Die ken ik welquote:Op woensdag 3 april 2024 14:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Leuk! Creachick komt zie ik op die site. Kijkt mijn dochter veel. Verrijking hoor tussen al dat hysterische youtube geschreeuw. Gewoon rustig en op een leuke manier tekenen of een game spelen.
Felies met je broertjequote:Op woensdag 3 april 2024 12:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ah weer in het prachtige land van Cuijk geweest![]()
Ik was gisteren nog op het gemeentehuis in Cuijk want m'n broertje is gisteren getrouwd![]()
En daarna aan de Kraaijenbergse plassen gegeten. Dat ken je misschien ook wel. Ik was er een paar jaar niet geweest. Veel veranderd daar.
Toen was het gemeentehuis geslotenquote:Op woensdag 3 april 2024 17:33 schreef drakin het volgende:
Eergisteren, was het ern grapje vsn @:engine
Anders gefeliciteerd
Heb ook Fam in Cuijk , gefeliciteerdquote:Op woensdag 3 april 2024 17:40 schreef engine het volgende:
[..]
Toen was het gemeentehuis gesloten![]()
Dankje ook
feli !quote:Op woensdag 3 april 2024 17:40 schreef engine het volgende:
[..]
Toen was het gemeentehuis gesloten![]()
Dankje ook
Jeeh.. al way from the us of Aquote:
quote:Op woensdag 3 april 2024 17:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jeeh.. al way from the us of A![]()
Zit er vertraging in het posten ?
Ooh... dat is klote Dquote:Op woensdag 3 april 2024 17:45 schreef Prisha het volgende:
Greetings vanuit de USA. Hier ziet het er helaas slecht uit wat weer betreft....we gaan denk ik nog wel richting Texas rijden overmorgen. Maar er is veel bewolking, en nu lijkt het alsof het uiterste noord oosten helder zal zijn.
Statistisch gezien is dat juist het gebied wat meestal onbestendig en bewolkt is. Zul je net zien![]()
![]()
Hopelijk verandert er nog iets in de vooruitzichten voor maandag maar het ziet er niet zo heel goed uit.
El Nino schijnt een factor te zijn. En echt....nu is het daar zonnig en clear. En twee dagen na de eclipse is het zonnig en clear. Maar net precies maandag....grrrrrrrrrrquote:Op woensdag 3 april 2024 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh... dat is klote D
Maar niets is zo veranderlijk als het weer! Ik zal voor jullie duimen
Zul je zelf ook wel aan gedacht hebben... maar is er niet een of andere hoge berg daar? Boven de wolken?quote:Op woensdag 3 april 2024 17:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
El Nino schijnt een factor te zijn. En echt....nu is het daar zonnig en clear. En twee dagen na de eclipse is het zonnig en clear. Maar net precies maandag....grrrrrrrrrr
quote:Op woensdag 3 april 2024 17:47 schreef Prisha het volgende:
Ik ga nu al voorzichtig plannen voor 2026 in Spanje denk ik
niet in het pad van de eclipse neequote:Op woensdag 3 april 2024 17:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zul je zelf ook wel aan gedacht hebben... maar is er niet een of andere hoge berg daar? Boven de wolken?
quote:Op woensdag 3 april 2024 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Tssss... dat is net zoiets als een nieuwe partner zoeken , terwijl je nog moet trouwen met de eerste !
Ah, wat balenquote:Op woensdag 3 april 2024 17:45 schreef Prisha het volgende:
Greetings vanuit de USA. Hier ziet het er helaas slecht uit wat weer betreft....we gaan denk ik nog wel richting Texas rijden overmorgen. Maar er is veel bewolking, en nu lijkt het alsof het uiterste noord oosten helder zal zijn.
Statistisch gezien is dat juist het gebied wat meestal onbestendig en bewolkt is. Zul je net zien![]()
![]()
Hopelijk verandert er nog iets in de vooruitzichten voor maandag maar het ziet er niet zo heel goed uit.
thanks! Plezier sowiesoquote:Op woensdag 3 april 2024 17:48 schreef Shii het volgende:
Gefeliciteerd met je broer @:engine![]()
Veel plezier in the USA @:Prisha
Ik hoop op goed weer voor je.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:45 schreef Prisha het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 3 april 2024 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Tssss... dat is net zoiets als een nieuwe partner zoeken , terwijl je nog moet trouwen met de eerste !
thanks! Wie weet helpt het duimen! Ik ga duimen dat het duimen helptquote:Op woensdag 3 april 2024 17:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, wat balenIk zal duimen dat de wolken toch nog wegtrekken!
Dat klinkt sowieso goedquote:Op woensdag 3 april 2024 17:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks! Plezier sowieso![]()
Gisteren op het terras in een heerlijk zonnetje biertje en de beste nachos die ik ooit heb gehad
Oeh dat klinkt goed.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks! Plezier sowieso![]()
Gisteren op het terras in een heerlijk zonnetje biertje en de beste nachos die ik ooit heb gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |