You snooze you loosequote:Op donderdag 28 maart 2024 20:25 schreef marky het volgende:
[..]
O god Jimmy heeft haar niet gepest. Jimmy geeft aan geen ruimte meer te hebben voor haar drama. Het was een paar weken leuk maar nu is het klaar. Hoe durft zichzelf als gepest neer te zetten. Ze heeft het spel hard willen spelen nu wordt het hard gespeelt en haakt ze af omdat ze het niet aankan. Mentaal kan ze het niet aan. Raakt gefrusteerd dat een meid van 20 haar mentaal de baas is en een man van 26 geen enkele boodschap heeft aan haar drama en show. Ze heeft gewoon verloren.
Al vanaf het begin. Gelukkig is ze de eerste week terug gekomen.quote:
Nu ineens niet.. maar toen de polls Dilano naar huis stuurden, stond jij vooraan om het rond te bazuinen.quote:
aha ok ja al die afkortingen hahaquote:
Borstjes vooruit.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:27 schreef Frummelie het volgende:
Ze probeert de overwinnaar uit te hangen, strenge blik, lipjes getuit...
Twitchquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
Is er nog wat anders dan dit
Ow kijk mij zielig alleen zitten
Die zal wel genieten nu.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik las tussendoor al ergens dat die zweverige het al had voorspelt![]()
Nopequote:Op donderdag 28 maart 2024 20:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik zie ze zaterdag nog vanzelf opstappen, als de groep zo blijft reageren.
Met dit verschil dat Mark geen tv hoeft te maken en Ashley wel.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:21 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Again het is niet het probleem dat ze een (smerig) spel speelt, alleen het hypocriete gedoe als ze zelf een keer slachtoffer is. Wss is ze ergens familie van Mark van Bommel ofzo.
Die poll zit er dikwijls bovenop. Vandaar dat Salar waarschijnlijk wacht tot vrijdagavond.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
D'r is maar 1 poll van belang. De insta poll van Salar. Voor de rest is posten van die dingen zinloos ...
Volgens mij is dit echt een mislukte botox of wat ze er ook inspuit lippen. Zij moet met die tong van binnen blijven masseren maar doet het zo vaak dat het opvalt en heb nog nooit iemand dit zien doen.....Ook dat als ze haar mond dicht heeft een rechte streep is tussen haar boven lip en onderlip....quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:24 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Valt het jullie ook op dat ze haar lippen altijd zelf zo naar voren doet/krult?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |