abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 april 2024 @ 11:27:23 #101
33189 RM-rf
1/998001
pi_213095652
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 09:00 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Sterker nog, zolang dat aandeel fucking hoog staat (alles boven de 5 is extreem hoog), is hij in staat een miljardje te cashen als hij ze kan verkopen.
Nee sorry, maar zo simpel is dat niet.
Deel van de release is ook dat het initiele investeerders, Trump specifiek, verboden is zelf aandelen in de eerste 6 maanden te verkopen of verpanden.

Zo heel simpel kan hij dit dus niet cashen (en als hij dat zou doen, onmiddelijk ook het aandeel laten imploderem, het is natuurlijk geen cent waard als je kijkt naar de omzet en het verlies dat ze lijden; die contractuele verplichtig iig 6 maanden zn aandelen te behouden is ook een zekerheid voor de beursgang en de eerste investeerders)...

Indirect zijn er wel indirekte trucjes mogelijk... Voor de beursgang waren er opties om vooraf extra aandelen te kopen voor $10 en $15 per aandeel voor initiele investeerders en na een bepaalde tijd (dacht 6 weken) boven naar ik meen $27 mochten die dan verkocht worden...
Daarmee zou dan een leuke kortetermijns winst te maken zijn voor een kleine insiderkring...
Ze hebben dan wel de 'steun' nodig van een groep die tot die tijd het aandeel kunstmatig hoog houd...

Er zijn wat verdenkingen dat dit ook het geval is....
Tevens is er een vermoeden dat politieke groot-sponsoren dankzij deze aandelen nu de richtlijnen voor politieke donaties en PACs omzeilen.
Maar Trump mag niet zomaar vermogen uit dat beursgenoteerde fonds weghalen voor private (of politieke) doeleindes

[ Bericht 3% gewijzigd door RM-rf op 05-04-2024 14:32:35 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 5 april 2024 @ 11:45:00 #102
33189 RM-rf
1/998001
pi_213095847
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2024 09:50 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Daar gaat het mij niet om. Het gaat er mij om dat een grafiek zonder assen alleen gebruikt wordt als er zaken geframed moeten worden. En dat is achterlijk.
Inderdaad zijn dat gewoon doorzichtige trucjes, een uitsnede van een lijngrafiek zonder nullijn om een extreme suggestie te versterken....

Maar wat me aan die val vooral ook opvalt is dat die rond de $45 (introductiekoers) ook enorm sterk 'opgevangen' wordt....
De drop vanaf dat eerste hoogtepunt van bijna $75 is héél sterk, maar bij de 45 zie je vrijwel gelijk een nullijn onstaan..

Alsof ze ook met veel vermogen daar een 'brandmuur' opgezet hebben die dat aandeel iig op die introductiekoers moet houden.

Dat kan vooral interessant worden, of die 'brandmuur' daar houd...
Gezien Trumps ervaring met bouwen van muren vermoed ik dat veel investeerders daarop de aanval zouden willen inzetten (wat ook verklaard dat put-opties op dat aandeel zo ongekend duur zijn)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_213096270
Allemaal leuk en aardig maar ondanks alle problemen voor Trump lijkt het de kiezers in de swing states weinig uit te maken.

twitter
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
  vrijdag 5 april 2024 @ 12:25:29 #104
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213096338
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 12:18 schreef Arnhemunited het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar ondanks alle problemen voor Trump lijkt het de kiezers in de swing states weinig uit te maken.

[ x ]
Wie had dat nou gedacht, dat samen met de bejaardensoos van de Democratische Partij een genocide in het Midden-Oosten faciliteren voor weinig enthousiasme zou zorgen onder je potentiële kiezers; enthousiasme dat je nodig hebt om momentum te krijgen voor een herverkiezing.
Antifa
pi_213096378
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 12:25 schreef VoMy het volgende:

[..]
Wie had dat nou gedacht, dat samen met de bejaardensoos van de Democratische Partij een genocide in het Midden-Oosten faciliteren voor weinig enthousiasme zou zorgen onder je potentiële kiezers; enthousiasme dat je nodig hebt om momentum te krijgen voor een herverkiezing.
Ik denk dat het de meeste kiezers in deze staten het geen zier kan schelen hoe het gaat in het midden oosten of Oekraïne. Grensbewaking en inflatie is wat ze naar de GOP drijft.
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
  vrijdag 5 april 2024 @ 12:32:32 #106
441440 aquawoman
Bitch please
pi_213096426
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 12:25 schreef VoMy het volgende:

[..]
Alsof Donald Trump daar een alternatief in biedt. Zijn schoonzoon heeft al in een interview aangegeven dat die Gazastrook snel schoongeveegd moet worden omdat het een goeie plek voor property is.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  vrijdag 5 april 2024 @ 12:55:38 #107
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213096708
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 12:32 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Alsof Donald Trump daar een alternatief in biedt. Zijn schoonzoon heeft al in een interview aangegeven dat die Gazastrook snel schoongeveegd moet worden omdat het een goeie plek voor property is.
Het gaat er niet om of Donald Trump een alternatief er voor biedt, het gaat om mensen enthousiast krijgen voor je eigen kandidaat. Dat doe je niet door the lesser of two evils te zijn, maar door een beleid en een programma voor te staan waar mensen zich voor in willen zetten.
Antifa
  vrijdag 5 april 2024 @ 14:09:55 #108
441440 aquawoman
Bitch please
pi_213097584
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 12:55 schreef VoMy het volgende:

[..]
Het gaat er niet om of Donald Trump een alternatief er voor biedt, het gaat om mensen enthousiast krijgen voor je eigen kandidaat. Dat doe je niet door the lesser of two evils te zijn, maar door een beleid en een programma voor te staan waar mensen zich voor in willen zetten.
Biden is pro-abortion rights, pro taxes on the rich, probeert studieschuld vrij the schelden, heeft een cap op de prijs van medicijnen als insuline gezet, zorgt ervoor dat de infrastructuur aangepakt heeft. Hij heeft daarnaast border control wetten voorgesteld, probeert aid aan Oekraïne en Gaza erdoor te krijgen (maar wordt tegengehouden door de republikeinen). Het is niet alsof dit een kandidaat is die geen goede punten heeft.

Ben ik een fan van zijn aanpak van Israel/Gaza? Nee, ik vind het ook frustrerend dat er niet meer wordt gedaan tegen wat de Palestijnen wordt aangedaan. Maar Biden staat ook in een moeilijke positie met de verdeeldheid van de Amerikaanse bevolking hierop.

Trump staat op al deze punten volledig aan de andere kant van het spectrum en op het Israel front is hij all in op steun aan Israel.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_213097620

Zo agressief zijn ze...
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  vrijdag 5 april 2024 @ 14:15:42 #110
33189 RM-rf
1/998001
pi_213097663
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 12:55 schreef VoMy het volgende:

[..]
Om eerlijk te zijn is op dat punt Biden's regering juist heel goed bezig:
Los ervan dat ik hem persoonlijk ook eigenlijk te oud vind en vermoed dat hij grotendeels enkel een 'uithangschild' is van een brede groep die vermoedelijk vooral beleid in de breedte uitstippelen...

Grootste probleem is vooral de gesptenheid en invloed van een extremistische fringe groep bij de republeikeinse meerderheid in het Congress...
Maar Biden heeft an sich heel zinnige beleid ingevoerd en zou nog meer ook door de centrum-fractie van de GOP volledige acceptabele vporstellen gedaan hebben (zie bv jet border-compromis dat ook door grote delen van de GOP stiekem toegejuichd werd, maar misschien daarom dpor de MAGA-fractie als een groot gevaar gezien werd, die willen juist dat de borderpolitiek misloopt en doen alles daarvoor)
  vrijdag 5 april 2024 @ 14:34:34 #111
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213097872
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 14:15 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Om eerlijk te zijn is op dat punt Biden's regering juist heel goed bezig:
Los ervan dat ik hem persoonlijk ook eigenlijk te oud vind en vermoed dat hij grotendeels enkel een 'uithangschild' is van een brede groep die vermoedelijk vooral beleid in de breedte uitstippelen...

De peilingen wijzen nou niet echt aan dat deze appeasement-strategie richting de 'gematigde' Republikeinen zorgen voor een comfortabele zege. Hij staat er vrij slecht voor.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 14:09 schreef aquawoman het volgende:
Ben ik een fan van zijn aanpak van Israel/Gaza? Nee, ik vind het ook frustrerend dat er niet meer wordt gedaan tegen wat de Palestijnen wordt aangedaan. Maar Biden staat ook in een moeilijke positie met de verdeeldheid van de Amerikaanse bevolking hierop.
De huidige aanpak van Biden ondermijnt zijn eigen positie bij zowel de linkerflank van zijn eigen aanhang, als bij de Trump-aanhangers en Republikeinen.

Doordat het Witte Huis in woorden om de zoveel tijd aangeeft ontevreden te zijn met Israelische acties, geef je aan beide partijen een signaal af: dat het mogelijk is om ontevreden te zijn met wat Israel doet. De Republikeinse haviken zien dit zien als verkeerd, want die zijn zeer pro-Israel, en wijzen dit pertinent af. Die zijn daarmee gemotiveerd om voor Trump te gaan en zich voor Trump uit te spreken, en Trump speelt daarop in door een rabiaat pro-Israelstandpunt in te nemen.

Tegelijkertijd zal de linkerflank zich gesterkt voelen in hun kritiek op Israel en het uiten van die kritiek. Maar dan komt het probleem, want het beleid volgt vervolgens de woorden niet. Het beleid is vrijwel onverminderd pro-Israel, met wapenleveranties, veelvuldig contact met de Israëlische regering, etcetera. De Israel-kritische flank van de kiezers zal dus juist ontevreden zijn dat de daden de woorden niet (genoeg) opvolgen. De kritiek richt zich vervolgens, terecht, op degenen die het beleid uitvoeren waar ze het mee oneens zijn, en dat is toch echt de regering van Biden.

Die hele middenman-strategie, dat werkt misschien als je niet het beleid bepaald, als je de uitdager bent. Dan kunnen mensen hun radicalere wensen nog op je projecteren, denken dat je je daarvoor gaat inzetten. Zodra je aan de macht bent, moet je toch echt mensen enthousiast krijgen voor je beleid door beleid uit te voeren waar mensen op zitten te wachten, en heeft het weinig waarde om te praten over hoe dingen anders zouden moeten zijn en hoe je geduld op begint te raken.
Antifa
  vrijdag 5 april 2024 @ 14:59:09 #112
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_213098129
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 april 2024 14:12 schreef epicbeardman het volgende:

Zo agressief zijn ze...
Thnx. Ik was vandaag een beetje chagrijnig maar ik kon ineens weer hardop lachen :Y
  vrijdag 5 april 2024 @ 18:20:02 #113
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_213100639
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 18:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
Aardbeving in New York, een echte. Nu op CNN. Niets op NOS-journaal.
Gingen de aandelen Truth Social zo hard neer?
  vrijdag 5 april 2024 @ 18:55:32 #115
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_213100793
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 18:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
Aardbeving in New York, een echte. Nu op CNN. Niets op NOS-journaal.
4.8
https://www.washingtonpos(...)new-york-new-jersey/
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 5 april 2024 @ 19:35:28 #116
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 april 2024 @ 19:57:05 #117
862 Arcee
Look closer
pi_213101438
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 18:40 schreef Ulx het volgende:

[..]
Gingen de aandelen Truth Social zo hard neer?
-10% as we speak.

Maar ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje hijgerig hoe er naar die koers wordt gekeken. Zo'n dagkoers zegt natuurlijk geen reet. Aandeel kan over een maand ook op $100 staan. Niemand die het weet.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 5 april 2024 @ 20:11:04 #118
33189 RM-rf
1/998001
pi_213101558
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 19:57 schreef Arcee het volgende:

[..]
-10% as we speak.

Maar ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje hijgerig hoe er naar die koers wordt gekeken. Zo'n dagkoers zegt natuurlijk geen reet. Aandeel kan over een maand ook op $100 staan. Niemand die het weet.
Een aandeel van een bedrijf met 4 miljoen omzet en 60 miljoen verlies jaarlijks?
Dat dan een beurswaarde van bijna 20 miljard zou hebben?

Als dat naar een vertienvoudiging van de introductiekoers in een maand zou gaan, zou ik wel degelijk héél serieus kijken naar een vermoedelijk corrupt wirecard-achtig of fraude-/witwas-systeem daarachter....
pi_213101624
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2024 20:11 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Een aandeel van een bedrijf met 4 miljoen omzet en 60 miljoen verlies jaarlijks?

Als dat naar een vertienvoudiging van de introductiekoers in een maand zou gaan, zou ik wel degelijk héél serieus kijken naar een vermoedelijk corrupt wirecard-achtig of fraude-/witwas-systeem daarachter....
Als er genoeg mensen zijn die de aandelen kopen, zal het aandeel stijgen. Het zullen voornamelijk Trumpsupporters zijn die dit kopen en als Trump zegt dat ze het moeten kopen dan doen ze dat. Het gaat hier niet om mensen die zelf na kunnen denken.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_213103400
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2024 20:11 schreef RM-rf het volgende:

[..]

En kijkt zo’n SEC daar niet van te voren naar? Zeker als bekend is wiens bedrijf of wiens naam het bedrijf voert.
“Iedereen” wist, dat de cijfers niet klopten.

“ SEC protects investors, promotes fairness in the securities markets, and shares information about companies and investment professionals to help investors make informed decIsions and invest with confidence”.
Info van https://www.sec.gov/
pi_213104583
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2024 22:22 schreef AnneX het volgende:

[..]
En kijkt zo’n SEC daar niet van te voren naar? Zeker als bekend is wiens bedrijf of wiens naam het bedrijf voert.
“Iedereen” wist, dat de cijfers niet klopten.

“ SEC protects investors, promotes fairness in the securities markets, and shares information about companies and investment professionals to help investors make informed decIsions and invest with confidence”.
Info van https://www.sec.gov/
Niet van te voren. Maar nu kijken ze zeker. Pump & Dump spat van deze hele IPO af.
pi_213108563
Het aandeel staat sinds de Nasdaq beursgang op het laagste punt, dus volgens mij staat zo'n beetje iedereen die dit aandeel bezit in de min. En met een daling van 12% op vrijdag zou het mij geen fijn gevoel geven wanneer ik hier een hoop geld in zou hebben gestoken.
  zaterdag 6 april 2024 @ 13:30:59 #123
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_213108607
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 13:27 schreef Dutch_view het volgende:
Het aandeel staat sinds de Nasdaq beursgang op het laagste punt, dus volgens mij staat zo'n beetje iedereen die dit aandeel bezit in de min. En met een daling van 12% op vrijdag zou het mij geen fijn gevoel geven wanneer ik hier een hoop geld in zou hebben gestoken.
Het is maar net hoe je het bekijkt. Over de laatste maand staat het op 0%.
https://www.marketwatch.com/investing/stock/djt?mod=search_symbol

Las ergens dat Donnie winst maakt zolang de koers >$5 blijft.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 7 april 2024 @ 06:12:32 #124
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_213118156
twitter
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 7 april 2024 @ 18:37:50 #125
323401 Kijkertje
met filter
pi_213128492
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_213129100
twitter

Gemiste kans voor Nederland, Pennsylvania Dutch moet hij gekend hebben!
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 april 2024 @ 19:30:59 #127
862 Arcee
Look closer
pi_213129258
quote:
God, Jesus, Trump!

Tijs van den Brink reist naar Amerika om in gesprek te gaan met fanatieke Trump-supporters, complotdenkers en schietende Democraten.
Vanavond ook. NPO2 20:16
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_213129300
quote:
10s.gif Op zondag 7 april 2024 19:22 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Pennsylvania Dutch zijn helemaal geen Nederlanders maar Duitsers.
  zondag 7 april 2024 @ 19:40:39 #129
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_213129392
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 19:33 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Pennsylvania Dutch zijn helemaal geen Nederlanders maar Duitsers.
Kom nou niet met feiten. Daar houden ze niet zo van.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_213131437
quote:
2s.gif Op zondag 7 april 2024 19:40 schreef Gunner het volgende:

[..]
Kom nou niet met feiten. Daar houden ze niet zo van.
Dat maakt zo te zien voor Biden ook niet uit ayyyyyyyyy :D
  maandag 8 april 2024 @ 00:29:14 #131
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_213132798
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 19:30 schreef Arcee het volgende:

[..]
Vanavond ook. NPO2 20:16
Ik kijk dit altijd graag. Alhoewel ik Thijs een vervelend hoofd vind hebben (sorry daarvoor) stelt hij wel goede vragen.
Ten tweede vind ik het prettig om naar de mens achter de ChristenTrumpers te kijken. Het zijn gewoon vaak warme lieve mensen met gekke opvattingen. Dat zie je soms niet meer vanuit je eigen bubbel.
Het enige nadeel is dat dat oranje misbaksel er telkens tussendoor kleppert ;)
  maandag 8 april 2024 @ 00:57:26 #132
323401 Kijkertje
met filter
pi_213132854
Na minder criminaliteit onder immigranten, nu ook een betere economie:

twitter

Trump wil graag naar de gevangenis zodat hij zich Mandela kan wanen:

twitter

De poging van de Republikeinen om een vliegveld naar Trump te vernoemen mislukte.

Troostprijs:

twitter

[ Bericht 22% gewijzigd door Kijkertje op 08-04-2024 06:17:44 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 8 april 2024 @ 04:42:14 #133
323401 Kijkertje
met filter
pi_213133078
quote:
10s.gif Op zondag 7 april 2024 19:22 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

twitter
pi_213133108
Toch even door de foto’s van Getty gescroll’d van de fundraising event van vijftig ???😂 miljoen . Meneer is goed met bedragen. De aanwezige biljoenairs zijn al gescreend door Harris-Biden HQ.
Smakelijk hoogstaand gezelschap.
Bij gebrek aan een tasje, heeft het jurkje van Melania zakken.
Oh ja: weinig volk verder.
twitter
  maandag 8 april 2024 @ 06:52:41 #135
323401 Kijkertje
met filter
pi_213133145
Trump gaat zich uitspreken over zijn abortusstandpunt.

twitter
pi_213133273
Trump kan ook nog steeds geaborteerd worden.

Daar, mijn statement.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 april 2024 @ 07:41:10 #137
862 Arcee
Look closer
pi_213133278
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 00:29 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Ik kijk dit altijd graag. Alhoewel ik Thijs een vervelend hoofd vind hebben (sorry daarvoor) stelt hij wel goede vragen.
Dat vind ik juist tegenvallen. Ik kan veel vragen bedenken die hij niet stelt. Maar goed, dat is ook niet echt de aard van het programma. Tijs is geen Jordan Klepper natuurlijk. :Y)
  maandag 8 april 2024 @ 09:56:53 #138
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_213134307
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2024 05:46 schreef AnneX het volgende:
Toch even door de foto’s van Getty gescroll’d van de fundraising event van vijftig ???😂 miljoen . Meneer is goed met bedragen. De aanwezige biljoenairs zijn al gescreend door Harris-Biden HQ.
Smakelijk hoogstaand gezelschap.
Bij gebrek aan een tasje, heeft het jurkje van Melania zakken.
Oh ja: weinig volk verder.
[ x ]
Er zijn geen biljoenairs.
Billionair = miljardair.

Het Amerikaanse billion is miljard.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_213134551
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2024 09:56 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Er zijn geen biljoenairs.
Billionair = miljardair.

Het Amerikaanse billion is miljard.
Glapje ook. Dank voor de edit.
Het ging mij meer om de uiting van ware liefde.
pi_213134651
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 07:41 schreef Arcee het volgende:

[..]
Dat vind ik juist tegenvallen. Ik kan veel vragen bedenken die hij niet stelt. Maar goed, dat is ook niet echt de aard van het programma. Tijs is geen Jordan Klepper natuurlijk. :Y)
volgens tijs zelf is het wel een voordeel dat hij die vragen als EO man stelt, want andere media worden met duidelijk meer wantrouwen bekeken. denk dat hij daarom ook niet heel scherp doorvraagt. nu is het ook zo dat de laatste tijd progressieve stromingen in Amerika termen als "rural rage" (plattelandswoede) in de mond nemen als het op de steun voor de GOP aankomt. beetje link om dezelfde fout als Hilary "basket of deplorable" Clinton te maken
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_213135370
Duidelijke stand van zaken: canvassen aan de basis (Biden) versus de media (tfg) .
twitter
pi_213135623
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2024 10:41 schreef Sabata het volgende:

nu is het ook zo dat de laatste tijd progressieve stromingen in Amerika termen als "rural rage" (plattelandswoede) in de mond nemen als het op de steun voor de GOP aankomt. beetje link om dezelfde fout als Hilary "basket of deplorable" Clinton te maken
Maar Hillary Clinton had wel gelijk
Ik vertaal 'basket of deplorables' als mandje met betreurenswaardige mensen Clinton gaf een toelichting wat zo betreurenswaardig is: racisme, sexisme, homofobie, vreemdelingenangst, islamofobie
https://time.com/4486502/(...)lorables-transcript/
quote:
“You know, to just be grossly generalistic, you could put half of Trump’s supporters into what I call the basket of deplorables. Right?” Clinton said. “The racist, sexist, homophobic, xenophobic, Islamaphobic—you name it. And unfortunately there are people like that. And he has lifted them up.”
pi_213136566
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 11:48 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Maar Hillary Clinton had wel gelijk
Ik vertaal 'basket of deplorables' als mandje met betreurenswaardige mensen Clinton gaf een toelichting wat zo betreurenswaardig is: racisme, sexisme, homofobie, vreemdelingenangst, islamofobie
https://time.com/4486502/(...)lorables-transcript/
[..]

tja, gelijk hebben is één ding, maar helaas wist de GOP die uitspraak als een boemerang terug te laten komen, " zie je wel stemmers, ze geeft niks om jullie, ze geeft alleen om de macht (dat dit voor Trump net zo hard goldt deed er niet toe, die was toen slim genoeg even zijn mond te houden)

en inmiddels weten hele volksstammen wel dat Trump de boel belazert, maar het kan zijn stemmers gewoon niets meer schelen, de Dems die niet winnen is belangrijker
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_213137581
twitter

Los van z'n bizarre gezwets, is z'n schoensmeer-look toch wel het mooiste aan dit filmpje. Je kunt nota bene zien tot waar hij z'n smoel in heeft gesmeerd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 8 april 2024 @ 15:44:27 #145
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213137601
quote:
10s.gif Op maandag 8 april 2024 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]

Los van z'n bizarre gezwets, is z'n schoensmeer-look toch wel het mooiste aan dit filmpje. Je kunt nota bene zien tot waar hij z'n smoel in heeft gesmeerd.
Dit is bijna blackface.
Antifa
  Moderator maandag 8 april 2024 @ 15:48:43 #146
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_213137637
quote:
10s.gif Op maandag 8 april 2024 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]

Lekker bezig, we hebben bij tussentijdse verkiezingen immers al gezien hoe populair het terugdraaien van 'Roe vs Wade' bij de stemmer is.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_213137866
twitter
pi_213138296
quote:
6s.gif Op maandag 8 april 2024 06:52 schreef Kijkertje het volgende:
Trump gaat zich uitspreken over zijn abortusstandpunt.

[ x ]
Ik snap niet waarom het relevant is wat de president vind van abortus. Roe VS Wade is geschrapt dus het ligt niet meer bij de federale overheid.
pi_213138377
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 17:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik snap niet waarom het relevant is wat de president vind van abortus. Roe VS Wade is geschrapt dus het ligt niet meer bij de federale overheid.
Omdat je het ook een federale wet kunt maken.
  maandag 8 april 2024 @ 17:23:32 #150
323401 Kijkertje
met filter
pi_213138501
En ook omdat er in verschillende staten over abortus gestemd kan gaan worden waaronder Florida.

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')