quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:00 schreef Snoozey het volgende:
niemand zit er voor het geld, dus ga zo door
Ja, als je een leuke tijd hebt maar het grotendeel heb je lopen mopperen of janken.....of voor 1dag roepen dit is mijn droom dit zal ik nooit vergeten mooiste dag uit mijn leven.....en nu roepen er is me niks gegund.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:57 schreef Harry het volgende:
Ashley: geld is maar geld he? De ervaring is onbetaalbaar. Geld is zomaar op.
Ze redt het toch verder niet, dat ze er nog maar ff van kan genietenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:00 schreef Snoozey het volgende:
niemand zit er voor het geld, dus ga zo door
met haar vriend samen hequote:Op donderdag 28 maart 2024 20:59 schreef Harry het volgende:
Ashley: ik heb er 4 maandsalarissen uitgeklapt in een seconde tijd.
Het was toch recent 10K per maand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn met zijn tweeen dus dan klopt het.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:59 schreef Harry het volgende:
Ashley: ik heb er 4 maandsalarissen uitgeklapt in een seconde tijd.
Het was toch recent 10K per maand?
Ben ik met je eens... ook maf, verplicht feliciteren..quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet het niet hoor. Als Febo hun verplichten om te feliciterenEn de hand te schudden zegt toch eigenlijk al genoeg.
En weer spreekt ze zichzelf tegen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:01 schreef Harry het volgende:
Glenn: had je 20K gedrukt als je weg moest gaan?
Ashley: nee! Wat is 20K??
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Wat is 20K....hoe durft ashley dat te zeggen, 20k is niks, tjeez 20 maanden pellets sorterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
Zou kunnen natuurlijk..quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:03 schreef Kissingbird het volgende:
had ze het nu over isaac?
die een jaar weg was en gewonnen heeft?
en een vriend van haar is
jaquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:04 schreef woxxel2 het volgende:
Zei ze nu dat haar vriendin de zus van isaak uit jvjl is ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |