quote:Op donderdag 4 april 2024 18:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar je die ziet.
Ah, ik zie het. Op de kop dus.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Bij die pijl En daarboven een oogje
Knijp je ogen bijna dicht en gluur door je wimpers !quote:Op donderdag 4 april 2024 18:07 schreef Prisha het volgende:
ik zie geen beatle in elk geval. wel een klein vogeltje dus
oh verhipquote:Op donderdag 4 april 2024 18:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Knijp je ogen bijna dicht en gluur door je wimpers !
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:08 schreef engine het volgende:
Ik zie nog steeds aardbeien en beetje Jezus als het moet
Ik hoef niets eens te knijpenquote:Op donderdag 4 april 2024 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verhip!!
Als ik mijn ogen bijna dicht knijp... zie ik Jezus !!
Wimpers zijn de langer de beterquote:Op donderdag 4 april 2024 18:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Tijd om je wimpers te scheren !
Aoibhin kent de zus van Domniquote:
Lekker druk.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja...maar als jij bij de groenteboer bent... zie je alle twaalf apostelen
Die deden vorige week inkopen voor het Laatste Avondmaal.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja...maar als jij bij de groenteboer bent... zie je alle twaalf apostelen
Ook maar één dag... na het avondeten zie je ze nooit meer terugquote:
@Prisha!quote:Op donderdag 4 april 2024 18:07 schreef Prisha het volgende:
ik zie geen beatle in elk geval. wel een klein vogeltje dus
quote:Seems there has been a change to the path of Eclipse on April 8 2024
If you are planning on going to see the eclipse on April 8th, you might want to double check that the destination you are planning on going to will now have the best view. Scientists have come out in the last couple days to say the path has moved from the original path.
I think this is strange, since the path of the 2017 eclipse never "changed". They knew it months in advance and it didn't "move". Very curious!!!
"Multiple maps depicting the solar eclipse's path of totality have been published in the months and even years preceding the event, but some of them may now be wrong, Forbes reported. Just a week before the event, eclipse calculations expert John Irwin made calculations that resulted in a slight but significant change to the map. Many locations previously expecting to be within the path of totality are now just outside of it, whereas others that weren't expecting to be included now are."
Probeer je me nog gekker te makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |