ja vooral de terugkomst van iedereen uit de gameroom was dat.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die waar ze jankend op die paal drukt....????
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:14 schreef Kissingbird het volgende:
Ariana heeft het gezegd
wanhoopsdaad
dillie ook
iedereen heeft het gezegd
en ze hebben niet geluisterd
![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die waar ze jankend op die paal drukt. tot 6 maal mept om zeker te zijn????
Hij was niet pissed dat ze terugkwam maar het gelul over dat ze niet mochten kaarten bij het wachten.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:09 schreef mazaru het volgende: [..] Precies. Tyron wil Ashley al vanaf het begin eruit hebben. De laatste keer dat ze terug kwam was hij zelfs pissed.
Schakelquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:16 schreef Schakeltopia het volgende:
nou karen, ik zal je eerlijk zeggen. ik heb mijn stem van ashley nu aan jou gegeven. ik zou haar maar bedanken!
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:16 schreef Schakeltopia het volgende:
nou karen, ik zal je eerlijk zeggen. ik heb mijn stem van ashley nu aan jou gegeven. ik zou haar maar bedanken!
Ik hoorde hem toch duidelijk 'WHAT THE FUCK!" zeggen. En dat ging niet over het kaartenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:17 schreef marky het volgende:
[..]
Hij was niet pissed dat ze terugkwam maar het gelul over dat ze niet mochten kaarten bij het wachten.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley heeft ons in ieder geval het uitzicht op een een goede (stream) vrijdag gegeven....
Zeker weten. Nu dat vliegtuigje nog.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley heeft ons in ieder geval het uitzicht op een een goede (stream) vrijdag gegeven....
Klopt ik zit met popcorn te genieten van de comments op TikTakquote:
En dat ze Ashley NIET gaan huggenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zeker weten. Nu dat vliegtuigje nog.
Hopelijk wordt ik dat uur niet weggeroepen voor 1 of andere meeting of helpdeskopdracht.
Die wil ik echt wel zien.
Ash alleen in de tuin, met misschien 1 of andere tuinkabouter. De rest binnenshuis aan het rummikubben of zo.
waarom zou jequote:Op donderdag 28 maart 2024 21:20 schreef mazaru het volgende:
Jimmy: Schaam jij je niet een beetje voor de keuze die zij heeft gemaakt?
Het wordt steeds dramatischer.quote:
hahaquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het wordt steeds dramatischer.
Nou zegt hij weer dat haar van alles wordt gegund
Ze maakt er weer haar eigen verhaal van. Ashley heeft andere waarheden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |