daar was toch een topic voor , of is die al weer weg ? ben benieuwd wat hij aangeeftquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
D'r is maar 1 poll van belang. De insta poll van Salar. Voor de rest is posten van die dingen zinloos ...
Frummel.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat kon ik niet goed zien, jij bent een kenner natuurlijk...
Salar post 'm pas op vrijdag 18:00 op insta.. dus nog even geduld.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:30 schreef odie22 het volgende:
[..]
daar was toch een topic voor , of is die al weer weg ? ben benieuwd wat hij aangeeft
Maar Ashley moet BB maken, niet de Gouden Kooi ofzo..quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met dit verschil dat Mark geen tv hoeft te maken en Ashley wel.
Voor haar slaapkamerdeur "Ik voel me zo verdomd alleen" gaan zingen? 🤔quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:23 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Wanneer heeft jimmy haar gepest? Hij was vanmorgen alleen heel boos en vertelde de andere wat er gebeurt was in de gameroom. Dat is volgens mij geen pesten.
De echte poll morgen pas.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:30 schreef odie22 het volgende:
[..]
daar was toch een topic voor , of is die al weer weg ? ben benieuwd wat hij aangeeft
In de woonkamer .. en 1 voorbeeld is een incident. Geen patroon.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor haar slaapkamerdeur "Ik voel me zo verdomd alleen" gaan zingen? 🤔
Heet-ie Tussaud van zijn achternaam?quote:
Hey Ashley staat er niet bij.... oh wacht!!!quote:
Niemand heeft haar gepest.....ze is alleen met rust gelaten.....wat beter is want ook de andere mogen gevoelens hebben. Wat ze niet 123kwijt kunnen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft haar ook helemaal niet gepest , dat bedoel ik ook met dingen verdraaien hier in de COS
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heet-ie Tussaud van zijn achternaam?
Ik had zo in die hottub gepist...quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niemand heeft haar gepest.....ze is alleen met rust gelaten.....wat beter is want ook de andere mogen gevoelens hebben. Wat ze niet 123kwijt kunnen.
Dat zei ik: Niemand heeft haar gepest maar dat wordt hier wel verkondigd alsof dat zo isquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niemand heeft haar gepest.....ze is alleen met rust gelaten.....wat beter is want ook de andere mogen gevoelens hebben. Wat ze niet 123kwijt kunnen.
Vindt het wel een rot gezicht.....quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
Is er nog wat anders dan dit
Ow kijk mij zielig alleen zitten
Ja ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Randy favoriet.quote:
Nouquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja ...Jij kopt hem even in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
De ideale kandidaat voor een rlsquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou
Ben er wel klaar mee
Elke keer denk je dat ze niet dieper kan zakken en dan trekt ze dr mond weer open en komt er nog meer poep uit
Ja temptation Island jaquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
De ideale kandidaat voor een rls
Dit is BB zoals het is bedoeld. Hard spel, by hook and by crook.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:30 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Maar Ashley moet BB maken, niet de Gouden Kooi ofzo..
Geeft wel een inkijkje.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In de woonkamer .. en 1 voorbeeld is een incident. Geen patroon.
Lekker naar huis.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe eenzaam kun je zijn.
Nou wat dramatisch....quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar blijkt dat uit? Dat Glenn haar heeft laten vallen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:19 schreef Jockari het volgende:
Dus Glenn heeft Ash intussen ook al gedumpt. Heeft ze alleen naieve Tom nog.
Eens, maar daar kan zelf niet tegen.. Dus heeft ze er helemaal niets te zoeken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit is BB zoals het is bedoeld. Hard spel, by hook and by crook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |