Niet van te voren. Maar nu kijken ze zeker. Pump & Dump spat van deze hele IPO af.quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
En kijkt zo’n SEC daar niet van te voren naar? Zeker als bekend is wiens bedrijf of wiens naam het bedrijf voert.
“Iedereen” wist, dat de cijfers niet klopten.
“ SEC protects investors, promotes fairness in the securities markets, and shares information about companies and investment professionals to help investors make informed decIsions and invest with confidence”.
Info van https://www.sec.gov/
Het is maar net hoe je het bekijkt. Over de laatste maand staat het op 0%.quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:27 schreef Dutch_view het volgende:
Het aandeel staat sinds de Nasdaq beursgang op het laagste punt, dus volgens mij staat zo'n beetje iedereen die dit aandeel bezit in de min. En met een daling van 12% op vrijdag zou het mij geen fijn gevoel geven wanneer ik hier een hoop geld in zou hebben gestoken.
Vanavond ook. NPO2 20:16quote:God, Jesus, Trump!
Tijs van den Brink reist naar Amerika om in gesprek te gaan met fanatieke Trump-supporters, complotdenkers en schietende Democraten.
Pennsylvania Dutch zijn helemaal geen Nederlanders maar Duitsers.quote:Op zondag 7 april 2024 19:22 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Gemiste kans voor Nederland, Pennsylvania Dutch moet hij gekend hebben!
Kom nou niet met feiten. Daar houden ze niet zo van.quote:Op zondag 7 april 2024 19:33 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Pennsylvania Dutch zijn helemaal geen Nederlanders maar Duitsers.
Dat maakt zo te zien voor Biden ook niet uit ayyyyyyyyyquote:Op zondag 7 april 2024 19:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
Kom nou niet met feiten. Daar houden ze niet zo van.
Ik kijk dit altijd graag. Alhoewel ik Thijs een vervelend hoofd vind hebben (sorry daarvoor) stelt hij wel goede vragen.quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 19:22 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Gemiste kans voor Nederland, Pennsylvania Dutch moet hij gekend hebben!
Dat vind ik juist tegenvallen. Ik kan veel vragen bedenken die hij niet stelt. Maar goed, dat is ook niet echt de aard van het programma. Tijs is geen Jordan Klepper natuurlijk.quote:Op maandag 8 april 2024 00:29 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik kijk dit altijd graag. Alhoewel ik Thijs een vervelend hoofd vind hebben (sorry daarvoor) stelt hij wel goede vragen.
Er zijn geen biljoenairs.quote:Op maandag 8 april 2024 05:46 schreef AnneX het volgende:
Toch even door de foto’s van Getty gescroll’d van de fundraising event van vijftig ???😂 miljoen . Meneer is goed met bedragen. De aanwezige biljoenairs zijn al gescreend door Harris-Biden HQ.
Smakelijk hoogstaand gezelschap.
Bij gebrek aan een tasje, heeft het jurkje van Melania zakken.
Oh ja: weinig volk verder.
[ x ]
Glapje ook. Dank voor de edit.quote:Op maandag 8 april 2024 09:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er zijn geen biljoenairs.
Billionair = miljardair.
Het Amerikaanse billion is miljard.
volgens tijs zelf is het wel een voordeel dat hij die vragen als EO man stelt, want andere media worden met duidelijk meer wantrouwen bekeken. denk dat hij daarom ook niet heel scherp doorvraagt. nu is het ook zo dat de laatste tijd progressieve stromingen in Amerika termen als "rural rage" (plattelandswoede) in de mond nemen als het op de steun voor de GOP aankomt. beetje link om dezelfde fout als Hilary "basket of deplorable" Clinton te makenquote:Op maandag 8 april 2024 07:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat vind ik juist tegenvallen. Ik kan veel vragen bedenken die hij niet stelt. Maar goed, dat is ook niet echt de aard van het programma. Tijs is geen Jordan Klepper natuurlijk.
Maar Hillary Clinton had wel gelijkquote:Op maandag 8 april 2024 10:41 schreef Sabata het volgende:
nu is het ook zo dat de laatste tijd progressieve stromingen in Amerika termen als "rural rage" (plattelandswoede) in de mond nemen als het op de steun voor de GOP aankomt. beetje link om dezelfde fout als Hilary "basket of deplorable" Clinton te maken
quote:“You know, to just be grossly generalistic, you could put half of Trump’s supporters into what I call the basket of deplorables. Right?” Clinton said. “The racist, sexist, homophobic, xenophobic, Islamaphobic—you name it. And unfortunately there are people like that. And he has lifted them up.”
tja, gelijk hebben is n ding, maar helaas wist de GOP die uitspraak als een boemerang terug te laten komen, " zie je wel stemmers, ze geeft niks om jullie, ze geeft alleen om de macht (dat dit voor Trump net zo hard goldt deed er niet toe, die was toen slim genoeg even zijn mond te houden)quote:Op maandag 8 april 2024 11:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Maar Hillary Clinton had wel gelijk
Ik vertaal 'basket of deplorables' als mandje met betreurenswaardige mensen Clinton gaf een toelichting wat zo betreurenswaardig is: racisme, sexisme, homofobie, vreemdelingenangst, islamofobie
https://time.com/4486502/(...)lorables-transcript/
[..]
Dit is bijna blackface.quote:Op maandag 8 april 2024 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Los van z'n bizarre gezwets, is z'n schoensmeer-look toch wel het mooiste aan dit filmpje. Je kunt nota bene zien tot waar hij z'n smoel in heeft gesmeerd.
Lekker bezig, we hebben bij tussentijdse verkiezingen immers al gezien hoe populair het terugdraaien van 'Roe vs Wade' bij de stemmer is.quote:Op maandag 8 april 2024 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Los van z'n bizarre gezwets, is z'n schoensmeer-look toch wel het mooiste aan dit filmpje. Je kunt nota bene zien tot waar hij z'n smoel in heeft gesmeerd.
Ik snap niet waarom het relevant is wat de president vind van abortus. Roe VS Wade is geschrapt dus het ligt niet meer bij de federale overheid.quote:Op maandag 8 april 2024 06:52 schreef Kijkertje het volgende:
Trump gaat zich uitspreken over zijn abortusstandpunt.
[ x ]
Omdat je het ook een federale wet kunt maken.quote:Op maandag 8 april 2024 17:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom het relevant is wat de president vind van abortus. Roe VS Wade is geschrapt dus het ligt niet meer bij de federale overheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |