Neen vanmorgen net na het gebeuren roepen dat ze geen eten meer krijgt wat gemaakt is. Alice die Karin tot de orde roept dat ze Ash feliciteerde \Alice die eerder al eens tegen Randy zei dat hij niet met Ash mocht omgaanBijna De hele groep die Ash negeert. Een Karin die Ash constant lastig viel dat Tom haar deed negeren. Dit is wat ze nu zelf ook doet. Dit zijn toch dingen die ik onder pesten ziequote:Op donderdag 28 maart 2024 21:30 schreef Frummelie het volgende:
Mensen manipuleren en tegen elkaar uitspelen daar trek je volle zalen mee...
pesten is vreselijk maar dat heb ik niet gezien...
Precies. En ik heb altijd het idee dat des te meer je op jongere leeftijd zoveel smeersels gebruikt, des te sneller je huid ouder wordt., Maar ik ben geen vrouw en ik smeer al helemaal niets op mijn gezicht (ja scheerschuimquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:24 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Maar ook zij gaat te maken krijgen met zwaartekracht 😁
Die lust ze nietquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley krijgt vooralsnog geen zure mat van Karen
Kwartiertje maarquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:27 schreef Schakeltopia het volgende:
ben je net lekker schoon gestoomd, ga je jezelf weer dicht smeren
Facialquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ok, nu voel ik definitief een generatiekloof. Wat doet hij nou weer? Smurf COS-play?
quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
JIj stopt beelden in mijn hoofd die ik daar niet in wil hebben
quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:28 schreef Snoozey het volgende:
en gaan ze dan ombeurten met dezelfde stick over hun gezichten waar net de porien helmaal van openstaan?!
Die als het goed is niet gehoord zijn door Ashley en soms niks met vanmorgen te maken heeft.....Met andere woorden zij mogen het niet erover hebben en moeten net doen alsof het niet gebeurt is??? De winnaar wie dat ook is gaat wel even met 20k minder naar huis. En dat ze zich niet aan de afspraak houdt en Alice voor alles uitmaakte toen die een telefoontje pleegde.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:24 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Neen vanmorgen net na het gebeuren roepen dat ze geen eten meer krijgt wat gemaakt is. Alice die Karin tot de orde roept dat ze Ash feliciteerde \Alice die eerder al eens tegen Randy zei dat hij niet met Ash mocht omgaanBijna De hele groep die Ash negeert. Een Karin die Ash constant lastig viel dat Tom haar deed negeren. Dit is wat ze nu zelf ook doet. Dit zijn toch dingen die ik onder pesten zie
quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:28 schreef Snoozey het volgende:
en gaan ze dan ombeurten met dezelfde stick over hun gezichten waar net de porien helmaal van openstaan?!
Ja al dat stoken en glibberen vergt een hoop energiequote:Op donderdag 28 maart 2024 22:31 schreef Schakeltopia het volgende:
alice gaat lekker naar bed. drukke dag gehad
even los van hoe het nu gegaan is die 20k was er links of rechtsom wel uitgegaan. Daar ben ik van overtuigdquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die als het goed is niet gehoord zijn door Ashley en soms niks met vanmorgen te maken heeft.....Met andere woorden zij mogen het niet erover hebben en moeten net doen alsof het niet gebeurt is??? De winnaar wie dat ook is gaat wel even met 20k minder naar huis. En dat ze zich niet aan de afspraak houdt en Alice voor alles uitmaakte toen die een telefoontje pleegde.
en vergeet al die goede adviezen nietquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja al dat stoken en glibberen vergt een hoop energie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |