Kijk uit... dit vind ik tegelwaardigquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik voel me iig meer een zaadcel dan een geitenbreier
Snap ik ... iets met oorsprong bla blaquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik voel me iig meer een zaadcel dan een geitenbreier
quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie nu pas dat het zaadcellen zijn
Ik dacht grassprietjes ofzo
Het is open voor discussie hoor.quote:
Zou ook nog kunnenquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is open voor discussie hoor.
De kopjes zijn plat. Zou zo maar gedachtenflitsen kunnen zijn richting de maan godin tijdens de eclips.
Idd, en het zijn eerder draadjes die op hun plek blijven dan losse staartjes.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is open voor discussie hoor.
De kopjes zijn plat. Zou zo maar gedachtenflitsen kunnen zijn richting de maan godin tijdens de eclips.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Idd, en het zijn eerder draadjes die op hun plek blijven dan losse staartjes.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed gemaakt, open voor interpretatie en intrigerend.
I like it.
Sterktequote:Op dinsdag 2 april 2024 22:24 schreef sigme het volgende:
Ik was naar een lezing van prof. dr. ir. M. (Theo) Spek
Hoogleraar Landschapsgeschiedenis; Hoofd Kenniscentrum Landschap RUG
https://www.rug.nl/staff/theo.spek/
Dat was reuze interessant en het is een bevlogen verteller maar na de geplande twee uur was hij nog láng niet klaar met z'n verhaal. Ik heb z'n boek hier al bijna tien jaar liggen, het is nogal een pil.
[ afbeelding ]
Binnenkort de bij de lezing horende excursie, ik ben voornemens van tevoren dan toch dat boek wat bestudeerd te hebben.
Drentse Aa is wel een mooie omgeving ....ken het van mn jeugdquote:Op dinsdag 2 april 2024 22:24 schreef sigme het volgende:
Ik was naar een lezing van prof. dr. ir. M. (Theo) Spek
Hoogleraar Landschapsgeschiedenis; Hoofd Kenniscentrum Landschap RUG
https://www.rug.nl/staff/theo.spek/
Dat was reuze interessant en het is een bevlogen verteller maar na de geplande twee uur was hij nog láng niet klaar met z'n verhaal. Ik heb z'n boek hier al bijna tien jaar liggen, het is nogal een pil.
[ afbeelding ]
Binnenkort de bij de lezing horende excursie, ik ben voornemens van tevoren dan toch dat boek wat bestudeerd te hebben.
Rammelende eierstokken is ook weer zo wat...quote:
Best een goede acteur was datquote:Op woensdag 3 april 2024 00:24 schreef chufi het volgende:
Ik kom op de Spaanse Film zender een wel hele vage Spaanse film tegen uit 1974 met de toen toch al wel bekende Michel Piccoli
Grandeur nature (1974) - Reference View - IMDb
Woonde je hier in de buurt of kwam je logeren? En waar dan?quote:Op dinsdag 2 april 2024 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Drentse Aa is wel een mooie omgeving ....ken het van mn jeugd
Opgegroeid in de Veenkoloniënquote:Op woensdag 3 april 2024 07:53 schreef sigme het volgende:
Mogge. Het regent hier.
[..]
Woonde je hier in de buurt of kwam je logeren? En waar dan?
Ah, een Ommelander. Ben ik ook, al kom ik dan van Hunsingo.quote:
Nog steeds ellende op Fok?quote:Op woensdag 3 april 2024 10:38 schreef Puzzie het volgende:
Mijn hemel
Het lijkt wel een virus wat je achtervolgt
Nee dat is op miraculeuze wijze verholpenquote:
Saartje lekker genieten van je vakantiequote:Op woensdag 3 april 2024 11:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
poeh zware nacht.
Morgen begeleid werk en dagbesteding en daarna ferkantie
FB / FOK! deels downquote:Op woensdag 3 april 2024 10:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat is op miraculeuze wijze verholpen![]()
Ik snap nog steeds niet hoe maar ik ben wel blij daarmee
Eh. Ik hoop niet dat het is wat ik denk?quote:Op woensdag 3 april 2024 10:38 schreef Puzzie het volgende:
Mijn hemel
Het lijkt wel een virus wat je achtervolgt
Dat was het niet, ik kon vanaf januari niet meer terugbladeren ,en uit een topic komen, Maar dat is opgelostquote:Op woensdag 3 april 2024 11:13 schreef Sally het volgende:
[..]
FB / FOK! deels down
Met dank aan Breuls en bondage die een kapot onderdeel hebben vervangen
Zelfsquote:Op woensdag 3 april 2024 11:17 schreef Puzzie het volgende:
Hier heeft niemand vakantie ,..in België wel
Lekker genieten Saar
Had een ban van 3 weken.quote:
Dat komt door m'n aversie tegen authoriteit. Ga in het vervolg tot 10 tellen.quote:
ja jaquote:Op woensdag 3 april 2024 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat komt door m'n aversie tegen authoriteit. Ga in het vervolg tot 10 tellen.
quote:Op woensdag 3 april 2024 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat komt door m'n aversie tegen authoriteit. Ga in het vervolg tot 10 tellen.
Ik ben in België. Heb ik dan ook vakantie?quote:Op woensdag 3 april 2024 11:17 schreef Puzzie het volgende:
Lekker genieten Saar
pauze vermoed ikquote:Op woensdag 3 april 2024 12:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben in België. Heb ik dan ook vakantie?
Klopt jaquote:
Zeg het maarquote:Op woensdag 3 april 2024 12:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben in België. Heb ik dan ook vakantie?
Ah weer in het prachtige land van Cuijk geweestquote:Op woensdag 3 april 2024 12:35 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb nog wel naar je gezwaaid btw , toen wij in Boxmeer reden
quote:Op woensdag 3 april 2024 12:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ah weer in het prachtige land van Cuijk geweest![]()
Ik was gisteren nog op het gemeentehuis in Cuijk want m'n broertje is gisteren getrouwd![]()
En daarna aan de Kraaijenbergse plassen gegeten. Dat ken je misschien ook wel. Ik was er een paar jaar niet geweest. Veel veranderd daar.
Gefeliciteerd met je broertje!quote:Op woensdag 3 april 2024 12:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog op het gemeentehuis in Cuijk want m'n broertje is gisteren getrouwd![]()
En daarna aan de Kraaijenbergse plassen gegeten. Dat ken je misschien ook wel. Ik was er een paar jaar niet geweest. Veel veranderd daar.
De scholen hebben vakantie maar ik kan vakantie vragen van begeleid werk en dagbesteding.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:17 schreef Puzzie het volgende:
Lekker genieten Saar
Van Harte Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 3 april 2024 12:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja kloptquote:Op woensdag 3 april 2024 12:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
De scholen hebben vakantie maar ik kan vakantie vragen van begeleid werk en dagbesteding.
Ik verjaar volgende week zaterdag en ga op 11 april naart stad.
19 april Kreadoe en kijk er naar uit.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 3 april 2024 12:46 schreef engine het volgende:
[..]
https://www.kreadoe.nl/quote:Op woensdag 3 april 2024 13:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
Wat houdt Kreadoe prccies in? Workshops? Klinkt iig wel heel erg leuk
Hey wat leuk!! En leuk dat je daar heen gaat!!quote:
Doe ik.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hey wat leuk!! En leuk dat je daar heen gaat!!![]()
Mijn mams studeert aan de academie in Arendonk maar los daarvan we doen samen heel veel creatieve dingen. Ze is nu bezig met keramiek en glasfusie en in mei gaan we samen kneuteren met glas , heel erg veel zin in.
Ik zie al wat leuke dingen staan aan workshops op die site!
Als je wat dingen hebt gemaakt laat je ons dan wat zien? Vind ik leuk!!
Wat leuk Saar!!quote:Op woensdag 3 april 2024 13:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Doe ik.
Ik teken vooral over met een lichttablet.
Wil vooral ideetjes opdoen om te gebruiken bij dagbesteding op donderdag. Dan doe ik Crea.
Leuk! Creachick komt zie ik op die site. Kijkt mijn dochter veel. Verrijking hoor tussen al dat hysterische youtube geschreeuw. Gewoon rustig en op een leuke manier tekenen of een game spelen.quote:
Ja best een leuke omgeving. Ook als je de Maas oversteekt richting Mook.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van Harte Gefeliciteerd!!![]()
Yep!![]()
Was wel leuk , mijn moeder doet buurtbemiddeling in Cuijk en dat speelt voornamelijk in Boxmeer af![]()
![]()
En het laatste jaar rijden we altijd even naar de kloostertuin in St Agatha , daarna beetje sightseeing en toen liet ze me Boxmeer zien![]()
We hebben dit weekend hele plannen gemaakt voor het komende half jaar![]()
In de zomer willen we ook veel gaan fietsen, Kraaijenbergse Plassen ken ik wel ,maar nog niet geweest, wel in de buurt van waar wij vaak lopen bij Katwijk
Bij Hank toch ?quote:Op woensdag 3 april 2024 16:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ja best een leuke omgeving. Ook als je de Maas oversteekt richting Mook.
Ahh daar gaan we in de zomer fietsenquote:Op woensdag 3 april 2024 16:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ja best een leuke omgeving. Ook als je de Maas oversteekt richting Mook.
Die ken ik nietquote:
Sierra Leone jaquote:Op woensdag 3 april 2024 13:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Blijven ze in Nederland nu of gaan ze weer terug naar Zimbabwe (of ander ver Afrikaans land)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |