oh whahahhahhaquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vlaanderen natuurlijk. Naast onze friet met stoofvlees en balletjes in tomatensaus.
Mannen hebben geduld.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja hoe kan je je nog zo inlaten en erbij blijven
flikker op met je pad, wij hebben dat pad 10 weken aan moeten kijken en nog ben je niet wegquote:
T.I?quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Ook hier had Ashley weer gelijk: de helft daar snapt helemaal niks van het concept BB.![]()
Lekker op T.I. gaan zitten.
Niveaquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dit is haar hele modus operandi. Ze heeft zo geen spiegel.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:07 schreef Puzzie het volgende:
Dit is niet okay van haar wat ze nu doet
Ik heb juist waardering voor Tom.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jawel hoor wij noemen het witlof uit de oven lekker ingewikkeld met ham en kaas.....quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:09 schreef Jockari het volgende:
Hollanders kennen/lusten "witloof in de oven" niet ? Is hier bijna een nationaal gerecht.
quote:
Nee, het gaat erom dat de immer gepeste Jimmy zichzelf nu als pester ontpopt en dat hij - die zegt een voorbeeld voor alle kinderen te willen zijn - absoluut geen voorbeeld is voor haar kinderen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:18 schreef FBtje het volgende:
Ik val net binnen.... gaat het nu over voorlezen aan kleine kinderen door drag queens als Jimmy?
Temptation Islandquote:
Temptation islandquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nivea
Tom is geen ruziemaker
En zeker als je 24/7 bij elkaar zit
Hij heeft een leuke tijd met haar gehad
En kiest ervoor niet in strijd in het huis te zijn
Vindt dat heel knap....echt. Zou haar ook niet meer willen zienquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nivea
Tom is geen ruziemaker
Er zit een groot verschil tussen ruziemaken en nu zo doen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nivea
Tom is geen ruziemaker
Again het is niet het probleem dat ze een (smerig) spel speelt, alleen het hypocriete gedoe als ze zelf een keer slachtoffer is. Wss is ze ergens familie van Mark van Bommel ofzo.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Ook hier had Ashley weer gelijk: de helft daar snapt helemaal niks van het concept BB.![]()
Da's met dat kampvuur ?quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Temptation island
Zou ash prima passen met al haar fake onderdelen
Haha... ok...quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat doet Tom ook nietquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen ruziemaken en nu zo doen.
Het enige waar ik nog een beetje begrip voor zou kunnen hebben is.........hij was er niet bij.
Maar zo praten over Jimmy
Wanneer heeft jimmy haar gepest? Hij was vanmorgen alleen heel boos en vertelde de andere wat er gebeurt was in de gameroom. Dat is volgens mij geen pesten.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat de immer gepeste Jimmy zichzelf nu als pester ontpopt en dat hij - die zegt een voorbeeld voor alle kinderen te willen zijn - absoluut geen voorbeeld is voor haar kinderen.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:22 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
voor de laatst overgebleven fan
Bij alles wat ze nu zegt, zou ik mijn twijfels hebben en niet eens meer tot mij doorlaten dringen....en denken je klets uit je nek.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het enige waar ik nog een beetje begrip voor zou kunnen hebben is.........hij was er niet bij.
heb je jimmie de laatste dagen niet horen praten over tom??quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |