ja vooral de terugkomst van iedereen uit de gameroom was dat.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die waar ze jankend op die paal drukt....????
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:14 schreef Kissingbird het volgende:
Ariana heeft het gezegd
wanhoopsdaad
dillie ook
iedereen heeft het gezegd
en ze hebben niet geluisterd
![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die waar ze jankend op die paal drukt. tot 6 maal mept om zeker te zijn????
Hij was niet pissed dat ze terugkwam maar het gelul over dat ze niet mochten kaarten bij het wachten.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:09 schreef mazaru het volgende: [..] Precies. Tyron wil Ashley al vanaf het begin eruit hebben. De laatste keer dat ze terug kwam was hij zelfs pissed.
Schakelquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:16 schreef Schakeltopia het volgende:
nou karen, ik zal je eerlijk zeggen. ik heb mijn stem van ashley nu aan jou gegeven. ik zou haar maar bedanken!
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:16 schreef Schakeltopia het volgende:
nou karen, ik zal je eerlijk zeggen. ik heb mijn stem van ashley nu aan jou gegeven. ik zou haar maar bedanken!
Ik hoorde hem toch duidelijk 'WHAT THE FUCK!" zeggen. En dat ging niet over het kaartenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:17 schreef marky het volgende:
[..]
Hij was niet pissed dat ze terugkwam maar het gelul over dat ze niet mochten kaarten bij het wachten.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley heeft ons in ieder geval het uitzicht op een een goede (stream) vrijdag gegeven....
Zeker weten. Nu dat vliegtuigje nog.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley heeft ons in ieder geval het uitzicht op een een goede (stream) vrijdag gegeven....
Klopt ik zit met popcorn te genieten van de comments op TikTakquote:
En dat ze Ashley NIET gaan huggenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zeker weten. Nu dat vliegtuigje nog.
Hopelijk wordt ik dat uur niet weggeroepen voor 1 of andere meeting of helpdeskopdracht.
Die wil ik echt wel zien.
Ash alleen in de tuin, met misschien 1 of andere tuinkabouter. De rest binnenshuis aan het rummikubben of zo.
waarom zou jequote:Op donderdag 28 maart 2024 21:20 schreef mazaru het volgende:
Jimmy: Schaam jij je niet een beetje voor de keuze die zij heeft gemaakt?
Het wordt steeds dramatischer.quote:
hahaquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het wordt steeds dramatischer.
Nou zegt hij weer dat haar van alles wordt gegund
Ze maakt er weer haar eigen verhaal van. Ashley heeft andere waarheden.quote:
Ze zijn allemaal knetter behalve Glennquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Al deze mensen worden wel uitgezocht op dat ze echt nooit zelf in de spiegel kijken.
En niemand die het tegenspreekt dat is net zo kwalijk vind ikquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Man Man Man wat een pulp komt er toch uit Ashley
op het aanmeldingsformulier staat :quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Al deze mensen worden wel uitgezocht op dat ze echt nooit zelf in de spiegel kijken.
De enige die dat op dit moment kan is Glenn .. en ik heb echt geen idee wat hij zegt... onverstaanbaar.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En niemand die het tegenspreekt dat is net zo kwalijk vind ik
Hypocriet gedoequote:Op donderdag 28 maart 2024 21:26 schreef engine het volgende:
Nu is Tom ineens weer haar beste maat ....en Karen zegt ze er nog snel achteraan
Lekkere vriend is hij dan. Hij maakte haar bij iedereen zwartquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:29 schreef Snoozey het volgende:
dit is de 3e vriend door wie jimmie is genaaid?
Noujah ze doen het elke ochtend soms een uur lang, om het daarna de hele dag niet meer te doenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat is zo weer goedquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:35 schreef Harry het volgende:
Het is wachten op de confrontatie Ashley - Karen
Dat is leukquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:36 schreef Schakeltopia het volgende:
karen gaat morgen logeren bij sjimmie morgen
Er zitten echt wat draadjes los daar bij die luiquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:36 schreef Schakeltopia het volgende:
karen gaat morgen logeren bij sjimmie morgen
Ik vind hem niet leuk.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:35 schreef mazaru het volgende:
Jimmy denkt dat de kijker hem wel leuk vind. Hij maakt zich geen zorgen.
Ik geef het 10 minutenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:35 schreef Harry het volgende:
Die komt niet, karin durft niet en zal zelfs sorry zeggenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:35 schreef Harry het volgende:
Ja dat geld was het ook niet , de manier waarop steekt heel veel mensen , en terechtquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:36 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy vind het erger dat hij een vriendin kwijt is dan die 20000
Wie was zijn vriendin ?quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:36 schreef Koos1958 het volgende:
Als ze met geld weg was gegaan had ze groot gelijk gehad. Maar dit is wraakquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat geld was het ook niet , de manier waarop steekt heel veel mensen , en terecht
Ze heeft het zelf verpestquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als ze met geld weg was gegaan had ze groot gelijk gehad. Maar dit is wraak
Lekkere vriend dan. Zulke vrienden zou ik niet willen. Geef mijn portie maar aan Fikkiequote:Op donderdag 28 maart 2024 21:36 schreef Koos1958 het volgende:
ja tuurlijkquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:36 schreef Koos1958 het volgende:
Mooi zo. Dit zielige gedoe siert haar niet. Kroontje rechtzetten en door!quote:
Nou begeeft hij zich op heel glad ijsquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:42 schreef Harry het volgende:
Jimmy: ik kan me niet voorstellen dat haar man zegt, dat heb je goed gedaan!
Vond de streams vanmiddag leuker, ash in haar kerker en de rest gewoon gezellig samen...quote:
Denk dat ze zich vergist heeft veel afkeer gekweektquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Soms moeten er dingen gebeuren waardoor je nog meer respect krijgt aldus Ashley
Amenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:43 schreef Verida het volgende:
Wat is er dan eigenlijk mis met "de manier waarop"
Ze zag haar kans schoon, wilde niet wachten tot iemand anders zou drukken en heeft gelijk op die knop geramd, en dan voor de zekerheid een keer of zes.
De opgebouwde spanning van de afgelopen weken en vooral de afgelopen week, heeft ervoor gezorgd dat ze van spanning moest janken op dat moment.
En wat heeft ze nu helemaal Karen aangedaan? Die heeft nu een kans van 1 op 3 om eruit te vliegen, in plaats van een kans van 1 op 4.
en dat lullen over elkaar en het roddelen en stoken, doen ze allemaal, de een wat opvallender dan de ander maar het wordt van de een ook veel meer in beeld gebracht dan van een ander.
my two cents
Tom is me overigens positief meegevallen vandaag. En Glenn is gewoon loyaal. die heeft gezegd dat hij het zelf nooit zo zou hebben gedaan, maar trapt haar niet volledig de grond in. Het is haar keuze geweest om het zo te doen, dat respecteert hij.
Glenn mag van mij winnen
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:43 schreef Puzzie het volgende:
Glenn :'ik dacht dat mijn vrouw moeilijk was'
laat ze die kroon maar stoppen waar de zon niet schijntquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mooi zo. Dit zielige gedoe siert haar niet. Kroontje rechtzetten en door!
Nou er kan nog wel het een en ander gezegd worden, maar dat ga ik niet doen. Ik heb geen zin in discussie.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:43 schreef Verida het volgende:
Ze zat de hele dag in die coco met haar groepje. En ja dat groepje is niet meer.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat heeft ze aan zichzelf te danken
Roddelen over de burenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley ziet er naar uit dat klaar is.
Dat ze kan sparren met haar partner
Thuis de dingen kan bespreken
Thuis heeft ze niets te zeggen zei ze toch?quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley ziet er naar uit dat klaar is.
Dat ze kan sparren met haar partner
Thuis de dingen kan bespreken
Ja dat heeft ze wel gezegd.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thuis heeft ze niets te zeggen zei ze toch?
Dat gaan we dit jaar niet doen. Kranten lees je maar als je thuis bent! Niets back to reality week en zulks.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley zou zo graag een krant willen.
Ze zou er een moord voor doen
Ik zie nog een kans voor 20k uit de pot![]()
Voor nog 20k uit de pot wil BB vast een hoop doenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat gaan we dit jaar niet doen. Kranten lees je maar als je thuis bent! Niets back to reality week en zulks.
Maar ja, je zal Pamela Anderson tegenover je in de Hottub hebben zitten.......quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:53 schreef Limbus het volgende:
Wat een watje die Glenn, zal je man maar wezen
Diep respect ? Vraag me af hoe het thuisfront hiernaar kijktquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:52 schreef odie22 het volgende:
heb diep respect voor glenn, dat hij zo lang tegen die kop aan kan kijken en dat gelul aan te horen, is voor mij wat dat betreft de nr 2![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Lastig pakket he deze vrouw zegt Ashley
Glenn: amai
Dacht dat mijn vrouw moeilijk was
Het is haar enorme dubbele standaard. Ze is niet zielig en nooit geweest. Ze is mentaal de tent uitgespeeld door een meid van 20 en een knul van 26. Die klaar waren met haar spel en daar het slachtoffer van te zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:43 schreef Verida het volgende:
Ze zag haar kans schoon, wilde niet wachten tot iemand anders zou drukken en heeft gelijk op die knop geramd, en dan voor de zekerheid een keer of zes.
De opgebouwde spanning van de afgelopen weken en vooral de afgelopen week, heeft ervoor gezorgd dat ze van spanning moest janken op dat moment.
En wat heeft ze nu helemaal Karen aangedaan? Die heeft nu een kans van 1 op 3 om eruit te vliegen, in plaats van een kans van 1 op 4.
en dat lullen over elkaar en het roddelen en stoken, doen ze allemaal, de een wat opvallender dan de ander maar het wordt van de een ook veel meer in beeld gebracht dan van een ander.
my two cents
Tom is me overigens positief meegevallen vandaag. En Glenn is gewoon loyaal. die heeft gezegd dat hij het zelf nooit zo zou hebben gedaan, maar trapt haar niet volledig de grond in. Het is haar keuze geweest om het zo te doen, dat respecteert hij.
Glenn mag van mij winnen
Als ik het thuisfront van Glenn zou zijn, zou ik ontzettend trots zijn op mijn vent.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:57 schreef Limbus het volgende:
[..]
Diep respect ? Vraag me af hoe het thuisfront hiernaar kijkt
die kijkt VIquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:57 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ik ben echt verbaasd naar het zien van de uitzending vanavond.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja dat heeft ze wel gezegd.
Ik krijg steeds meer de indruk dat Ashley ook een dikke duim heeft
Hier nog 1quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Als ik het thuisfront van Glenn zou zijn, zou ik ontzettend trots zijn op mijn vent.
Ik ook en ik ben bijna 55quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley kan zich nog wel herinneren dat ze 25 was
Die heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben echt verbaasd naar het zien van de uitzending vanavond.
Daarin zie je nog meer hoe vals ze is.quote:
Bloemen voor die vrouw.quote:
Ik denk dus wel dat Bart trots is. Hij weet immers hoe zij is. Waarom zou hij anders voor haar strijden?quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:42 schreef Harry het volgende:
Jimmy: je denkt toch niet dat ze stil gaat zitten bij een Freeze?
Ook dat ze niets uit de weg gaat om haar doel te bereiken. En dat deed ze dus ook.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarin zie je nog meer hoe vals ze is.
dat ze nog langer daar in bleef natuurlijk, hij wil haar niet thuis hebbenquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:06 schreef BBmeeprater het volgende:
[..]
Ik denk dus wel dat Bart trots is. Hij weet immers hoe zij is. Waarom zou hij anders voor haar strijden?
Diep respect voor zijn vrouw,,,,,,mijn man ook al is het netjes en gebeurt er niks zou niet willen dat hij zich zo vast klampt aan één vrouw alsof ze jaren met elkaar gaan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:53 schreef Limbus het volgende:
Wat een watje die Glenn, zal je man maar wezen
Dat zij ik vandaag ookquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:42 schreef Harry het volgende:
Jimmy: je denkt toch niet dat ze stil gaat zitten bij een Freeze?
Nou dat is ieder geval iets.....quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley kan zich nog wel herinneren dat ze 25 was
Goeie casting dit seizoen dus. Ze hebben echt hulp gekregen. Er zitten andere mensen in het Febo team die er kijk op hebben wat TV maken is. Misschien wel uit de Amerika of Australië.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:08 schreef Kodiak100 het volgende:
1 ding kunnen we denk ik wel stellen. Ashley zorgt voor meer opschudding dan Nawel, Theo en Kitty bij elkaar.
Ik zou als partner niet met hem willen trouwen. Als hij dit zelfs pikt en het constante geroddel. Dan lijkt het mij een man die thuis ja en amen zegt. Zucht achter je rug om en niet uitspreekt wat hij werkelijk denkt en voelt en conflictvermijdend is. Ik wil weten wat mijn vent denkt en voelt en dan maar een conflict.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:57 schreef Limbus het volgende:
[..]
Glennquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:10 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley en tom zijn klaar met tubben
Haha deze vind ik wel mooi eigenlijk! Maar helaas, ik denk dat hij echt tegen haar opkijkt en trots is.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:06 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat ze nog langer daar in bleef natuurlijk, hij wil haar niet thuis hebben
En dan wordt ze het huis uitgezet ipv dat er geld uit de pot gaatquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat zij ik vandaag ook
Ashley gaat al die freeze ook saboteren
Ik geloof niet dat ik een vrouw die al niet weet wat 20 k is, maar ook nog is die 20 k in 3 sec over de balk gooit ooit zal vertrouwenquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:06 schreef BBmeeprater het volgende:
[..]
Ik denk dus wel dat Bart trots is. Hij weet immers hoe zij is. Waarom zou hij anders voor haar strijden?
met ?quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:13 schreef Kissingbird het volgende:
karen zit te giebelen met Ashley tegenover haar
Precies datquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Diep respect voor zijn vrouw,,,,,,mijn man ook al is het netjes en gebeurt er niks zou niet willen dat hij zich zo vast klampt aan één vrouw alsof ze jaren met elkaar gaan.
ze zat gewoon wat te stress giebelen zo leek hetquote:
En dan nog een mooie pot met geld om direct te vertrekken. Dan kom ik echt niet meer bij. Nog 20 ruggen van die pot afquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoop zo een freeze met Bart, nog meer geld uit de pot![]()
Precies dat beter een echte vent dan ….quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:10 schreef BBmeeprater het volgende:
[..]
Ik zou als partner niet met hem willen trouwen. Als hij dit zelfs pikt en het constante geroddel. Dan lijkt het mij een man die thuis ja en amen zegt. Zucht achter je rug om en niet uitspreekt wat hij werkelijk denkt en voelt en conflictvermijdend is. Ik wil weten wat mijn vent denkt en voelt en dan maar een conflict.
Toch zijn ze jaren bij elkaar.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik een vrouw die al niet weet wat 20 k is, maar ook nog is die 20 k in 3 sec over de balk gooit ooit zal vertrouwen
Kweet niet het is niet voor niks dat Ashley in BB zit. In het begin heeft ze er iets van gezegd iets wat met ik heb genoeg geduld gehad dat moet hierna gaan veranderen anders zag ze het niet zitten.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:11 schreef BBmeeprater het volgende:
[..]
Haha deze vind ik wel mooi eigenlijk! Maar helaas, ik denk dat hij echt tegen haar opkijkt en trots is.
Wäarschijnlijk wist hij dit niet en snapt hij nu eindelijk waar al zijn geld blijftquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:16 schreef BBmeeprater het volgende:
[..]
Toch zijn ze jaren bij elkaar.
Zo'n goede jongen is het ookquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:16 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley leent een shirtje van Tom voor de nacht.
En dat kwam van Ash of of ? toch niet het was Karin die boos was hieroverquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:17 schreef marky het volgende:
[..]
Hij was niet pissed dat ze terugkwam maar het gelul over dat ze niet mochten kaarten bij het wachten.
Karen eerst, daarna Ashley ookquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:17 schreef maryo55 het volgende:
[..]
En dat kwam van Ash of of ? toch niet het was Karin die boos was hierover
Oh wauw..en zelfs na deze uitspraak zit hij in het publiek als ze genomineerd is. Ik denk toch dat zij de regie heeft thuis en hij niks heeft te zeggen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kweet niet het is niet voor niks dat Ashley in BB zit. In het begin heeft ze er iets van gezegd iets wat met ik heb genoeg geduld gehad dat moet hierna gaan veranderen anders zag ze het niet zitten.
Komt door de Siliconen implantaten.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:19 schreef Harry het volgende:
Die wallen, moeten die niet nodig bijgespoten worden??
Over wie hebben we het nu??quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:16 schreef BBmeeprater het volgende:
[..]
Toch zijn ze jaren bij elkaar.
Over mensen die niet op de streams zijn en die niemand kentquote:
Die zijn geen jaren samen hoor. Ik dacht het ook maar misschien wel Glenn en zijn vrouwquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:21 schreef BBmeeprater het volgende:
[..]
Ashley en Bart of las ik het verkeerd?
Maar ook zij gaat te maken krijgen met zwaartekracht 😁quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:23 schreef B00STER het volgende:
Ik vind Alice werkelijk een prachtige vrouw, maar als je elke ochtend én avond zoveel werk hebt om dat zo te houden, allemachtig dan moet je toch ook een doorzettingsvermogen hebben... Alhoewel haar sportroutines dat dan ook wel weer bevestigen, maar toch.
Neen vanmorgen net na het gebeuren roepen dat ze geen eten meer krijgt wat gemaakt is. Alice die Karin tot de orde roept dat ze Ash feliciteerde \Alice die eerder al eens tegen Randy zei dat hij niet met Ash mocht omgaanBijna De hele groep die Ash negeert. Een Karin die Ash constant lastig viel dat Tom haar deed negeren. Dit is wat ze nu zelf ook doet. Dit zijn toch dingen die ik onder pesten ziequote:Op donderdag 28 maart 2024 21:30 schreef Frummelie het volgende:
Mensen manipuleren en tegen elkaar uitspelen daar trek je volle zalen mee...
pesten is vreselijk maar dat heb ik niet gezien...
Precies. En ik heb altijd het idee dat des te meer je op jongere leeftijd zoveel smeersels gebruikt, des te sneller je huid ouder wordt., Maar ik ben geen vrouw en ik smeer al helemaal niets op mijn gezicht (ja scheerschuimquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:24 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Maar ook zij gaat te maken krijgen met zwaartekracht 😁
Die lust ze nietquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley krijgt vooralsnog geen zure mat van Karen
Kwartiertje maarquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:27 schreef Schakeltopia het volgende:
ben je net lekker schoon gestoomd, ga je jezelf weer dicht smeren
Facialquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ok, nu voel ik definitief een generatiekloof. Wat doet hij nou weer? Smurf COS-play?
quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
JIj stopt beelden in mijn hoofd die ik daar niet in wil hebben
quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:28 schreef Snoozey het volgende:
en gaan ze dan ombeurten met dezelfde stick over hun gezichten waar net de porien helmaal van openstaan?!
Die als het goed is niet gehoord zijn door Ashley en soms niks met vanmorgen te maken heeft.....Met andere woorden zij mogen het niet erover hebben en moeten net doen alsof het niet gebeurt is??? De winnaar wie dat ook is gaat wel even met 20k minder naar huis. En dat ze zich niet aan de afspraak houdt en Alice voor alles uitmaakte toen die een telefoontje pleegde.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:24 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Neen vanmorgen net na het gebeuren roepen dat ze geen eten meer krijgt wat gemaakt is. Alice die Karin tot de orde roept dat ze Ash feliciteerde \Alice die eerder al eens tegen Randy zei dat hij niet met Ash mocht omgaanBijna De hele groep die Ash negeert. Een Karin die Ash constant lastig viel dat Tom haar deed negeren. Dit is wat ze nu zelf ook doet. Dit zijn toch dingen die ik onder pesten zie
quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:28 schreef Snoozey het volgende:
en gaan ze dan ombeurten met dezelfde stick over hun gezichten waar net de porien helmaal van openstaan?!
Ja al dat stoken en glibberen vergt een hoop energiequote:Op donderdag 28 maart 2024 22:31 schreef Schakeltopia het volgende:
alice gaat lekker naar bed. drukke dag gehad
even los van hoe het nu gegaan is die 20k was er links of rechtsom wel uitgegaan. Daar ben ik van overtuigdquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die als het goed is niet gehoord zijn door Ashley en soms niks met vanmorgen te maken heeft.....Met andere woorden zij mogen het niet erover hebben en moeten net doen alsof het niet gebeurt is??? De winnaar wie dat ook is gaat wel even met 20k minder naar huis. En dat ze zich niet aan de afspraak houdt en Alice voor alles uitmaakte toen die een telefoontje pleegde.
en vergeet al die goede adviezen nietquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja al dat stoken en glibberen vergt een hoop energie
Leuk togquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Je kan die gasten toch niet serieus nemen met die maskers ....
dat hoeft ook nietquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ach ja! Wat is het toch een schatje. En alles is ook zo gemeend vanuit het hart.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en vergeet al die goede adviezen niet
nee die 2 kneuzen niet neequote:Op donderdag 28 maart 2024 22:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach ja! Wat is het toch een schatje. En alles is ook zo gemeend vanuit het hart.
Ik ook.....denk ook al het was om weg te gaan met dit bedrag hadden de meeste er vrede mee. Dan had toch nog een bewoner een leuk bedrag....nu is het door de wc gespoeld.....quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
even los van hoe het nu gegaan is die 20k was er links of rechtsom wel uitgegaan. Daar ben ik van overtuigd
Vandaar dat Ash bijna hele dagen op bed ligt/.....quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja al dat stoken en glibberen vergt een hoop energie
Laat haar maar lekker daar tussen al haar vrienden.....Ze wilde nog een week dus die kan ze krijgen. Oh nee toch niet want dat vind ik dan weer zielig voor de rest van de bewoners.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:39 schreef odie22 het volgende:
morgen goeie vrijdag, misschien krijgt ze nog een aanbod van 20k om op te tyfen
Zo snel Ashley binnen kwam werd ze door Karen opgestookt en vond ze er van alles vanquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:38 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ash was er helemaal niet bij. Ze werd meteen meegetrokken toen ze weer terug kwam
Ze maakt wel TV en laat ondertussen iedereen om haar of zijn moeder roepen! Nu jij weer...quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:42 schreef Bazart het volgende:
Als Ash de vrouw die zegt dat ze het spel speelt en hard ook er niet tegen kan dat er hard wordt teruggespeeld kan ze ook gewoon naar huis.
Had evt waardering kunnen hebben als ze met 20K naar huis was gegaan en een dikke vinger naar de rest had gedaan, had daar smakelijk om kunnen lachen
Maar 20K door t putje spoelen en dan zo theatraal doen is walgelijk![]()
![]()
Die pot moest sowieso omlaag , het is de manier waarop en alles wat in afgelopen dagen speelde.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:42 schreef Bazart het volgende:
Als Ash de vrouw die zegt dat ze het spel speelt en hard ook er niet tegen kan dat er hard wordt teruggespeeld kan ze ook gewoon naar huis.
Had evt waardering kunnen hebben als ze met 20K naar huis was gegaan en een dikke vinger naar de rest had gedaan, had daar smakelijk om kunnen lachen
Maar 20K door t putje spoelen en dan zo theatraal doen is walgelijk![]()
![]()
Pot kan helemaal leegquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:44 schreef Schakeltopia het volgende:
heb enorm genoten van deze dag. leven in de brouwerij. dus als het aan mij ligt trekken ze volgende week nog maals de pot open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |