Haha deze vind ik wel mooi eigenlijk! Maar helaas, ik denk dat hij echt tegen haar opkijkt en trots is.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:06 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat ze nog langer daar in bleef natuurlijk, hij wil haar niet thuis hebben
En dan wordt ze het huis uitgezet ipv dat er geld uit de pot gaatquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat zij ik vandaag ook
Ashley gaat al die freeze ook saboteren
Ik geloof niet dat ik een vrouw die al niet weet wat 20 k is, maar ook nog is die 20 k in 3 sec over de balk gooit ooit zal vertrouwenquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:06 schreef BBmeeprater het volgende:
[..]
Ik denk dus wel dat Bart trots is. Hij weet immers hoe zij is. Waarom zou hij anders voor haar strijden?
met ?quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:13 schreef Kissingbird het volgende:
karen zit te giebelen met Ashley tegenover haar
Precies datquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Diep respect voor zijn vrouw,,,,,,mijn man ook al is het netjes en gebeurt er niks zou niet willen dat hij zich zo vast klampt aan één vrouw alsof ze jaren met elkaar gaan.
ze zat gewoon wat te stress giebelen zo leek hetquote:
En dan nog een mooie pot met geld om direct te vertrekken. Dan kom ik echt niet meer bij. Nog 20 ruggen van die pot afquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoop zo een freeze met Bart, nog meer geld uit de pot![]()
Precies dat beter een echte vent dan ….quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:10 schreef BBmeeprater het volgende:
[..]
Ik zou als partner niet met hem willen trouwen. Als hij dit zelfs pikt en het constante geroddel. Dan lijkt het mij een man die thuis ja en amen zegt. Zucht achter je rug om en niet uitspreekt wat hij werkelijk denkt en voelt en conflictvermijdend is. Ik wil weten wat mijn vent denkt en voelt en dan maar een conflict.
Toch zijn ze jaren bij elkaar.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik een vrouw die al niet weet wat 20 k is, maar ook nog is die 20 k in 3 sec over de balk gooit ooit zal vertrouwen
Kweet niet het is niet voor niks dat Ashley in BB zit. In het begin heeft ze er iets van gezegd iets wat met ik heb genoeg geduld gehad dat moet hierna gaan veranderen anders zag ze het niet zitten.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:11 schreef BBmeeprater het volgende:
[..]
Haha deze vind ik wel mooi eigenlijk! Maar helaas, ik denk dat hij echt tegen haar opkijkt en trots is.
Wäarschijnlijk wist hij dit niet en snapt hij nu eindelijk waar al zijn geld blijftquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:16 schreef BBmeeprater het volgende:
[..]
Toch zijn ze jaren bij elkaar.
Zo'n goede jongen is het ookquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:16 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley leent een shirtje van Tom voor de nacht.
En dat kwam van Ash of of ? toch niet het was Karin die boos was hieroverquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:17 schreef marky het volgende:
[..]
Hij was niet pissed dat ze terugkwam maar het gelul over dat ze niet mochten kaarten bij het wachten.
Karen eerst, daarna Ashley ookquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:17 schreef maryo55 het volgende:
[..]
En dat kwam van Ash of of ? toch niet het was Karin die boos was hierover
Oh wauw..en zelfs na deze uitspraak zit hij in het publiek als ze genomineerd is. Ik denk toch dat zij de regie heeft thuis en hij niks heeft te zeggen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kweet niet het is niet voor niks dat Ashley in BB zit. In het begin heeft ze er iets van gezegd iets wat met ik heb genoeg geduld gehad dat moet hierna gaan veranderen anders zag ze het niet zitten.
Komt door de Siliconen implantaten.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:19 schreef Harry het volgende:
Die wallen, moeten die niet nodig bijgespoten worden??
Over wie hebben we het nu??quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:16 schreef BBmeeprater het volgende:
[..]
Toch zijn ze jaren bij elkaar.
Over mensen die niet op de streams zijn en die niemand kentquote:
Die zijn geen jaren samen hoor. Ik dacht het ook maar misschien wel Glenn en zijn vrouwquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:21 schreef BBmeeprater het volgende:
[..]
Ashley en Bart of las ik het verkeerd?
Maar ook zij gaat te maken krijgen met zwaartekracht 😁quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:23 schreef B00STER het volgende:
Ik vind Alice werkelijk een prachtige vrouw, maar als je elke ochtend én avond zoveel werk hebt om dat zo te houden, allemachtig dan moet je toch ook een doorzettingsvermogen hebben... Alhoewel haar sportroutines dat dan ook wel weer bevestigen, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |