Haha ja, het was lekkerquote:Op woensdag 3 april 2024 20:14 schreef chufi het volgende:
Dan is het te laat... Neem aan dat het gesmaakt heeft ... anders was je er natuurlijk iet over begonnen
Zie je, ik wist dat het daar in de buurt wasquote:Op woensdag 3 april 2024 17:17 schreef engine het volgende:
[..]
Sierra Leone jaze gaan zondag weer terug tot ergens in augustus en dan zijn ze weer even thuis en hebben ze ook groot feest.
Ja dat was wel fijn om ze weer even te zienquote:Op woensdag 3 april 2024 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zie je, ik wist dat het daar in de buurt was
Fijn dat je broer er weer even was en een leuk vooruitzicht in augustus.
Hm... Je eigen stuwmeer...?quote:Op donderdag 4 april 2024 00:11 schreef chufi het volgende:
Oh ja..
Mijn Spaans Stuwmeer zit op 90% gevuld en nog steeds in stijgende lijn ...
Eigen ... beetje overdreven ... was daar wel de eerste die daar met een windsurfplank op zn kant zeilde ...quote:Op donderdag 4 april 2024 00:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm... Je eigen stuwmeer...?
Lijkt me in Spanje wel gusntig dat er veel water beschikbaar is
morgen gaan we voor 11 ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 april 2024 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
morgen gaan we voor 11 ...Dan wordt ie niet gezien , nog ff doorposten dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
dat gaat ook niet werken .. met 11 posts op 11quote:Op donderdag 4 april 2024 00:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan wordt ie niet gezien , nog ff doorposten dus
Nope , je zou het ook niet zien in de aantallenquote:Op donderdag 4 april 2024 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
dat gaat ook niet werken .. met 11 posts op 11
Het is dat je het zei , ik had het niet gezienquote:Op donderdag 4 april 2024 00:45 schreef chufi het volgende:
Ja anyways .. zag het en vond het wel grappig ... en toevallig ook
je ziet het of je ziet het niet en verder maakt het weinig verschilquote:Op donderdag 4 april 2024 00:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is dat je het zei , ik had het niet gezien
Klopt. ik hou dat niet dagelijks bijquote:Op donderdag 4 april 2024 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
je ziet het of je ziet het niet en verder maakt het weinig verschil
allang niet meer.. twas dat ik de hapering van monitor opmerkte (tong ook trouwens)..quote:Op donderdag 4 april 2024 01:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Klopt. ik hou dat niet dagelijks bij
Morguh Pullupquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 4 april 2024 06:50 schreef Treehut362 het volgende:
MôggeMorguhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 4 april 2024 06:50 schreef Treehut362 het volgende:
MôggeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
Hey Channelquote:
Jeej weer kletsnat geregendquote:
Zaterdag pas...quote:
Was het maar zo'n feestquote:
Ik ookquote:
Dat het goed weer wordt (in NL danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |