oh whahahhahhaquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vlaanderen natuurlijk. Naast onze friet met stoofvlees en balletjes in tomatensaus.
Mannen hebben geduld.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja hoe kan je je nog zo inlaten en erbij blijven
flikker op met je pad, wij hebben dat pad 10 weken aan moeten kijken en nog ben je niet wegquote:
T.I?quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Ook hier had Ashley weer gelijk: de helft daar snapt helemaal niks van het concept BB.![]()
Lekker op T.I. gaan zitten.
Niveaquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dit is haar hele modus operandi. Ze heeft zo geen spiegel.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:07 schreef Puzzie het volgende:
Dit is niet okay van haar wat ze nu doet
Ik heb juist waardering voor Tom.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jawel hoor wij noemen het witlof uit de oven lekker ingewikkeld met ham en kaas.....quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:09 schreef Jockari het volgende:
Hollanders kennen/lusten "witloof in de oven" niet ? Is hier bijna een nationaal gerecht.
quote:
Nee, het gaat erom dat de immer gepeste Jimmy zichzelf nu als pester ontpopt en dat hij - die zegt een voorbeeld voor alle kinderen te willen zijn - absoluut geen voorbeeld is voor haar kinderen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:18 schreef FBtje het volgende:
Ik val net binnen.... gaat het nu over voorlezen aan kleine kinderen door drag queens als Jimmy?
Temptation Islandquote:
Temptation islandquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nivea
Tom is geen ruziemaker
En zeker als je 24/7 bij elkaar zit
Hij heeft een leuke tijd met haar gehad
En kiest ervoor niet in strijd in het huis te zijn
Vindt dat heel knap....echt. Zou haar ook niet meer willen zienquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nivea
Tom is geen ruziemaker
Er zit een groot verschil tussen ruziemaken en nu zo doen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nivea
Tom is geen ruziemaker
Again het is niet het probleem dat ze een (smerig) spel speelt, alleen het hypocriete gedoe als ze zelf een keer slachtoffer is. Wss is ze ergens familie van Mark van Bommel ofzo.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Ook hier had Ashley weer gelijk: de helft daar snapt helemaal niks van het concept BB.![]()
Da's met dat kampvuur ?quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Temptation island
Zou ash prima passen met al haar fake onderdelen
Haha... ok...quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat doet Tom ook nietquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen ruziemaken en nu zo doen.
Het enige waar ik nog een beetje begrip voor zou kunnen hebben is.........hij was er niet bij.
Maar zo praten over Jimmy
Wanneer heeft jimmy haar gepest? Hij was vanmorgen alleen heel boos en vertelde de andere wat er gebeurt was in de gameroom. Dat is volgens mij geen pesten.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat de immer gepeste Jimmy zichzelf nu als pester ontpopt en dat hij - die zegt een voorbeeld voor alle kinderen te willen zijn - absoluut geen voorbeeld is voor haar kinderen.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:22 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
voor de laatst overgebleven fan
Bij alles wat ze nu zegt, zou ik mijn twijfels hebben en niet eens meer tot mij doorlaten dringen....en denken je klets uit je nek.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het enige waar ik nog een beetje begrip voor zou kunnen hebben is.........hij was er niet bij.
heb je jimmie de laatste dagen niet horen praten over tom??quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Valt het jullie ook op dat ze haar lippen altijd zelf zo naar voren doet/krult?quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:22 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
voor de laatst overgebleven fan
Nee niet dat hij dat deed, dat bedoelde ik ook niet.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat doet Tom ook niet
Die weerlegde het
Hij heeft haar ook helemaal niet gepest , dat bedoel ik ook met dingen verdraaien hier in de COSquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:23 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Wanneer heeft jimmy haar gepest? Hij was vanmorgen alleen heel boos en vertelde de andere wat er gebeurt was in de gameroom. Dat is volgens mij geen pesten.
Jesus hoe oud ben je.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:23 schreef MatthijsDJ het volgende:
Het zou wel geniaal zijn als die lippen exploderen, net zoals bij de geëxplodeerde tiet dame.
Ook een rare kring op haar bovenlip lijkt wel een snor.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:22 schreef greysbones het volgende:
Kijk die muppet nu zitten
Wangetjes ingezogen
We weten toch wie dat post.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft haar ook helemaal niet gepest , dat bedoel ik ook met dingen verdraaien hier in de COS
Ashley Peron.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:24 schreef FreshFruit het volgende:
Ze gaat zo Don`t cry for me Big Brother zingen.
Dat dus moguhh, middag, avond kan je krijgen en de restquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bij alles wat ze nu zegt, zou ik mijn twijfels hebben en niet eens meer tot mij doorlaten dringen....en denken je klets uit je nek.
Van dag 1 al.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:24 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Valt het jullie ook op dat ze haar lippen altijd zelf zo naar voren doet/krult?
O god Jimmy heeft haar niet gepest. Jimmy geeft aan geen ruimte meer te hebben voor haar drama. Het was een paar weken leuk maar nu is het klaar. Hoe durft zichzelf als gepest neer te zetten. Ze heeft het spel hard willen spelen nu wordt het hard gespeelt en haakt ze af omdat ze het niet aankan. Mentaal kan ze het niet aan. Raakt gefrusteerd dat een meid van 20 haar mentaal de baas is en een man van 26 geen enkele boodschap heeft aan haar drama en show. Ze heeft gewoon verloren.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat de immer gepeste Jimmy zichzelf nu als pester ontpopt en dat hij - die zegt een voorbeeld voor alle kinderen te willen zijn - absoluut geen voorbeeld is voor haar kinderen.
quote:
Daar gaat het hier niet omquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:23 schreef Snoozey het volgende:
[..]
heb je jimmie de laatste dagen niet horen praten over tom??
ik zet meestal andere stream op als zij er op is, dus ben geen betrouwbare bron wat dat betreftquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:24 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nu je het zegt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:24 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Mannen groeien nooit helemaal opquote:
You snooze you loosequote:Op donderdag 28 maart 2024 20:25 schreef marky het volgende:
[..]
O god Jimmy heeft haar niet gepest. Jimmy geeft aan geen ruimte meer te hebben voor haar drama. Het was een paar weken leuk maar nu is het klaar. Hoe durft zichzelf als gepest neer te zetten. Ze heeft het spel hard willen spelen nu wordt het hard gespeelt en haakt ze af omdat ze het niet aankan. Mentaal kan ze het niet aan. Raakt gefrusteerd dat een meid van 20 haar mentaal de baas is en een man van 26 geen enkele boodschap heeft aan haar drama en show. Ze heeft gewoon verloren.
Al vanaf het begin. Gelukkig is ze de eerste week terug gekomen.quote:
Nu ineens niet.. maar toen de polls Dilano naar huis stuurden, stond jij vooraan om het rond te bazuinen.quote:
aha ok ja al die afkortingen hahaquote:
Borstjes vooruit.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:27 schreef Frummelie het volgende:
Ze probeert de overwinnaar uit te hangen, strenge blik, lipjes getuit...
Twitchquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
Is er nog wat anders dan dit
Ow kijk mij zielig alleen zitten
Die zal wel genieten nu.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik las tussendoor al ergens dat die zweverige het al had voorspelt![]()
Nopequote:Op donderdag 28 maart 2024 20:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik zie ze zaterdag nog vanzelf opstappen, als de groep zo blijft reageren.
Met dit verschil dat Mark geen tv hoeft te maken en Ashley wel.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:21 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Again het is niet het probleem dat ze een (smerig) spel speelt, alleen het hypocriete gedoe als ze zelf een keer slachtoffer is. Wss is ze ergens familie van Mark van Bommel ofzo.
Die poll zit er dikwijls bovenop. Vandaar dat Salar waarschijnlijk wacht tot vrijdagavond.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
D'r is maar 1 poll van belang. De insta poll van Salar. Voor de rest is posten van die dingen zinloos ...
Volgens mij is dit echt een mislukte botox of wat ze er ook inspuit lippen. Zij moet met die tong van binnen blijven masseren maar doet het zo vaak dat het opvalt en heb nog nooit iemand dit zien doen.....Ook dat als ze haar mond dicht heeft een rechte streep is tussen haar boven lip en onderlip....quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:24 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
daar was toch een topic voor , of is die al weer weg ? ben benieuwd wat hij aangeeftquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
D'r is maar 1 poll van belang. De insta poll van Salar. Voor de rest is posten van die dingen zinloos ...
Frummel.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat kon ik niet goed zien, jij bent een kenner natuurlijk...
Salar post 'm pas op vrijdag 18:00 op insta.. dus nog even geduld.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:30 schreef odie22 het volgende:
[..]
daar was toch een topic voor , of is die al weer weg ? ben benieuwd wat hij aangeeft
Maar Ashley moet BB maken, niet de Gouden Kooi ofzo..quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met dit verschil dat Mark geen tv hoeft te maken en Ashley wel.
Voor haar slaapkamerdeur "Ik voel me zo verdomd alleen" gaan zingen? 🤔quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:23 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Wanneer heeft jimmy haar gepest? Hij was vanmorgen alleen heel boos en vertelde de andere wat er gebeurt was in de gameroom. Dat is volgens mij geen pesten.
De echte poll morgen pas.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:30 schreef odie22 het volgende:
[..]
daar was toch een topic voor , of is die al weer weg ? ben benieuwd wat hij aangeeft
In de woonkamer .. en 1 voorbeeld is een incident. Geen patroon.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor haar slaapkamerdeur "Ik voel me zo verdomd alleen" gaan zingen? 🤔
Heet-ie Tussaud van zijn achternaam?quote:
Hey Ashley staat er niet bij.... oh wacht!!!quote:
Niemand heeft haar gepest.....ze is alleen met rust gelaten.....wat beter is want ook de andere mogen gevoelens hebben. Wat ze niet 123kwijt kunnen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft haar ook helemaal niet gepest , dat bedoel ik ook met dingen verdraaien hier in de COS
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heet-ie Tussaud van zijn achternaam?
Ik had zo in die hottub gepist...quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niemand heeft haar gepest.....ze is alleen met rust gelaten.....wat beter is want ook de andere mogen gevoelens hebben. Wat ze niet 123kwijt kunnen.
Dat zei ik: Niemand heeft haar gepest maar dat wordt hier wel verkondigd alsof dat zo isquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niemand heeft haar gepest.....ze is alleen met rust gelaten.....wat beter is want ook de andere mogen gevoelens hebben. Wat ze niet 123kwijt kunnen.
Vindt het wel een rot gezicht.....quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
Is er nog wat anders dan dit
Ow kijk mij zielig alleen zitten
Ja ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Randy favoriet.quote:
Nouquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja ...Jij kopt hem even in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
De ideale kandidaat voor een rlsquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou
Ben er wel klaar mee
Elke keer denk je dat ze niet dieper kan zakken en dan trekt ze dr mond weer open en komt er nog meer poep uit
Ja temptation Island jaquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
De ideale kandidaat voor een rls
Dit is BB zoals het is bedoeld. Hard spel, by hook and by crook.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:30 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Maar Ashley moet BB maken, niet de Gouden Kooi ofzo..
Geeft wel een inkijkje.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In de woonkamer .. en 1 voorbeeld is een incident. Geen patroon.
Lekker naar huis.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe eenzaam kun je zijn.
Nou wat dramatisch....quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar blijkt dat uit? Dat Glenn haar heeft laten vallen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:19 schreef Jockari het volgende:
Dus Glenn heeft Ash intussen ook al gedumpt. Heeft ze alleen naieve Tom nog.
Eens, maar daar kan zelf niet tegen.. Dus heeft ze er helemaal niets te zoeken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit is BB zoals het is bedoeld. Hard spel, by hook and by crook.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Typisch jimmy tv maak momentjequote:Op donderdag 28 maart 2024 20:39 schreef Puzzie het volgende:
Nou Jim niet zo dubbel doen : Je vindt dat Ka moet praten maar zelf is het allemaal teveel
Neequote:
hij is heel negatief over haar geweest vandaag....... was booos en en enquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Hij is hierin naar mijn mening oprecht
Maar eigenlijk wil hij zelf niet degene zijn die haar weer opbeurt
Hij was het meeste aan het schelden toen ze terug kwamen en fokte iedereen op. Terecht dat wel.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Hij is hierin naar mijn mening oprecht
Maar eigenlijk wil hij zelf niet degene zijn die haar weer opbeurt
Wat had Ariana voorspeld ?quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik las tussendoor al ergens dat die zweverige het al had voorspelt![]()
Ja dat gevoel heb ik ookquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:40 schreef mazaru het volgende:
Jimmy zit gewoon een beetje drama te maken zodat hij goed overkomt.
Jaquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hij is heel negatief over haar geweest vandaag....... was booos en en en
nu vindt hij haar weer zielug
Een vriendin heeft meegedaan aan TI.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja temptation Island ja
Geordie shores
Dat niveau
( niet dat het veel hoger is , maar wel iets )
Nou past dan toch prima bij den Ashquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een vriendin heeft meegedaan aan TI.
Een grote fakeshow.
leer ons jimmie kennenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:40 schreef mazaru het volgende:
Jimmy zit gewoon een beetje drama te maken zodat hij goed overkomt.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:37 schreef marky het volgende:
[..]
Lekker naar huis.
Ooit zat Jason daar alleen omdat hij het spel speelde wat hem alleen in de groep zetten. Jason gaf geen coins uit. Drukte niet op knoppen voor vrijstellingen. Hij werd door BB en de bewoners door de mangel gehaald. Jason paste zijn spel aan en kwam bovendrijven als een van de beste spelers.
Deze mevrouw heeft 8 weken haar zin kunnen doordrijven. Met haar legertje 4 mensen in het nauw gedreven. Met zwartmaken achter de rug om en kleineren en sneren. Week 9 veranderede het allemaal en verloor ze de grip. Ze ging wild om zich heen slaan en de boel implodeerde. Ze is niet zielig dit alles is het gevolg van haar eigen daden en een huis dat er klaar mee is.
Hij weet gewoon dat hij er heel slecht op staat als ze laten zien wat hij allemaal heeft lopen roepen en hoe ze haar hebben genegeerd en uit lopen lachen vandaag. Dit is damagecontrol.quote:
[..]
Lekker naar huis.
Ooit zat Jason daar alleen omdat hij het spel speelde wat hem alleen in de groep zetten. Jason gaf geen coins uit. Drukte niet op knoppen voor vrijstellingen. Hij werd door BB en de bewoners door de mangel gehaald. Jason paste zijn spel aan en kwam bovendrijven als een van de beste spelers.
Deze mevrouw heeft 8 weken haar zin kunnen doordrijven. Met haar legertje 4 mensen in het nauw gedreven. Met zwartmaken achter de rug om en kleineren en sneren. Week 9 veranderede het allemaal en verloor ze de grip. Ze ging wild om zich heen slaan en de boel implodeerde. Ze is niet zielig dit alles is het gevolg van haar eigen daden en een huis dat er klaar mee is.
We kennen allemaal Jeroen uit BB 6, die werd de hele week door zijn 4 medebewoners genegeerd.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe eenzaam kun je zijn.
Ja hoop ik ook. Gewoon op afstand maar wel praten niet dat doodzwijgen wat ashley zelf altijd doet bij mensen. En ik hoop dat er eens iemand tegen haar in gaatquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:42 schreef Frummelie het volgende:
Ach morgen is alles weer pais en vree voor zolang het duurt
Wel een beetje labberdekak dat ze allemaal weer richting Ashley kruipen... hoop eigenlijk dat Tyron voet bij stuk houdt...
Die moest ik ff googlen. Geweldig woordquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:39 schreef Jockari het volgende:
Ik vind de vestimentaire keuze van Jimmy wel een ramp.
[ afbeelding ]
Deed hij zelf ook voornamelijk dus wat dat betreft had/heeft hij geen recht van sprekenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:47 schreef Koos1958 het volgende:
Nou karen Danny was ook niet zo heel positief over je. Vond dat je alleen vakantie aan het houden was daar
Kloptquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deed hij zelf ook voornamelijk dus wat dat betreft had/heeft hij geen recht van spreken
Oh Michelle koks en ashley! In meisjes in de jungle!quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit is BB zoals het is bedoeld. Hard spel, by hook and by crook.
Weet het niet hoor. Als Febo hun verplichten om te feliciterenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:42 schreef Frummelie het volgende:
Ach morgen is alles weer pais en vree voor zolang het duurt
Wel een beetje labberdekak dat ze allemaal weer richting Ashley kruipen... hoop eigenlijk dat Tyron voet bij stuk houdt...
Vind ik ook raarquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet het niet hoor. Als Febo hun verplichten om te feliciterenEn de hand te schudden zegt toch eigenlijk al genoeg.
[..]
Lekker naar huis.
Ze lieten eerst zien dat ash zelf de ticket weg gaf. Dat alice zij zo wil hem niet. Waarop ash dat ze er geen woord meer over wilde losmaken. En dan gaat ze uit het niets alice de schuld geven.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:48 schreef Koos1958 het volgende:
Het tuig noemen van Alice door ashley is in de uitzending gezet.
Altijd makkelijker om te wijzen naar een ander dan te kijken naar jezelfquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze lieten eerst zien dat ash zelf de ticket weg gaf. Dat alice zij zo wil hem niet. Waarop ash dat ze er geen woord meer over wilde losmaken. En dan gaat ze uit het niets alice de schuld geven.
Ja ashley staat er even niet mooi op in de uitzendingquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze lieten eerst zien dat ash zelf de ticket weg gaf. Dat alice zij zo wil hem niet. Waarop ash dat ze er geen woord meer over wilde losmaken. En dan gaat ze uit het niets alice de schuld geven.
Dit doet ze al vanaf het begin alleen het is nu steeds beter te zien hoe ze mensen beschuldigtquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen nog minder denk ik.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja ashley staat er even niet mooi op in de uitzending
die ja, dat asslie niet te vertrouwen is , maar daar hoef je geen helderziende , of waarzegger, of bospadwandelaarnaarhettorentje voor te zijnquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:41 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wat had Ariana voorspeld ?
Was haar eigenlijk al vergeten 🫣
Alice was NIET genomineerd he? Het spel spelen was voor As belangrijker.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
om der poep hashaquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:49 schreef BBmeeprater het volgende:
[..]
Oh Michelle koks en ashley! In meisjes in de jungle!
En zeker omdat de andere twee genomineerden wel een ticket voor het spel hadden. Zij dus als enigste niet. Maar ze werd niet tegengewerkt hoor. Puur toevalquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Alice was NIET genomineerd he? Het spel spelen was voor As belangrijker.
Die passen best wel goed bij elkaarquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:49 schreef BBmeeprater het volgende:
[..]
Oh Michelle koks en ashley! In meisjes in de jungle!
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:00 schreef Snoozey het volgende:
niemand zit er voor het geld, dus ga zo door
Ja, als je een leuke tijd hebt maar het grotendeel heb je lopen mopperen of janken.....of voor 1dag roepen dit is mijn droom dit zal ik nooit vergeten mooiste dag uit mijn leven.....en nu roepen er is me niks gegund.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:57 schreef Harry het volgende:
Ashley: geld is maar geld he? De ervaring is onbetaalbaar. Geld is zomaar op.
Ze redt het toch verder niet, dat ze er nog maar ff van kan genietenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:00 schreef Snoozey het volgende:
niemand zit er voor het geld, dus ga zo door
met haar vriend samen hequote:Op donderdag 28 maart 2024 20:59 schreef Harry het volgende:
Ashley: ik heb er 4 maandsalarissen uitgeklapt in een seconde tijd.
Het was toch recent 10K per maand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn met zijn tweeen dus dan klopt het.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:59 schreef Harry het volgende:
Ben ik met je eens... ook maf, verplicht feliciteren..quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet het niet hoor. Als Febo hun verplichten om te feliciterenEn de hand te schudden zegt toch eigenlijk al genoeg.
En weer spreekt ze zichzelf tegen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:01 schreef Harry het volgende:
Glenn: had je 20K gedrukt als je weg moest gaan?
Ashley: nee! Wat is 20K??
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Wat is 20K....hoe durft ashley dat te zeggen, 20k is niks, tjeez 20 maanden pellets sorterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
Zou kunnen natuurlijk..quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:03 schreef Kissingbird het volgende:
had ze het nu over isaac?
die een jaar weg was en gewonnen heeft?
en een vriend van haar is
jaquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:04 schreef woxxel2 het volgende:
Zei ze nu dat haar vriendin de zus van isaak uit jvjl is ?
ja en ze liet deze week al vallen ook bij bn'rs te komenquote:
Mooi. Dan kan ze net voor de finale eruitquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:04 schreef Harry het volgende:
Ashley: Week 12 halen is cirkeltje rond.
Er heeft zelfs een verre kennis aan B.B. meegedaan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:06 schreef Snoozey het volgende:
tyron gister ook, een vriendin van hem deed ergens aan mee. toen was het ineens de vriendin van een vriend. en zowaar wist hij haar naam ineens niet meer. moo allemaal haha
Wat een kolder! Tyron heeft Ashley nog nooit wat gegundquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:06 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron wilde het haar gunnen maar ze gaf het zelf weg. Jimmy zegt dat ze het Alice door de strot duwde en dat Alice het niet snapte. Dat was ook op tv te zien.
achteraf lullen ze van alles, maar op het moment daar zie je er nooit wat vanquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een kolder! Tyron heeft Ashley nog nooit wat gegund
Dit is wat er gezegd wordt in gesprek tussen jimmy en karen die waren er bijquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een kolder! Tyron heeft Ashley nog nooit wat gegund
Ook dat is het spel.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:06 schreef mazaru het volgende:
Jimmie maakt er weer een eigen verhaal van
Precies. Tyron wil Ashley al vanaf het begin eruit hebben. De laatste keer dat ze terug kwam was hij zelfs pissed.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
achteraf lullen ze van alles, maar op het moment daar zie je er nooit wat van
Dagkoersen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:08 schreef engine het volgende:
Jimmy en Karen zijn ook wel klaar met Ashley dus. Mooi
Ja, hij lult uit zijn nekquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit is wat er gezegd wordt in gesprek tussen jimmy en karen die waren er bij
Jimmy ja. Karen heb ik nog niet zo gezien en Ashley heeft ook een lelijke kant laten zien aan Karen afgelopen week.quote:
Hij is heeeeel erg klaar met haarquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:08 schreef engine het volgende:
Jimmy en Karen zijn ook wel klaar met Ashley dus. Mooi
het brein van Karen?quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:09 schreef Snoozey het volgende:
jimmie zit al langer te roeren in het brein van karen wat betreft ashley. eergister zoiets van, die van jou groepje he en dan blabla. meiske ga weg! praat met haar ipv ovver haar met jimmi
beetje brein moet hij met rust latenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
het brein van Karen?![]()
De holte waar een brein hoort te zitten bedoel je
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Toch lastig zo'n lippen. Heeft er meer last dan deugd van.
Weet soms niet wat ze uit haar nek lippen kletstquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:59 schreef Harry het volgende:
Hij was er vandaag ook al zo'n 30 keer helemaal klaar mee hoor. Hij hield erover op en zette er een punt achter. Klaar! Gedaan! Over!quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij is heeeeel erg klaar met haar
achter haar rug om![]()
word melig door Jimmy met de grote mensen broek aan zoals ie zelf zegtquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij was er vandaag ook al zo'n 30 keer helemaal klaar mee hoor. Hij hield erover op en zette er een punt achter. Klaar! Gedaan! Over!
Haar ouders zijn bevriend met Gerard Joling dacht ikquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja en ze liet deze week al vallen ook bij bn'rs te komen
geen idee wie ze daaronder verstaat
boeit me eigenlijk ook niet bedenk ik me nu
In haar sociale huurwoning.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:59 schreef Harry het volgende:
En het moet nog twee weken. Dat kan beterquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:12 schreef engine het volgende:
Ashley in haar eentje een kwart van de pot leeggetrokken
Die waar ze jankend op die paal drukt....????quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:12 schreef Schakeltopia het volgende:
hij was ook zo woestbos op die goplay video. flink genoten, wel 15 keer gekeken
Gaat dan maar over in hinniken waarschijnlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:03 schreef mazaru het volgende:
Karen bijna janken, maar het lukt net niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |