Kijk uit... dit vind ik tegelwaardigquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik voel me iig meer een zaadcel dan een geitenbreier
Snap ik ... iets met oorsprong bla blaquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik voel me iig meer een zaadcel dan een geitenbreier
quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie nu pas dat het zaadcellen zijn
Ik dacht grassprietjes ofzo
Het is open voor discussie hoor.quote:
Zou ook nog kunnenquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is open voor discussie hoor.
De kopjes zijn plat. Zou zo maar gedachtenflitsen kunnen zijn richting de maan godin tijdens de eclips.
Idd, en het zijn eerder draadjes die op hun plek blijven dan losse staartjes.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is open voor discussie hoor.
De kopjes zijn plat. Zou zo maar gedachtenflitsen kunnen zijn richting de maan godin tijdens de eclips.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Idd, en het zijn eerder draadjes die op hun plek blijven dan losse staartjes.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed gemaakt, open voor interpretatie en intrigerend.
I like it.
Sterktequote:Op dinsdag 2 april 2024 22:24 schreef sigme het volgende:
Ik was naar een lezing van prof. dr. ir. M. (Theo) Spek
Hoogleraar Landschapsgeschiedenis; Hoofd Kenniscentrum Landschap RUG
https://www.rug.nl/staff/theo.spek/
Dat was reuze interessant en het is een bevlogen verteller maar na de geplande twee uur was hij nog láng niet klaar met z'n verhaal. Ik heb z'n boek hier al bijna tien jaar liggen, het is nogal een pil.
[ afbeelding ]
Binnenkort de bij de lezing horende excursie, ik ben voornemens van tevoren dan toch dat boek wat bestudeerd te hebben.
Drentse Aa is wel een mooie omgeving ....ken het van mn jeugdquote:Op dinsdag 2 april 2024 22:24 schreef sigme het volgende:
Ik was naar een lezing van prof. dr. ir. M. (Theo) Spek
Hoogleraar Landschapsgeschiedenis; Hoofd Kenniscentrum Landschap RUG
https://www.rug.nl/staff/theo.spek/
Dat was reuze interessant en het is een bevlogen verteller maar na de geplande twee uur was hij nog láng niet klaar met z'n verhaal. Ik heb z'n boek hier al bijna tien jaar liggen, het is nogal een pil.
[ afbeelding ]
Binnenkort de bij de lezing horende excursie, ik ben voornemens van tevoren dan toch dat boek wat bestudeerd te hebben.
Rammelende eierstokken is ook weer zo wat...quote:
Best een goede acteur was datquote:Op woensdag 3 april 2024 00:24 schreef chufi het volgende:
Ik kom op de Spaanse Film zender een wel hele vage Spaanse film tegen uit 1974 met de toen toch al wel bekende Michel Piccoli
Grandeur nature (1974) - Reference View - IMDb
Woonde je hier in de buurt of kwam je logeren? En waar dan?quote:Op dinsdag 2 april 2024 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Drentse Aa is wel een mooie omgeving ....ken het van mn jeugd
Opgegroeid in de Veenkoloniënquote:Op woensdag 3 april 2024 07:53 schreef sigme het volgende:
Mogge. Het regent hier.
[..]
Woonde je hier in de buurt of kwam je logeren? En waar dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |