Jimmy ja. Karen heb ik nog niet zo gezien en Ashley heeft ook een lelijke kant laten zien aan Karen afgelopen week.quote:
Hij is heeeeel erg klaar met haarquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:08 schreef engine het volgende:
Jimmy en Karen zijn ook wel klaar met Ashley dus. Mooi
het brein van Karen?quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:09 schreef Snoozey het volgende:
jimmie zit al langer te roeren in het brein van karen wat betreft ashley. eergister zoiets van, die van jou groepje he en dan blabla. meiske ga weg! praat met haar ipv ovver haar met jimmi
beetje brein moet hij met rust latenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
het brein van Karen?![]()
De holte waar een brein hoort te zitten bedoel je
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Toch lastig zo'n lippen. Heeft er meer last dan deugd van.
Weet soms niet wat ze uit haar nek lippen kletstquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:59 schreef Harry het volgende:
Ashley: ik heb er 4 maandsalarissen uitgeklapt in een seconde tijd.
Het was toch recent 10K per maand?
Hij was er vandaag ook al zo'n 30 keer helemaal klaar mee hoor. Hij hield erover op en zette er een punt achter. Klaar! Gedaan! Over!quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij is heeeeel erg klaar met haar
achter haar rug om![]()
word melig door Jimmy met de grote mensen broek aan zoals ie zelf zegtquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij was er vandaag ook al zo'n 30 keer helemaal klaar mee hoor. Hij hield erover op en zette er een punt achter. Klaar! Gedaan! Over!
Haar ouders zijn bevriend met Gerard Joling dacht ikquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja en ze liet deze week al vallen ook bij bn'rs te komen
geen idee wie ze daaronder verstaat
boeit me eigenlijk ook niet bedenk ik me nu
In haar sociale huurwoning.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:59 schreef Harry het volgende:
Ashley: ik heb er 4 maandsalarissen uitgeklapt in een seconde tijd.
Het was toch recent 10K per maand?
En het moet nog twee weken. Dat kan beterquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:12 schreef engine het volgende:
Ashley in haar eentje een kwart van de pot leeggetrokken
Die waar ze jankend op die paal drukt....????quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:12 schreef Schakeltopia het volgende:
hij was ook zo woestbos op die goplay video. flink genoten, wel 15 keer gekeken
Gaat dan maar over in hinniken waarschijnlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:03 schreef mazaru het volgende:
Karen bijna janken, maar het lukt net niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |