quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Typisch jimmy tv maak momentjequote:Op donderdag 28 maart 2024 20:39 schreef Puzzie het volgende:
Nou Jim niet zo dubbel doen : Je vindt dat Ka moet praten maar zelf is het allemaal teveel
Neequote:
hij is heel negatief over haar geweest vandaag....... was booos en en enquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Hij is hierin naar mijn mening oprecht
Maar eigenlijk wil hij zelf niet degene zijn die haar weer opbeurt
Hij was het meeste aan het schelden toen ze terug kwamen en fokte iedereen op. Terecht dat wel.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Hij is hierin naar mijn mening oprecht
Maar eigenlijk wil hij zelf niet degene zijn die haar weer opbeurt
Wat had Ariana voorspeld ?quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik las tussendoor al ergens dat die zweverige het al had voorspelt![]()
Ja dat gevoel heb ik ookquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:40 schreef mazaru het volgende:
Jimmy zit gewoon een beetje drama te maken zodat hij goed overkomt.
Jaquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hij is heel negatief over haar geweest vandaag....... was booos en en en
nu vindt hij haar weer zielug
Een vriendin heeft meegedaan aan TI.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja temptation Island ja
Geordie shores
Dat niveau
( niet dat het veel hoger is , maar wel iets )
Nou past dan toch prima bij den Ashquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een vriendin heeft meegedaan aan TI.
Een grote fakeshow.
leer ons jimmie kennenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:40 schreef mazaru het volgende:
Jimmy zit gewoon een beetje drama te maken zodat hij goed overkomt.
Dat is ook een beetje onzinquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:37 schreef marky het volgende:
[..]
Lekker naar huis.
Ooit zat Jason daar alleen omdat hij het spel speelde wat hem alleen in de groep zetten. Jason gaf geen coins uit. Drukte niet op knoppen voor vrijstellingen. Hij werd door BB en de bewoners door de mangel gehaald. Jason paste zijn spel aan en kwam bovendrijven als een van de beste spelers.
Deze mevrouw heeft 8 weken haar zin kunnen doordrijven. Met haar legertje 4 mensen in het nauw gedreven. Met zwartmaken achter de rug om en kleineren en sneren. Week 9 veranderede het allemaal en verloor ze de grip. Ze ging wild om zich heen slaan en de boel implodeerde. Ze is niet zielig dit alles is het gevolg van haar eigen daden en een huis dat er klaar mee is.
Hij weet gewoon dat hij er heel slecht op staat als ze laten zien wat hij allemaal heeft lopen roepen en hoe ze haar hebben genegeerd en uit lopen lachen vandaag. Dit is damagecontrol.quote:
[..]
Lekker naar huis.
Ooit zat Jason daar alleen omdat hij het spel speelde wat hem alleen in de groep zetten. Jason gaf geen coins uit. Drukte niet op knoppen voor vrijstellingen. Hij werd door BB en de bewoners door de mangel gehaald. Jason paste zijn spel aan en kwam bovendrijven als een van de beste spelers.
Deze mevrouw heeft 8 weken haar zin kunnen doordrijven. Met haar legertje 4 mensen in het nauw gedreven. Met zwartmaken achter de rug om en kleineren en sneren. Week 9 veranderede het allemaal en verloor ze de grip. Ze ging wild om zich heen slaan en de boel implodeerde. Ze is niet zielig dit alles is het gevolg van haar eigen daden en een huis dat er klaar mee is.
We kennen allemaal Jeroen uit BB 6, die werd de hele week door zijn 4 medebewoners genegeerd.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe eenzaam kun je zijn.
Ja hoop ik ook. Gewoon op afstand maar wel praten niet dat doodzwijgen wat ashley zelf altijd doet bij mensen. En ik hoop dat er eens iemand tegen haar in gaatquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:42 schreef Frummelie het volgende:
Ach morgen is alles weer pais en vree voor zolang het duurt
Wel een beetje labberdekak dat ze allemaal weer richting Ashley kruipen... hoop eigenlijk dat Tyron voet bij stuk houdt...
Die moest ik ff googlen. Geweldig woordquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:39 schreef Jockari het volgende:
Ik vind de vestimentaire keuze van Jimmy wel een ramp.
[ afbeelding ]
Deed hij zelf ook voornamelijk dus wat dat betreft had/heeft hij geen recht van sprekenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:47 schreef Koos1958 het volgende:
Nou karen Danny was ook niet zo heel positief over je. Vond dat je alleen vakantie aan het houden was daar
Kloptquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deed hij zelf ook voornamelijk dus wat dat betreft had/heeft hij geen recht van spreken
Oh Michelle koks en ashley! In meisjes in de jungle!quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit is BB zoals het is bedoeld. Hard spel, by hook and by crook.
Weet het niet hoor. Als Febo hun verplichten om te feliciterenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:42 schreef Frummelie het volgende:
Ach morgen is alles weer pais en vree voor zolang het duurt
Wel een beetje labberdekak dat ze allemaal weer richting Ashley kruipen... hoop eigenlijk dat Tyron voet bij stuk houdt...
Vind ik ook raarquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet het niet hoor. Als Febo hun verplichten om te feliciterenEn de hand te schudden zegt toch eigenlijk al genoeg.
Het houdt niet opquote:
[..]
Lekker naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |