Ze zijn allemaal knetter behalve Glennquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Al deze mensen worden wel uitgezocht op dat ze echt nooit zelf in de spiegel kijken.
En niemand die het tegenspreekt dat is net zo kwalijk vind ikquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Man Man Man wat een pulp komt er toch uit Ashley
op het aanmeldingsformulier staat :quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Al deze mensen worden wel uitgezocht op dat ze echt nooit zelf in de spiegel kijken.
De enige die dat op dit moment kan is Glenn .. en ik heb echt geen idee wat hij zegt... onverstaanbaar.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En niemand die het tegenspreekt dat is net zo kwalijk vind ik
Hypocriet gedoequote:Op donderdag 28 maart 2024 21:26 schreef engine het volgende:
Nu is Tom ineens weer haar beste maat ....en Karen zegt ze er nog snel achteraan
Lekkere vriend is hij dan. Hij maakte haar bij iedereen zwartquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:29 schreef Snoozey het volgende:
dit is de 3e vriend door wie jimmie is genaaid?
Noujah ze doen het elke ochtend soms een uur lang, om het daarna de hele dag niet meer te doenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat is zo weer goedquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:35 schreef Harry het volgende:
Het is wachten op de confrontatie Ashley - Karen
Dat is leukquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:36 schreef Schakeltopia het volgende:
karen gaat morgen logeren bij sjimmie morgen
Er zitten echt wat draadjes los daar bij die luiquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:36 schreef Schakeltopia het volgende:
karen gaat morgen logeren bij sjimmie morgen
Ik vind hem niet leuk.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:35 schreef mazaru het volgende:
Jimmy denkt dat de kijker hem wel leuk vind. Hij maakt zich geen zorgen.
Ik geef het 10 minutenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:35 schreef Harry het volgende:
Die komt niet, karin durft niet en zal zelfs sorry zeggenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:35 schreef Harry het volgende:
Ja dat geld was het ook niet , de manier waarop steekt heel veel mensen , en terechtquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:36 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy vind het erger dat hij een vriendin kwijt is dan die 20000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |