ja vooral de terugkomst van iedereen uit de gameroom was dat.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die waar ze jankend op die paal drukt....????
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:14 schreef Kissingbird het volgende:
Ariana heeft het gezegd
wanhoopsdaad
dillie ook
iedereen heeft het gezegd
en ze hebben niet geluisterd
![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die waar ze jankend op die paal drukt. tot 6 maal mept om zeker te zijn????
Hij was niet pissed dat ze terugkwam maar het gelul over dat ze niet mochten kaarten bij het wachten.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:09 schreef mazaru het volgende: [..] Precies. Tyron wil Ashley al vanaf het begin eruit hebben. De laatste keer dat ze terug kwam was hij zelfs pissed.
Schakelquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:16 schreef Schakeltopia het volgende:
nou karen, ik zal je eerlijk zeggen. ik heb mijn stem van ashley nu aan jou gegeven. ik zou haar maar bedanken!
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:16 schreef Schakeltopia het volgende:
nou karen, ik zal je eerlijk zeggen. ik heb mijn stem van ashley nu aan jou gegeven. ik zou haar maar bedanken!
Ik hoorde hem toch duidelijk 'WHAT THE FUCK!" zeggen. En dat ging niet over het kaartenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:17 schreef marky het volgende:
[..]
Hij was niet pissed dat ze terugkwam maar het gelul over dat ze niet mochten kaarten bij het wachten.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley heeft ons in ieder geval het uitzicht op een een goede (stream) vrijdag gegeven....
Zeker weten. Nu dat vliegtuigje nog.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley heeft ons in ieder geval het uitzicht op een een goede (stream) vrijdag gegeven....
Klopt ik zit met popcorn te genieten van de comments op TikTakquote:
En dat ze Ashley NIET gaan huggenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zeker weten. Nu dat vliegtuigje nog.
Hopelijk wordt ik dat uur niet weggeroepen voor 1 of andere meeting of helpdeskopdracht.
Die wil ik echt wel zien.
Ash alleen in de tuin, met misschien 1 of andere tuinkabouter. De rest binnenshuis aan het rummikubben of zo.
waarom zou jequote:Op donderdag 28 maart 2024 21:20 schreef mazaru het volgende:
Jimmy: Schaam jij je niet een beetje voor de keuze die zij heeft gemaakt?
Het wordt steeds dramatischer.quote:
hahaquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het wordt steeds dramatischer.
Nou zegt hij weer dat haar van alles wordt gegund
Ze maakt er weer haar eigen verhaal van. Ashley heeft andere waarheden.quote:
Ze zijn allemaal knetter behalve Glennquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Al deze mensen worden wel uitgezocht op dat ze echt nooit zelf in de spiegel kijken.
En niemand die het tegenspreekt dat is net zo kwalijk vind ikquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Man Man Man wat een pulp komt er toch uit Ashley
op het aanmeldingsformulier staat :quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Al deze mensen worden wel uitgezocht op dat ze echt nooit zelf in de spiegel kijken.
De enige die dat op dit moment kan is Glenn .. en ik heb echt geen idee wat hij zegt... onverstaanbaar.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En niemand die het tegenspreekt dat is net zo kwalijk vind ik
Hypocriet gedoequote:Op donderdag 28 maart 2024 21:26 schreef engine het volgende:
Nu is Tom ineens weer haar beste maat ....en Karen zegt ze er nog snel achteraan
Lekkere vriend is hij dan. Hij maakte haar bij iedereen zwartquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:29 schreef Snoozey het volgende:
dit is de 3e vriend door wie jimmie is genaaid?
Noujah ze doen het elke ochtend soms een uur lang, om het daarna de hele dag niet meer te doenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat is zo weer goedquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:35 schreef Harry het volgende:
Het is wachten op de confrontatie Ashley - Karen
Dat is leukquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:36 schreef Schakeltopia het volgende:
karen gaat morgen logeren bij sjimmie morgen
Er zitten echt wat draadjes los daar bij die luiquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:36 schreef Schakeltopia het volgende:
karen gaat morgen logeren bij sjimmie morgen
Ik vind hem niet leuk.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:35 schreef mazaru het volgende:
Jimmy denkt dat de kijker hem wel leuk vind. Hij maakt zich geen zorgen.
Ik geef het 10 minutenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:35 schreef Harry het volgende:
Die komt niet, karin durft niet en zal zelfs sorry zeggenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:35 schreef Harry het volgende:
Ja dat geld was het ook niet , de manier waarop steekt heel veel mensen , en terechtquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:36 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy vind het erger dat hij een vriendin kwijt is dan die 20000
Wie was zijn vriendin ?quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:36 schreef Koos1958 het volgende:
Als ze met geld weg was gegaan had ze groot gelijk gehad. Maar dit is wraakquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat geld was het ook niet , de manier waarop steekt heel veel mensen , en terecht
Ze heeft het zelf verpestquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als ze met geld weg was gegaan had ze groot gelijk gehad. Maar dit is wraak
Lekkere vriend dan. Zulke vrienden zou ik niet willen. Geef mijn portie maar aan Fikkiequote:Op donderdag 28 maart 2024 21:36 schreef Koos1958 het volgende:
ja tuurlijkquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:36 schreef Koos1958 het volgende:
Mooi zo. Dit zielige gedoe siert haar niet. Kroontje rechtzetten en door!quote:
Nou begeeft hij zich op heel glad ijsquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:42 schreef Harry het volgende:
Jimmy: ik kan me niet voorstellen dat haar man zegt, dat heb je goed gedaan!
Vond de streams vanmiddag leuker, ash in haar kerker en de rest gewoon gezellig samen...quote:
Denk dat ze zich vergist heeft veel afkeer gekweektquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Soms moeten er dingen gebeuren waardoor je nog meer respect krijgt aldus Ashley
Amenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:43 schreef Verida het volgende:
Wat is er dan eigenlijk mis met "de manier waarop"
Ze zag haar kans schoon, wilde niet wachten tot iemand anders zou drukken en heeft gelijk op die knop geramd, en dan voor de zekerheid een keer of zes.
De opgebouwde spanning van de afgelopen weken en vooral de afgelopen week, heeft ervoor gezorgd dat ze van spanning moest janken op dat moment.
En wat heeft ze nu helemaal Karen aangedaan? Die heeft nu een kans van 1 op 3 om eruit te vliegen, in plaats van een kans van 1 op 4.
en dat lullen over elkaar en het roddelen en stoken, doen ze allemaal, de een wat opvallender dan de ander maar het wordt van de een ook veel meer in beeld gebracht dan van een ander.
my two cents
Tom is me overigens positief meegevallen vandaag. En Glenn is gewoon loyaal. die heeft gezegd dat hij het zelf nooit zo zou hebben gedaan, maar trapt haar niet volledig de grond in. Het is haar keuze geweest om het zo te doen, dat respecteert hij.
Glenn mag van mij winnen
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:43 schreef Puzzie het volgende:
Glenn :'ik dacht dat mijn vrouw moeilijk was'
laat ze die kroon maar stoppen waar de zon niet schijntquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mooi zo. Dit zielige gedoe siert haar niet. Kroontje rechtzetten en door!
Nou er kan nog wel het een en ander gezegd worden, maar dat ga ik niet doen. Ik heb geen zin in discussie.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:43 schreef Verida het volgende:
Wat is er dan eigenlijk mis met "de manier waarop"
Ze zat de hele dag in die coco met haar groepje. En ja dat groepje is niet meer.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat heeft ze aan zichzelf te danken
Roddelen over de burenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley ziet er naar uit dat klaar is.
Dat ze kan sparren met haar partner
Thuis de dingen kan bespreken
Thuis heeft ze niets te zeggen zei ze toch?quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley ziet er naar uit dat klaar is.
Dat ze kan sparren met haar partner
Thuis de dingen kan bespreken
Ja dat heeft ze wel gezegd.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thuis heeft ze niets te zeggen zei ze toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |