Sterker nog, zolang dat aandeel fucking hoog staat (alles boven de 5 is extreem hoog), is hij in staat een miljardje te cashen als hij ze kan verkopen.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:13 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk slechte tweet. Plaatje zonder schaal, staat dat die 2% gezakt is. Dat is helemaal niet bijzonder. Slechte poging tot framing.
Daar gaat het mij niet om. Het gaat er mij om dat een grafiek zonder assen alleen gebruikt wordt als er zaken geframed moeten worden. En dat is achterlijk.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:00 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Sterker nog, zolang dat aandeel fucking hoog staat (alles boven de 5 is extreem hoog), is hij in staat een miljardje te cashen als hij ze kan verkopen.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:59 schreef xpompompomx het volgende:
Kennen jullie de jonge wapengek Kyle Rittenhouse nog? Nou, hij is kennelijk te achterlijk om tot het Amerikaanse leger toegelaten te worden:
[ afbeelding ]
Gelukkig voor hem heeft men geen IQ test voor wapenvergunning en daar.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:59 schreef xpompompomx het volgende:
Kennen jullie de jonge wapengek Kyle Rittenhouse nog? Nou, hij is kennelijk te achterlijk om tot het Amerikaanse leger toegelaten te worden:
[ afbeelding ]
Dat weet de achterban niet en die stopt mogelijk nog wat dollars in het aandeel. Misschien helpt zo’n lijntje naar beneden. Heel misschien.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:50 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om. Het gaat er mij om dat een grafiek zonder assen alleen gebruikt wordt als er zaken geframed moeten worden. En dat is achterlijk.
Heel rare tekst om het delen van een domme framing goed te praten. Maar ik laat het verder hierbij.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat weet de achterban niet en die stopt mogelijk nog wat dollars in het aandeel. Misschien helpt zo’n lijntje naar beneden. Heel misschien.
Maar die assen waren niet zo noodzakelijk toch? Er stond immers al een dalend percentage bij, dus de relatieve stijging/daling was wel duidelijk. Maar verder heb je helemaal gelijk. Laat die context-achterwegende-latende tweets achterwege.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:50 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om. Het gaat er mij om dat een grafiek zonder assen alleen gebruikt wordt als er zaken geframed moeten worden. En dat is achterlijk.
Indrukwekkend.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:59 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Nee sorry, maar zo simpel is dat niet.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:00 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Sterker nog, zolang dat aandeel fucking hoog staat (alles boven de 5 is extreem hoog), is hij in staat een miljardje te cashen als hij ze kan verkopen.
Inderdaad zijn dat gewoon doorzichtige trucjes, een uitsnede van een lijngrafiek zonder nullijn om een extreme suggestie te versterken....quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:50 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Wie had dat nou gedacht, dat samen met de bejaardensoos van de Democratische Partij een genocide in het Midden-Oosten faciliteren voor weinig enthousiasme zou zorgen onder je potentiële kiezers; enthousiasme dat je nodig hebt om momentum te krijgen voor een herverkiezing.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:18 schreef Arnhemunited het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar ondanks alle problemen voor Trump lijkt het de kiezers in de swing states weinig uit te maken.
[ x ]
Ik denk dat het de meeste kiezers in deze staten het geen zier kan schelen hoe het gaat in het midden oosten of Oekraïne. Grensbewaking en inflatie is wat ze naar de GOP drijft.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wie had dat nou gedacht, dat samen met de bejaardensoos van de Democratische Partij een genocide in het Midden-Oosten faciliteren voor weinig enthousiasme zou zorgen onder je potentiële kiezers; enthousiasme dat je nodig hebt om momentum te krijgen voor een herverkiezing.
Alsof Donald Trump daar een alternatief in biedt. Zijn schoonzoon heeft al in een interview aangegeven dat die Gazastrook snel schoongeveegd moet worden omdat het een goeie plek voor property is.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wie had dat nou gedacht, dat samen met de bejaardensoos van de Democratische Partij een genocide in het Midden-Oosten faciliteren voor weinig enthousiasme zou zorgen onder je potentiële kiezers; enthousiasme dat je nodig hebt om momentum te krijgen voor een herverkiezing.
Het gaat er niet om of Donald Trump een alternatief er voor biedt, het gaat om mensen enthousiast krijgen voor je eigen kandidaat. Dat doe je niet door the lesser of two evils te zijn, maar door een beleid en een programma voor te staan waar mensen zich voor in willen zetten.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:32 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Alsof Donald Trump daar een alternatief in biedt. Zijn schoonzoon heeft al in een interview aangegeven dat die Gazastrook snel schoongeveegd moet worden omdat het een goeie plek voor property is.
Biden is pro-abortion rights, pro taxes on the rich, probeert studieschuld vrij the schelden, heeft een cap op de prijs van medicijnen als insuline gezet, zorgt ervoor dat de infrastructuur aangepakt heeft. Hij heeft daarnaast border control wetten voorgesteld, probeert aid aan Oekraïne en Gaza erdoor te krijgen (maar wordt tegengehouden door de republikeinen). Het is niet alsof dit een kandidaat is die geen goede punten heeft.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of Donald Trump een alternatief er voor biedt, het gaat om mensen enthousiast krijgen voor je eigen kandidaat. Dat doe je niet door the lesser of two evils te zijn, maar door een beleid en een programma voor te staan waar mensen zich voor in willen zetten.
Om eerlijk te zijn is op dat punt Biden's regering juist heel goed bezig:quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of Donald Trump een alternatief er voor biedt, het gaat om mensen enthousiast krijgen voor je eigen kandidaat. Dat doe je niet door the lesser of two evils te zijn, maar door een beleid en een programma voor te staan waar mensen zich voor in willen zetten.
De peilingen wijzen nou niet echt aan dat deze appeasement-strategie richting de 'gematigde' Republikeinen zorgen voor een comfortabele zege. Hij staat er vrij slecht voor.quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:15 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn is op dat punt Biden's regering juist heel goed bezig:
Los ervan dat ik hem persoonlijk ook eigenlijk te oud vind en vermoed dat hij grotendeels enkel een 'uithangschild' is van een brede groep die vermoedelijk vooral beleid in de breedte uitstippelen...
De huidige aanpak van Biden ondermijnt zijn eigen positie bij zowel de linkerflank van zijn eigen aanhang, als bij de Trump-aanhangers en Republikeinen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:09 schreef aquawoman het volgende:
Ben ik een fan van zijn aanpak van Israel/Gaza? Nee, ik vind het ook frustrerend dat er niet meer wordt gedaan tegen wat de Palestijnen wordt aangedaan. Maar Biden staat ook in een moeilijke positie met de verdeeldheid van de Amerikaanse bevolking hierop.
Thnx. Ik was vandaag een beetje chagrijnig maar ik kon ineens weer hardop lachenquote:
Gingen de aandelen Truth Social zo hard neer?quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
Aardbeving in New York, een echte. Nu op CNN. Niets op NOS-journaal.
4.8quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
Aardbeving in New York, een echte. Nu op CNN. Niets op NOS-journaal.
-10% as we speak.quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:40 schreef Ulx het volgende:
[..]
Gingen de aandelen Truth Social zo hard neer?
Een aandeel van een bedrijf met 4 miljoen omzet en 60 miljoen verlies jaarlijks?quote:Op vrijdag 5 april 2024 19:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
-10% as we speak.
Maar ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje hijgerig hoe er naar die koers wordt gekeken. Zo'n dagkoers zegt natuurlijk geen reet. Aandeel kan over een maand ook op $100 staan. Niemand die het weet.
Als er genoeg mensen zijn die de aandelen kopen, zal het aandeel stijgen. Het zullen voornamelijk Trumpsupporters zijn die dit kopen en als Trump zegt dat ze het moeten kopen dan doen ze dat. Het gaat hier niet om mensen die zelf na kunnen denken.quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:11 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Een aandeel van een bedrijf met 4 miljoen omzet en 60 miljoen verlies jaarlijks?
Dat dan een beurswaarde van bijna 20 miljard zou hebben?
Als dat naar een vertienvoudiging van de introductiekoers in een maand zou gaan, zou ik wel degelijk héél serieus kijken naar een vermoedelijk corrupt wirecard-achtig of fraude-/witwas-systeem daarachter....
En kijkt zo’n SEC daar niet van te voren naar? Zeker als bekend is wiens bedrijf of wiens naam het bedrijf voert.quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:11 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Een aandeel van een bedrijf met 4 miljoen omzet en 60 miljoen verlies jaarlijks?
Dat dan een beurswaarde van bijna 20 miljard zou hebben?
Als dat naar een vertienvoudiging van de introductiekoers in een maand zou gaan, zou ik wel degelijk héél serieus kijken naar een vermoedelijk corrupt wirecard-achtig of fraude-/witwas-systeem daarachter....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |