Ah de mooie eerste stap van dehumanisation. Als het dieren zijn dus ook prima om ze af te maken, in kooien te stoppen, etc.quote:
Wat een ongelofelijk slechte tweet. Plaatje zonder schaal, staat dat die 2% gezakt is. Dat is helemaal niet bijzonder. Slechte poging tot framing.quote:
Dit plaatje zegt inderdaad niks.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:13 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk slechte tweet. Plaatje zonder schaal, staat dat die 2% gezakt is. Dat is helemaal niet bijzonder. Slechte poging tot framing.
quote:Trump could likely argue that these are simply articles that he is sharing and not direct attacks written by himself. The intent is clear. Trump could also be attempting to bait Judge Merchan into action, in hopes that it can be used to postpone the April 15 trial date. Earlier today, the Judge denied yet another one of Trump's attempts to dismiss the charges and avoid trial. It will be up to Judge Merchan to decide if Trump is in violation and if he will face penalties for violating the expanded gag order.
Sterker nog, zolang dat aandeel fucking hoog staat (alles boven de 5 is extreem hoog), is hij in staat een miljardje te cashen als hij ze kan verkopen.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:13 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk slechte tweet. Plaatje zonder schaal, staat dat die 2% gezakt is. Dat is helemaal niet bijzonder. Slechte poging tot framing.
Daar gaat het mij niet om. Het gaat er mij om dat een grafiek zonder assen alleen gebruikt wordt als er zaken geframed moeten worden. En dat is achterlijk.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:00 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Sterker nog, zolang dat aandeel fucking hoog staat (alles boven de 5 is extreem hoog), is hij in staat een miljardje te cashen als hij ze kan verkopen.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:59 schreef xpompompomx het volgende:
Kennen jullie de jonge wapengek Kyle Rittenhouse nog? Nou, hij is kennelijk te achterlijk om tot het Amerikaanse leger toegelaten te worden:
[ afbeelding ]
Gelukkig voor hem heeft men geen IQ test voor wapenvergunning en daar.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:59 schreef xpompompomx het volgende:
Kennen jullie de jonge wapengek Kyle Rittenhouse nog? Nou, hij is kennelijk te achterlijk om tot het Amerikaanse leger toegelaten te worden:
[ afbeelding ]
Dat weet de achterban niet en die stopt mogelijk nog wat dollars in het aandeel. Misschien helpt zo’n lijntje naar beneden. Heel misschien.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:50 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om. Het gaat er mij om dat een grafiek zonder assen alleen gebruikt wordt als er zaken geframed moeten worden. En dat is achterlijk.
Heel rare tekst om het delen van een domme framing goed te praten. Maar ik laat het verder hierbij.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat weet de achterban niet en die stopt mogelijk nog wat dollars in het aandeel. Misschien helpt zo’n lijntje naar beneden. Heel misschien.
Maar die assen waren niet zo noodzakelijk toch? Er stond immers al een dalend percentage bij, dus de relatieve stijging/daling was wel duidelijk. Maar verder heb je helemaal gelijk. Laat die context-achterwegende-latende tweets achterwege.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:50 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om. Het gaat er mij om dat een grafiek zonder assen alleen gebruikt wordt als er zaken geframed moeten worden. En dat is achterlijk.
Indrukwekkend.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:59 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |