schreef engine het volgende:
[..]
Toen was het gemeentehuis gesloten![]()
Dankje ook
feli !quote:Op woensdag 3 april 2024 17:40 schreef engine het volgende:
[..]
Dankje ook
Jeeh.. al way from the us of Aquote:
quote:Op woensdag 3 april 2024 17:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jeeh.. al way from the us of A![]()
Zit er vertraging in het posten ?
Ooh... dat is klote Dquote:Op woensdag 3 april 2024 17:45 schreef Prisha het volgende:
Greetings vanuit de USA. Hier ziet het er helaas slecht uit wat weer betreft....we gaan denk ik nog wel richting Texas rijden overmorgen. Maar er is veel bewolking, en nu lijkt het alsof het uiterste noord oosten helder zal zijn.
Statistisch gezien is dat juist het gebied wat meestal onbestendig en bewolkt is. Zul je net zien![]()
![]()
Hopelijk verandert er nog iets in de vooruitzichten voor maandag maar het ziet er niet zo heel goed uit.
El Nino schijnt een factor te zijn. En echt....nu is het daar zonnig en clear. En twee dagen na de eclipse is het zonnig en clear. Maar net precies maandag....grrrrrrrrrrquote:Op woensdag 3 april 2024 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh... dat is klote D
Maar niets is zo veranderlijk als het weer! Ik zal voor jullie duimen
Zul je zelf ook wel aan gedacht hebben... maar is er niet een of andere hoge berg daar? Boven de wolken?quote:Op woensdag 3 april 2024 17:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
El Nino schijnt een factor te zijn. En echt....nu is het daar zonnig en clear. En twee dagen na de eclipse is het zonnig en clear. Maar net precies maandag....grrrrrrrrrr
quote:Op woensdag 3 april 2024 17:47 schreef Prisha het volgende:
Ik ga nu al voorzichtig plannen voor 2026 in Spanje denk ik
niet in het pad van de eclipse neequote:Op woensdag 3 april 2024 17:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zul je zelf ook wel aan gedacht hebben... maar is er niet een of andere hoge berg daar? Boven de wolken?
quote:Op woensdag 3 april 2024 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Tssss... dat is net zoiets als een nieuwe partner zoeken , terwijl je nog moet trouwen met de eerste !
Ah, wat balenquote:Op woensdag 3 april 2024 17:45 schreef Prisha het volgende:
Greetings vanuit de USA. Hier ziet het er helaas slecht uit wat weer betreft....we gaan denk ik nog wel richting Texas rijden overmorgen. Maar er is veel bewolking, en nu lijkt het alsof het uiterste noord oosten helder zal zijn.
Statistisch gezien is dat juist het gebied wat meestal onbestendig en bewolkt is. Zul je net zien![]()
![]()
Hopelijk verandert er nog iets in de vooruitzichten voor maandag maar het ziet er niet zo heel goed uit.
thanks! Plezier sowiesoquote:Op woensdag 3 april 2024 17:48 schreef Shii het volgende:
Gefeliciteerd met je broer @:engine![]()
Veel plezier in the USA @:Prisha
Ik hoop op goed weer voor je.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:45 schreef Prisha het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 3 april 2024 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Tssss... dat is net zoiets als een nieuwe partner zoeken , terwijl je nog moet trouwen met de eerste !
thanks! Wie weet helpt het duimen! Ik ga duimen dat het duimen helptquote:Op woensdag 3 april 2024 17:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, wat balenIk zal duimen dat de wolken toch nog wegtrekken!
Dat klinkt sowieso goedquote:Op woensdag 3 april 2024 17:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks! Plezier sowieso![]()
Gisteren op het terras in een heerlijk zonnetje biertje en de beste nachos die ik ooit heb gehad
Oeh dat klinkt goed.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gisteren op het terras in een heerlijk zonnetje biertje en de beste nachos die ik ooit heb gehad
thanks Saarquote:
Terras? Doen ze daar toch niet aan?quote:Op woensdag 3 april 2024 17:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jawel hoorquote:Op woensdag 3 april 2024 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Terras? Doen ze daar toch niet aan?
Mijn eerste veldwerkgebied 1982 zit zo'n beetje in het centrum van de eclipse dan ...quote:Op woensdag 3 april 2024 17:47 schreef Prisha het volgende:
Ik ga nu al voorzichtig plannen voor 2026 in Spanje denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 april 2024 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn eerste veldwerkgebied 1982 zit zo'n beetje in het centrum van de eclipse dan ...Veldwerk? Wat heb je voor veldwerk gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Veel plezier! Hopelijk vinden jullie ergens een opening in de bewolking 🔭quote:Op woensdag 3 april 2024 17:45 schreef Prisha het volgende:
![]()
Geologischquote:Op woensdag 3 april 2024 18:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Veldwerk? Wat heb je voor veldwerk gedaan?
Ah - nicequote:
Ik heb er na mn studie niets mee gedaan ... was een lastige periode en uiteindelijk in de IT belandquote:Op woensdag 3 april 2024 18:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah - nice![]()
Ik ben Bioloog, had ook veldwerk *kunnen* doen, maar ben een andere kant op gegaan
Ik had wel een trimester het vak Flora en Landschap gedaan, daar zat ook een stukje geologische kennis en uitleg bij![]()
Goh, kan je de hand schudden - lolquote:Op woensdag 3 april 2024 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er na mn studie niets mee gedaan ... was een lastige periode en uiteindelijk in de IT beland
Was wel een leuke datum geweestquote:Op woensdag 3 april 2024 17:40 schreef engine het volgende:
[..]
Dankje ook
Aaaaawww Prishiebeeb in the USAquote:Op woensdag 3 april 2024 17:45 schreef Prisha het volgende:
![]()
Ik ben er sinds eergisteren, ik hoopte de zonsverduistering te zien, daarom ben ik hier.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Aaaaawww Prishiebeeb in the USA![]()
Oeh overmorgen naar Texas? Wat gaan jullie daar doen?![]()
ik zag dat het de laatste dagen idd slecht weer is, maar Murrica is groot , in welk deel zit je op dit moment?![]()
En hoe lang ben je er al? (ben je bij je broer?)
Geniet er iig van![]()
Heel veel plezier
en thanksquote:
Ik hoop voor jullie dat je de eclipse goed volgen. Fototoestel paraat...quote:Op woensdag 3 april 2024 19:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben er sinds eergisteren, ik hoopte de zonsverduistering te zien, daarom ben ik hier.
Statistisch gezien is hoe meer naar het zuiden (en mexico) hoe groter de kans op onbewolkte lucht. Vandaar dat we Texas hadden uitegekozen. Maar dat gaat dit jaar dus niet op....noordoosten heeft de meeste kans en het zuiden is een en al wolk![]()
Yep ik ben nu bij mijn broer in LA. We gaan dan vrijdag rijden. Maandag is de eclipse.
thanks! Ik hoop het ookquote:Op woensdag 3 april 2024 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat je de eclipse goed volgen. Fototoestel paraat...
In any given place along the eclipse path, the event will last around two hours or more.quote:
Awww dat is balen!!quote:Op woensdag 3 april 2024 19:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben er sinds eergisteren, ik hoopte de zonsverduistering te zien, daarom ben ik hier.
Statistisch gezien is hoe meer naar het zuiden (en mexico) hoe groter de kans op onbewolkte lucht. Vandaar dat we Texas hadden uitegekozen. Maar dat gaat dit jaar dus niet op....noordoosten heeft de meeste kans en het zuiden is een en al wolk![]()
Yep ik ben nu bij mijn broer in LA. We gaan dan vrijdag rijden. Maandag is de eclipse.
Zit wel erg vol die wraps ... ik zou de tofureepjes achetrwege latenquote:Op woensdag 3 april 2024 20:01 schreef Aoibhin het volgende:
Wraps met mix van tofureepjes, zwarte bonen, ui, knoflook en paprika met paprikapoeder, picadillo en komijn. Daar ook nog ijsbergsla, avocado, geraspte kaas en zure room bij gepleurd.
Ik heb het al opquote:Op woensdag 3 april 2024 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit wel erg vol die wraps ... ik zou de tofureepjes achetrwege laten
Haha ja, het was lekkerquote:Op woensdag 3 april 2024 20:14 schreef chufi het volgende:
Dan is het te laat... Neem aan dat het gesmaakt heeft ... anders was je er natuurlijk iet over begonnen
Zie je, ik wist dat het daar in de buurt wasquote:Op woensdag 3 april 2024 17:17 schreef engine het volgende:
[..]
Sierra Leone jaze gaan zondag weer terug tot ergens in augustus en dan zijn ze weer even thuis en hebben ze ook groot feest.
Ja dat was wel fijn om ze weer even te zienquote:Op woensdag 3 april 2024 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zie je, ik wist dat het daar in de buurt was
Fijn dat je broer er weer even was en een leuk vooruitzicht in augustus.
Hm... Je eigen stuwmeer...?quote:Op donderdag 4 april 2024 00:11 schreef chufi het volgende:
Oh ja..
Mijn Spaans Stuwmeer zit op 90% gevuld en nog steeds in stijgende lijn ...
Eigen ... beetje overdreven ... was daar wel de eerste die daar met een windsurfplank op zn kant zeilde ...quote:Op donderdag 4 april 2024 00:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm... Je eigen stuwmeer...?
Lijkt me in Spanje wel gusntig dat er veel water beschikbaar is
morgen gaan we voor 11 ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 april 2024 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
morgen gaan we voor 11 ...Dan wordt ie niet gezien , nog ff doorposten dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
dat gaat ook niet werken .. met 11 posts op 11quote:Op donderdag 4 april 2024 00:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan wordt ie niet gezien , nog ff doorposten dus
Nope , je zou het ook niet zien in de aantallenquote:Op donderdag 4 april 2024 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
dat gaat ook niet werken .. met 11 posts op 11
Het is dat je het zei , ik had het niet gezienquote:Op donderdag 4 april 2024 00:45 schreef chufi het volgende:
Ja anyways .. zag het en vond het wel grappig ... en toevallig ook
je ziet het of je ziet het niet en verder maakt het weinig verschilquote:Op donderdag 4 april 2024 00:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is dat je het zei , ik had het niet gezien
Klopt. ik hou dat niet dagelijks bijquote:Op donderdag 4 april 2024 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
je ziet het of je ziet het niet en verder maakt het weinig verschil
allang niet meer.. twas dat ik de hapering van monitor opmerkte (tong ook trouwens)..quote:Op donderdag 4 april 2024 01:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Klopt. ik hou dat niet dagelijks bij
Marlonquote:
Morguh Pullupquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 4 april 2024 06:50 schreef Treehut362 het volgende:
MôggeMorguhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 06:50 schreef Treehut362 het volgende:
MôggeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Hey Channelquote:
Jeej weer kletsnat geregendquote:
Zaterdag pas...quote:
Was het maar zo'n feestquote:
Ik ookquote:
Dat het goed weer wordt (in NL danquote:
Ah, wie weet ja, eerst zienquote:
Ik hoop zelf *niet* op de hier voorspelde 24 graden... Heb een buitenevenement om te EHBO'en...quote:Op donderdag 4 april 2024 11:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah, wie weet ja, eerst zienMaar zou wel mooi zijn
Ik ben ook het hele weekeinde wel buiten, zondag weer een wedstrijd te gaanquote:Op donderdag 4 april 2024 11:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik hoop zelf *niet* op de hier voorspelde 24 graden... Heb een buitenevenement om te EHBO'en...
F1 topic?quote:Op donderdag 4 april 2024 11:30 schreef pullup het volgende:
Hela ons F1 topic is een beetje uit zicht verdwenen![]()
Effe checken wanneer ik weer kan upgraden hoor
Werkt goed ja. Alleen natte schoenen.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ookNieuwe jas na alle regen deze winter en die werkte wel
We hebben een poultje gaandequote:
Ik heb zo'n Decathlon regenbroek met voetstukkenquote:
Die van mij is ook van de decathlon, maar zonder voetstukken..quote:Op donderdag 4 april 2024 11:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Decathlon regenbroek met voetstukkenZelfs geen natte voeten dus
Je kunt altijd de maandag na de race al updaten hoorquote:Op donderdag 4 april 2024 11:30 schreef pullup het volgende:
Hela ons F1 topic is een beetje uit zicht verdwenen![]()
Effe checken wanneer ik weer kan upgraden hoor
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Tijd zat, geen enkele reden om het nu al te doen
Ja ik heb heel veel geduldquote:
Over een dag of 10 a 11 hoef ik pas weer te werkenquote:
Lekker zegquote:Op donderdag 4 april 2024 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Over een dag of 10 a 11 hoef ik pas weer te werken
quote:Op donderdag 4 april 2024 17:21 schreef Deisyy het volgende:
Lekker weertje voor een weekendje Limburg
Aardbeien?quote:
een snavel?quote:
quote:
Verhip!!quote:
Ken jij de zus van Domni?quote:Op donderdag 4 april 2024 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verhip!!
Als ik mijn ogen bijna dicht knijp... zie ik Jezus !!
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar je die ziet.
Ah, ik zie het. Op de kop dus.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Bij die pijl En daarboven een oogje
Knijp je ogen bijna dicht en gluur door je wimpers !quote:Op donderdag 4 april 2024 18:07 schreef Prisha het volgende:
ik zie geen beatle in elk geval. wel een klein vogeltje dus
oh verhipquote:Op donderdag 4 april 2024 18:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Knijp je ogen bijna dicht en gluur door je wimpers !
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:08 schreef engine het volgende:
Ik zie nog steeds aardbeien en beetje Jezus als het moet
Ik hoef niets eens te knijpenquote:Op donderdag 4 april 2024 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verhip!!
Als ik mijn ogen bijna dicht knijp... zie ik Jezus !!
Wimpers zijn de langer de beterquote:Op donderdag 4 april 2024 18:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Tijd om je wimpers te scheren !
Ja...maar als jij bij de groenteboer bent... zie je alle twaalf apostelenquote:
Lekker druk.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja...maar als jij bij de groenteboer bent... zie je alle twaalf apostelen
Die deden vorige week inkopen voor het Laatste Avondmaal.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja...maar als jij bij de groenteboer bent... zie je alle twaalf apostelen
Ook maar één dag... na het avondeten zie je ze nooit meer terugquote:
@Prisha!quote:Op donderdag 4 april 2024 18:07 schreef Prisha het volgende:
ik zie geen beatle in elk geval. wel een klein vogeltje dus
quote:Seems there has been a change to the path of Eclipse on April 8 2024
If you are planning on going to see the eclipse on April 8th, you might want to double check that the destination you are planning on going to will now have the best view. Scientists have come out in the last couple days to say the path has moved from the original path.
I think this is strange, since the path of the 2017 eclipse never "changed". They knew it months in advance and it didn't "move". Very curious!!!
"Multiple maps depicting the solar eclipse's path of totality have been published in the months and even years preceding the event, but some of them may now be wrong, Forbes reported. Just a week before the event, eclipse calculations expert John Irwin made calculations that resulted in a slight but significant change to the map. Many locations previously expecting to be within the path of totality are now just outside of it, whereas others that weren't expecting to be included now are."
Probeer je me nog gekker te makenquote:
Hemelvaart valt gunstig dit jaar.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:27 schreef Koen66 het volgende:
Nog een hele maand voordat het Hemelvaart is
Koningsdag hebben we geen ruk aan dit jaar
quote:Op donderdag 4 april 2024 19:06 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ] Top 40 van forum 40+ - Memory Lane van 01-03-2024 t/m 31-03-2024 nr / aantal posts / gebruiker 01 686 pullup 02 600 chufi 03 525 aloa 04 327 marcb1974 05 301 Gast_op_Afstand_GOA 06 167 Deisyy 07 165 Domnivoor 08 144 Aoibhin 09 143 Superbadeendje 10 117 D. 11 096 drakin 12 088 maily 13 087 Prisha 14 085 Puzzie 14 085 engine 16 056 Dotteke 17 055 FreshFruit 18 051 Lovely 19 041 Treehut362 20 039 Koen66 21 031 Pinnenmutske 22 029 gebrokenglas 23 028 Chanel5 24 026 WillemsJ 25 024 StevenHyde 26 023 oma-Nijn 27 019 Scrutinizer 27 019 Recce 29 016 sigme 30 015 Shii 30 015 sly-nl 30 015 Bomenverzameling 33 013 BasEnAad 34 012 Kissingbird 35 010 DerRabbit 35 010 HappyCharly 35 010 Sally 38 006 PaRoDiUzZ 39 005 tong80 40 004 JustinK 40 004 Soury 40 004 TLC
[ afbeelding ] Top 100 van forum 40+ - Memory Lane van 01-03-2023 t/m 31-03-2023
En een jaar geleden:SjezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Vóór Photoshop was er retoucheren. Dat was bewerkelijker.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat een plaatje!Uit de tijd dat er nog geen photoshop was
[ afbeelding ]
Weet iemand wie het is? I do.. maar dat zeg ik lekker niet
Lijkt op Ingrid Bergman. Mooiste vrouw ooit. Maar is het niet. Trusten.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Eentje van the Beatles?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Bingo!quote:
Trusten!quote:Op donderdag 4 april 2024 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt op Ingrid Bergman. Mooiste vrouw ooit. Maar is het niet. Trusten.
Bingo !quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 19:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vóór Photoshop was er retoucheren.
Ik zie het ook nog goed ook, mits ik m'n ogen knijp.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien
Als ik hard knijp zie ik weer Jezusquote:Op donderdag 4 april 2024 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Jeisyys?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Dat komt door je naam...
Ik las het net, was nog bezig vanmiddagquote:Op donderdag 4 april 2024 16:55 schreef chufi het volgende:
@:pullup .. heb je die chute gezien in de Ronde van Baskenland? Halve wielertop naar de kloten
Zie ik ook ja, maar dat heb ik wel vakerquote:
Ja die was echt wel knapquote:Op donderdag 4 april 2024 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |