Dat zeg ik, feiten, heel de cos stond vol van die vals-speel-onzin, zojuist nogquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:22 schreef zodeju het volgende:
De mannen horen nu dat ze gisteren gezegd heeft dat Tyron vals speelt door de lootjes die gebruikt werden.
Tyron staat helemaal verbaast.
Ik snap die gedachte sowieso nietquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is dat wellicht schijnheilig? Overal een theatershow van maken?
Ik ookquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:25 schreef Soury het volgende:
Ik neem aan vanavond die ronde tafel stemming. Ben ik wel benieuwd naar.
Waar de Cos mee volstaat is niet perse altijd hoe het echt is.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat zeg ik, feiten, heel de cos stond vol van die vals-speel-onzin, zojuist nog
Goed punt ook zojuist buiten, Alice won vandaag en die speelt nooit rummikub. Complotje door het putje
Beetje maarquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
Jimmy Jimmy je praat iets wat tegenstrijdig
ja en zo weer bij haar gaan zittenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:27 schreef Soury het volgende:
Jimmy praat wel erg slecht over As nu. Ik kan niet meer met die vrouw. Hard hoor.
ssstttttt..... was ikkequote:
Ja en "Schat" zeggenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en zo weer bij haar gaan zitten
En net zat hij nog met haar in de hottub te giechelen en te slijmenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:27 schreef Soury het volgende:
Jimmy praat wel erg slecht over As nu. Ik kan niet meer met die vrouw. Hard hoor.
Nog ff wachten tot volgende weekquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
Jimmy laten we jou er is uit sturen, kijken hoe dat is ff een weekje zonder Jimmy 😁
jij loopt ietsie voorquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy : Kijken of Glenn een eigen keuze gaat maken. Maar ik denk het niet.
Glenn doet wat hij zelf wilquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat blijkt inderdaad...quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar de Cos mee volstaat is niet perse altijd hoe het echt is.
Ze vroegen zich enkel af óf Ashley mocht stemmen..quote:
Nou ja! Op wie moet Glenn dan stemmen? Op Karen zeker waar hij al vanaf het begin goed mee is. Wat een onzin weerquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Mwah moet wel in Ash der straatje passen natuurlijkquote:
hoe krijgt hij het zijn strot uit, wat een galbak ook die Randyquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Nee, ze hopen dat ze niet mag stemmen anders verandert de uitslag zei Tyronquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat blijkt inderdaad...
[..]
Ze vroegen zich enkel af óf Ashley mocht stemmen..
Voor wat mijn comment betreft. Het is gewoon een feit dat Ashley gisteren aan het jammeren was over die lootjes. Daar stond de cos mee vol.
Vraag je dat aan mij? Ik kan niet voor Randy spreken ... ik typ alleen wat hij zegt.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou ja! Op wie moet Glenn dan stemmen? Op Karen zeker waar hij al vanaf het begin goed mee is. Wat een onzin weer
Onzin.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mwah moet wel in Ash der straatje passen natuurlijk
Nee ik reageer op de uitspraak van Randy. Die ruft dit keer gewoon uit zijn mond.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vraag je dat aan mij? Ik kan niet voor Randy spreken ... ik typ alleen wat hij zegt.
mag ik niet zeggen hierquote:
Glenn doet Tom Alice en jimmy en anders ipv Alice kan hij randy doen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vraag je dat aan mij? Ik kan niet voor Randy spreken ... ik typ alleen wat hij zegt.
quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Kijken hoelang het duurt voordat Karen hints gaat geven.
ach ze doen er alles aan om ashley daar te houden achter. het is wat het is. nu opeens 3 mensen nominerenquote:
Ik zie liever Alice of Jimmy gaan. Tom is ook prima.quote:
Die is genomineerd. Anders kan ze er zelf voor kiezen tegen wie ze op de bank komt dat zou niet kloppenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Iedereen heeft al een keer mogen stemmen, zou raar zijn als Ashley nu niet meer mag
Die is genomineerd. Anders kan ze er zelf voor kiezen tegen wie ze op de bank komt dat zou niet kloppenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Iedereen heeft al een keer mogen stemmen, zou raar zijn als Ashley nu niet meer mag
Dat die uit haar voorhoofd naar onder haar ogen zakken kan dat.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Het duurde even voordat het kwartje bij mij viel, maar die wallen van Ashley kunnen best eens komen door haar siliconen implantaten, (en nee dit is geen kritiek)
..... Tyron was hier niet eens bij:quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ze hopen dat ze niet mag stemmen anders verandert de uitslag zei Tyron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Karige pizza vanavondquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:36 schreef Joyce-43 het volgende:
goed boodschappen gedaan he Jimmy door Alice
quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
..... Tyron was hier niet eens bij:Dan was het Tom Jimmy die dat zeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Ja dahaag, nog even en Lenie heeft er een nieuw liedje over geschreven.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja dahaag, nog even en Lenie heeft er een nieuw liedje over geschreven.
Je zit al jaren niet in de regie, dit jaar ook niet.quote:
Jimmy: dan dan dan kan ik de uitslag ook vertellen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee je ziet soms dat mensen met siliconen implantaten, wallen krijgen als reactie van hun lichaam op de implantaten.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die is genomineerd. Anders kan ze er zelf voor kiezen tegen wie ze op de bank komt dat zou niet kloppen
[..]
Dat die uit haar voorhoofd naar onder haar ogen zakken kan dat.
Schreef Lenie liedjes?quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lenie is zanger, die ook nog eens zijn eigen liedjes schreef.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Schreef Lenie liedjes?
Wat een rare naam voor een man trouwens.
Ik geloof dat _wij_ deze maar even moeten uitzitten.....quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze leeft voor BB zei ze daarstraks nog, leuk voor d'r gezinnetje
Het zou heel raar als ze wel mocht stemmen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Muffins van haar eigen coins, maar ze was wel afgeleid door al het lekkers wat ze zagquote:
Oh nou, laat hem maar terugkomen dan in de laatste week. Ik ben benieuwd naar hem.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Lenie is zanger, die ook nog eens zijn eigen liedjes schreef.
Hij wil daarmee de woonwagencultuur doorgeven oid
In haar voorhooft gaat Botox, dit heeft niets te maken met fillers!quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die is genomineerd. Anders kan ze er zelf voor kiezen tegen wie ze op de bank komt dat zou niet kloppen
[..]
Dat die uit haar voorhoofd naar onder haar ogen zakken kan dat.
Hoezo, ook zij kan dezelfde aantal personen kiezen als de restquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het zou heel raar als ze wel mocht stemmen.
Zij is nu genomineerd, dan mag je zelf je tegenstanders kiezen![]()
het is al bizar dat ze er zo over mag konkelen met de anderen
ze had alleen potgeld bij haar en daar uit heeft ze de muffins voorgeschoten voor der zelf dus daarom kon ze dan minder besteden voor het eten, blijft een feitquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Muffins van haar eigen coins, maar ze was wel afgeleid door al het lekkers wat ze zag
Zou het ook wel gek vindenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoezo, ook zij kan dezelfde aantal personen kiezen als de rest
Joh ik heb er geen verstand van ik las onder haar ogen die wallen dat het komt door spul in haar gezicht. Heb haar horen zeggen spul in haar voorhoofd en spul in haar lippenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In haar voorhooft gaat Botox, dit heeft niets te maken met fillers!
er zaten nog meer dan genoeg coins in die pot mee terugquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze had alleen potgeld bij haar en daar uit heeft ze de muffins voorgeschoten voor der zelf dus daarom kon ze dan minder besteden voor het eten, blijft een feit
hij zei ook doe maar wat groente nog, aubergine zei ze ook nog niet genomen en nogmaals muffins voorgeschoten uit pot dus niet nog eigen coinsquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Eigen coins en paprika en champignons gekocht dat was het lijstje
Wat je wil is goed hoor Alice is heel slecht mensquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij zei ook doe maar wat groente nog, aubergine zei ze ook nog niet genomen en nogmaals muffins voorgeschoten uit pot dus niet nog eigen coins
als anders om was geweest en het was Ash haha was cos 5x te snel gegaan hierzoquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat je wil is goed hoor Alice is heel slecht mens
Jimmy had er gisteren een prachtig randje van gemaaktquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:47 schreef Koos1958 het volgende:
Die pizzabodem lukken ook steeds beter
Ziet er goed hoorquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:47 schreef Koos1958 het volgende:
Die pizzabodem lukken ook steeds beter
wat heeft ze verkeerd gedaan dan? ze mag haar eigen coins toch besteden aan wat ze wil? andere wilde koffie en eieren van hun eigen coins. er zaten nog genoeg coins in de pot toen ze klaar was met shoppen dus het is niet zo dat ze iets voor de groep heeft moeten laten omdat ze brownies had gekochtquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als anders om was geweest en het was Ash haha was cos 5x te snel gegaan hierzo
Dat klopt niet wat je zegt......ook de koffie en eieren zijn bij de bewoners die dat wilde hebben voor geschoten en hebben het allemaal terug betaald na de boodschappenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij zei ook doe maar wat groente nog, aubergine zei ze ook nog niet genomen en nogmaals muffins voorgeschoten uit pot dus niet nog eigen coins
Glazen bol?quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:50 schreef OmaJacky het volgende:
Ik denk :
Jimmy 5 stemmen
Karen 5 stemmen
Tom 4 stemmen
Randy 4 stemmen
Alice 3 stemmen.
Gelukkig maken hun zelf de regels op en hebben dit zo besloten...over de boodschappen niemand maakt een probleem .quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als anders om was geweest en het was Ash haha was cos 5x te snel gegaan hierzo
Die hadden wel vooraf de coins meegegeven. Maar ik weet niet hoeveel er over waren.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat klopt niet wat je zegt......ook de koffie en eieren zijn bij de bewoners die dat wilde hebben voor geschoten en hebben het allemaal terug betaald na de boodschappen
Ze gunnen mij ook niksquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:50 schreef spapaars het volgende:
Ashley met een bak koffie, en de andere hebben niets, schandaaalig!!!
En Glenn lacht haar hard uitquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:51 schreef Puzzie het volgende:
Ash:' Hey jongens ik word echt niet geroepen he"'
Misschien moet ze ff op de knop drukkenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:51 schreef Puzzie het volgende:
Ash:' Hey jongens ik word echt niet geroepen he"'
quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:46 schreef Tuttebolleke het volgende:
Pfffffff Jimmy wat ben je toch een vals mannetje……
Mag ook wel wat vaker vind ikquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:52 schreef kiki2024 het volgende:
Ik heb het gevoel dat er vanavond een freeze komt
eentje voor Jimmy met allemaal Dragsquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:52 schreef kiki2024 het volgende:
Randy blijkt altijd in freeze te staan/hangen. Daarstraks nog een gif zien passeren hier. Iedereen dacht dat Randy in freeze stond.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:52 schreef kiki2024 het volgende:
ja ok zal wel fout hebben danquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat klopt niet wat je zegt......ook de koffie en eieren zijn bij de bewoners die dat wilde hebben voor geschoten en hebben het allemaal terug betaald na de boodschappen
ja zeker dacht hetzelfde netquote:
Ik heb toch echt een stream met pizza bakkenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:55 schreef Witborst het volgende:
Ik kijk weer een keer en gelijk me tv vol gezeken.
Twee streams op as pfff.
Vreselijk wat iritant wijf.
Gelukkig zit er een uit knop op de stream.
En houden we niet allemaal van hetzelfde.
Jezus wat een mokkel zeg die as.
Die hebben lekkere humor onderlingquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:55 schreef mazaru het volgende:
Karen steekt de draak met Asley.
Ah maai er wordt u echt niets gegund hoor
Ze is idd weer vandaag HET gesprek van de dag hier en daarquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:55 schreef Witborst het volgende:
Ik kijk weer een keer en gelijk me tv vol gezeken.
Twee streams op as pfff.
Vreselijk wat iritant wijf.
Gelukkig zit er een uit knop op de stream.
En houden we niet allemaal van hetzelfde.
Jezus wat een mokkel zeg die as.
ok. maar dan wisten ze hoeveel het koste van te voren anders wordt het een zooitje De eieren en koffie wisten ze de prijs van vorige dag.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Die hadden wel vooraf de coins meegegeven. Maar ik weet niet hoeveel er over waren.
Is gewoon verdeeld met degenen die koffiecups hebben gekocht, wat is er dan niet eerlijk aan?quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:50 schreef spapaars het volgende:
Ashley met een bak koffie, en de andere hebben niets, schandaaalig!!!
Dat heb je nou eenmaal met sterspelersquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is idd weer vandaag HET gesprek van de dag hier en daar [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Hoezo vreemd ?quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
Tom dus op Karen gestemd ?
Zo ja……vreemd
Backstabber 1st class.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo ja……vreemd
Had hij al veel eerder moeten doenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo ja……vreemd
Verbaast me helemaal niets.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo ja……vreemd
Precies, leven in de brouwerijquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heb je nou eenmaal met sterspelers
Denk dat Tom echt gekwetst is door Ashley en Karenquote:Op woensdag 27 maart 2024 18:01 schreef marky het volgende:
Zou het kunnen zijn dat Dilano aan het einde een paar belangrijke zetten heeft gedaan die Tom naar de andere kant heeft doen switchen.
Andersom jaquote:Op woensdag 27 maart 2024 18:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Omdat hij eigenlijk verliefd is op haar 😉
Welneequote:Op woensdag 27 maart 2024 18:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
denk dat hij erg trouw is aan de vrouw van de ring die hij elke avond kust voor hij gaat slapen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
beide samen jaquote:Op woensdag 27 maart 2024 18:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:05 schreef mazaru het volgende:
Op festivals gaan Jimmy en Randy pizza's bakken.
Yesssss
Wie lust er nou geen pizza met schaamhaar en bullebakken
nou ik heb hem keer gezien in die coccoon met haar na de ruzie goed maken en ook keer in de keuken samen laat in de avond dan merk je echt wel dat er bij Tom ook meer speelt als vriendschap hoorquote:Op woensdag 27 maart 2024 18:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Andersom ja
Maar Tom op haar nee
kan kwa verstand maar gevoel is erg na Karen gegaan in huisquote:Op woensdag 27 maart 2024 18:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
denk dat hij erg trouw is aan de vrouw van de ring die hij elke avond kust voor hij gaat slapen.
Misschien een andere bril opzettenquote:Op woensdag 27 maart 2024 18:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik heb hem keer gezien in die coccoon met haar na de ruzie goed maken en ook keer in de keuken samen laat in de avond dan merk je echt wel dat er bij Tom ook meer speelt als vriendschap hoor
Respect dat jij die moeite er nog insteektquote:Op woensdag 27 maart 2024 18:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien een andere bril opzetten
Hij wil heel graag weten of degene die buiten op hem wacht nog steeds verder wil met hem
Is hij erg duidelijk over
Hij heeft meermaals gezegd ka als zusje te zien
Moet ze een coin bijleggenquote:Op woensdag 27 maart 2024 18:04 schreef Joyce-43 het volgende:
kan er niet meer paprika bij die pizza van Ash?
De Tom die niet meer met ‘groep’ Ash mee wilde want wilde zijn eigen pad volgen en we nu toch al meerdere malen hebben zien overleggen met groep Al?/Ty over wie te nomineren. En maar blijven zeuren over Ka (dat gebeurd aan beide kanten), maar lees hier vaker dat het aan Ka ligt.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:57 schreef mazaru het volgende:
Pffffffff daar gaat Tom weer. Wat een jankerd zeg
ok ik weet wat ik gezien heb, maar krijg echt steeds vaker hier het gevoel dat alles wat ik zeg fout of verkeerd is ga niet meer in discussie ook hoorquote:Op woensdag 27 maart 2024 18:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien een andere bril opzetten
Hij wil heel graag weten of degene die buiten op hem wacht nog steeds verder wil met hem
Is hij erg duidelijk over
Hij heeft meermaals gezegd ka als zusje te zien
Hoezo vreemd? Hij kan kiezen uit 4, waarvan hij er eigenlijk 2 niet wil.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo ja……vreemd
waren maar 2 paprikas gehaaldquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Echt hoorquote:Op woensdag 27 maart 2024 18:05 schreef greysbones het volgende:
Meine liebe gute
Als we nu ook al de stukjes paprika gaan tellen
Hoezo vreemd?quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo ja……vreemd
Zien er prima uit, ik lust er ook wel eenquote:Op woensdag 27 maart 2024 18:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Lekker belegde pizza's. Ze gaan heerlijk smullen zo.
Hou nu eens op manquote:
Ik ben het hier 100% mee eens. Ik denk ook dat Jimmy en Karen erbij komen op de bank. Knap dat Randy de dans weer ontspringt.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:50 schreef OmaJacky het volgende:
Ik denk :
Jimmy 5 stemmen
Karen 5 stemmen
Tom 4 stemmen
Randy 4 stemmen
Alice 3 stemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ben het hier 100% mee eens. Ik denk ook dat Jimmy en Karen erbij komen op de bank. Knap dat Randy de dans weer ontspringt.Ik had inderdaad hetzelfde lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krijg ook trek door die pizza's inderdaad! Geen idee wat ze morgen gaan doen, was al verbaasd dat ze vandaag weer voor pizza kozenquote:Op woensdag 27 maart 2024 18:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ziet er erg goed uit.....gaan ze morgen toch voor de shoarma ??
er lagen nu ook pita met shoarma, dat is voor morgen misschien een optie want was ook betaalbaar.quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Krijg ook trek door die pizza's inderdaad! Geen idee wat ze morgen gaan doen, was al verbaasd dat ze vandaag weer voor pizza kozen
In het midden denk ik.quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:25 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hoe staat Jimmy eigenlijk bij polls ?
Ik ben alleen bang dat Alice niet heeft gekeken naar de hoeveelheidquote:Op woensdag 27 maart 2024 18:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
er lagen nu ook pita met shoarma, dat is voor morgen misschien een optie want was ook betaalbaar.
Ja, B.B. ook....haha die zei ook al van nu hoeven jullie niet van het budgetweek te eten wat altijd het zelfde is en nu eten jullie al voor de derde keer pizza terwijl jullie alles kunnen kiezen uit de winkel....quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Krijg ook trek door die pizza's inderdaad! Geen idee wat ze morgen gaan doen, was al verbaasd dat ze vandaag weer voor pizza kozen
Ja, en dacht dat Jimmy voorstelde of hij misschien zelf die broodjes kon maken.quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
er lagen nu ook pita met shoarma, dat is voor morgen misschien een optie want was ook betaalbaar.
Ik denk dat ze dat het makkelijkst vinden. Al snap ik niet waarom. Ze zijn er uren mee bezig.quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, B.B. ook....haha die zei ook al van nu hoeven jullie niet van het budgetweek te eten wat altijd het zelfde is en nu eten jullie al voor de derde keer pizza terwijl jullie alles kunnen kiezen uit de winkel....
Juist wordt erg krapjes........denk echt wel dat alles twee keer moet doen....als het voor het avond eten moet fungeren. En dan hebben ze nog geen sla en knoflooksaus.....quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat Alice niet heeft gekeken naar de hoeveelheid
1 bak shoarma kun je over het algemeen niet met 8 man/vrouw van eten
Ze willen zo weinig mogelijk uitgeven want misschien komt er op het einde nog iets wat je van je coins kan kopen. BB heeft al elke keer in het winkeltje door laten schemeren dat ze de coins gewoon op moeten maken..quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat het makkelijkst vinden. Al snap ik niet waarom. Ze zijn er uren mee bezig.![]()
Al had Tyron gisteren al gezegd dat hij liever iets anders wilde eten want die pizza vult niet echt. Hij had al snel weer honger. Daarom wilde hij kip.
Denk dat febo minder voedsel voor thuis hoeft aan te schaffen deze dagenquote:Op woensdag 27 maart 2024 18:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze willen zo weinig mogelijk uitgeven want misschien komt er op het einde nog iets wat je van je coins kan kopen. BB heeft al elke keer in het winkeltje door laten schemeren dat ze de coins gewoon op moeten maken..
BB heeft daar zelf ook een hand in. Je weet gewoon niet waar je ze voor nodig hebt en ze weten nu niet eens hoelang ze er nog zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:37 schreef lojanda het volgende:
Ik verwacht dat er dit seizoen meerdere zijn die op het moment dat ze nu nog vertrekken een boel coins hebben waar ze niets mee hebben gedaan. Vorig jaar was Jadson ook zo iemand die nog erg veel coins over had.
Ben ik voor!!!!quote:
Die hij allemaal heeft gebruikt om een promo filmpje te maken de anderen met weinig coins hadden alleen een poster...oidquote:Op woensdag 27 maart 2024 18:37 schreef lojanda het volgende:
Ik verwacht dat er dit seizoen meerdere zijn die op het moment dat ze nu nog vertrekken een boel coins hebben waar ze niets mee hebben gedaan. Vorig jaar was Jadson ook zo iemand die nog erg veel coins over had.
We hebben het nu wel de hele tijd over Ashley en Alice, maar Jimmy is eigenlijk het gemeenste wijf daar in huis.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
En net zat hij nog met haar in de hottub te giechelen en te slijmen
Ja natuurlijk, maar dat is logisch.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mwah moet wel in Ash der straatje passen natuurlijk
Is prima kantine voerquote:Op woensdag 27 maart 2024 18:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat febo minder voedsel voor thuis hoeft aan te schaffen deze dagen![]()
Dat hoop ik althans, al die zooi uit die shop weggooien is zonde
Daarna had hij er nog steeds over..quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die hij allemaal heeft gebruikt om een promo filmpje te maken de anderen met weinig coins hadden alleen een poster...oid
Het heeft er iig niet voor gezorgd dat hij won.
Daarom denken de bewoners nu ook dat ze die coins daarvoor nodig hebben.
Ach, ze moet maar zo denken: een veldslag verloren is nog niet de hele oorlog verloren.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:32 schreef OmaJacky het volgende:
Ashley haat dat ze geen zeggenschap meer in het spel heeft zegt ze.
Plaatje, speciaal voor Randy.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee ik reageer op de uitspraak van Randy. Die ruft dit keer gewoon uit zijn mond.
Mooi, dan is ze tenminste verzekerd van een gesprek op niveau.quote:
Volgens mij nietquote:Op woensdag 27 maart 2024 18:46 schreef zodeju het volgende:
Hebben de twee dames al de badkamer schoongemaakt. Vanmorgen hadden ze weinig zin..
Geen niveau is immers ook niveauquote:Op woensdag 27 maart 2024 18:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mooi, dan is ze tenminste verzekerd van een gesprek op niveau.
Tyron pakt ze wel, van Glenn ben ik minder zeker.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:43 schreef mazaru het volgende:
Eigenlijk is het alleen maar gunstig voor Ashley dat Glenn en Tyron er niet meer op zitten. Die hebben best veel fans.
quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:46 schreef ledn81 het volgende:
Heel rondje wat de vriendin van Randy tegen iedereen gezegd heeft![]()
We komen zo bij Karen
Die staat/ligt/hangt al sinds dag 1 in een freeze.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Randy blijkt altijd in freeze te staan/hangen. Daarstraks nog een gif zien passeren hier. Iedereen dacht dat Randy in freeze stond.
Jimmy noemt iedereen 'liefje' en 'schat'. Onderhand staat-ie wel met zijn andere hand een rambo-mes in je rug te steken en zes keer om te draaien.quote:
Je neemt het allemaal wel bloed serieusquote:Op woensdag 27 maart 2024 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jimmy noemt iedereen 'liefje' en 'schat'. Onderhand staat-ie wel met zijn andere hand een rambo-mes in je rug te steken en zes keer om te draaien.
Met vervequote:Op woensdag 27 maart 2024 18:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben het nu wel de hele tijd over Ashley en Alice, maar Jimmy is eigenlijk het gemeenste wijf daar in huis.
DGK en SV waren een stuk erger.quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:30 schreef Dotteke het volgende:
Het is gewoon ongelooflijk dat geen één topic fatsoenlijk kan gaan.
Ze is terug. Waar blijft de drama?quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:01 schreef ledn81 het volgende:
suggesties om wat anders te kopen morgen voor avondeten. Ashley zit nog op het toilet.
Drama als ze zo terug komt
Fixedquote:Op woensdag 27 maart 2024 18:46 schreef ledn81 het volgende:
Heel rondje wat de vriendin het vrouwtje van Randy tegen iedereen gezegd heeft![]()
We komen zo bij Karen
Gelukkig welquote:
Ik ben nooit in de gelegenheid geweest om dat empirisch vast te stellen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen niveau is immers ook niveau
O, nou die dus gemist, en je had ze allemaal wel op mute kunnen zetten, behalve Randy, want die wist de tekst niet.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig wel
Direct op mute
Ze zijn allemaal geweest nu
Hoef jij ook niet te doenquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben nooit in de gelegenheid geweest om dat empirisch vast te stellen.
Dat heeft BB nog omgeroepen, was gisteren in de uitzendingquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:04 schreef ledn81 het volgende:
Ashley komt er nu pas achter dat de vriezer aan het begin van de week is leeggehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Niet letterlijk hoor, ik heb in ieder geval nog geen bloedspoor door de gang gezien.quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je neemt het allemaal wel bloed serieus
Ze staan hier allemaal tussen. En een BB fan account heeft ze ook allemaal op insta gezetquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
O, nou die dus gemist, en je had ze allemaal wel op mute kunnen zetten, behalve Randy, want die wist de tekst niet.
En 'schat'quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die noemyt iedereen liefje. Opportunist zoals hij is.
Gaat niet meer gebeuren Jockquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Karen en Tom willen wel meer denk ik.
* Jockari Wishfull thinking ! Allebei vrijgezel
Tom wist ook maar 1 zin van zijn liedje. Hij had mazzel dat dat precies de zin was die ze wilden horenquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
O, nou die dus gemist, en je had ze allemaal wel op mute kunnen zetten, behalve Randy, want die wist de tekst niet.
Oude meuk van vorig jaar en nieuwe meuk van dit jaar lopen door elkaar.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze staan hier allemaal tussen. En een BB fan account heeft ze ook allemaal op insta gezet
https://twitter.com/ledn81
https://www.instagram.com/bigbrotherfanss24/
Ik dacht hier gelezen te hebben dat vandaag de laatste dag was dat de winkel op is?quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:01 schreef ledn81 het volgende:
suggesties om wat anders te kopen morgen voor avondeten. Ashley zit nog op het toilet.
Drama als ze zo terug komt
Bij mij niet, maar die fan account is van een jong iemand denk. Die vraagt altijd heel lief of hij of zij het mag doorplaatsen. Geen idee wat er nog meer staat.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Oude meuk van vorig jaar en nieuwe meuk van dit jaar lopen door elkaar.
vandaag was de laatste dag dat de speciale aanbiedingen er waren.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:14 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik dacht hier gelezen te hebben dat vandaag de laatste dag was dat de winkel op is?
Nee.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:14 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik dacht hier gelezen te hebben dat vandaag de laatste dag was dat de winkel op is?
Wordt in scene gezet natuurlijk. BB wil ons ook bezighouden soms.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tom wist ook maar 1 zin van zijn liedje. Hij had mazzel dat dat precies de zin was die ze wilden horen
Aaah oke. Mijn fout, verkeerd begrepenquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
vandaag was de laatste dag dat de speciale aanbiedingen er waren.
vrijstellingen e.d.
Morgen zullen er vast nog wel paprika's en komkommers liggen
Yep dat was het. Wel vreemd dat niet alle kandidaten die kans dan hebben gehad om die te grijpen. Ash had dan misschien een move gedaan. We zullen het niet weten.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee.
De laatste dag voor special offers.
Misschien is er morgen een special special rode knopquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Yep dat was het. Wel vreemd dat niet alle kandidaten die kans dan hebben gehad om die te grijpen. Ash had dan misschien een move gedaan. We zullen het niet weten.
Hopelijk !quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien is er morgen een special special rode knop
met een vliegende stoel, zo hoppa de keet uitquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien is er morgen een special special rode knop
Nee denk het niet. Ze zit er voor het geld. Zo veel mogelijk. Dus dan had ze echt niet zoveel geld daar vanaf gehaald voor 1 week verder ofzo. Ze wilde daar alleen heen om de rest jn spanning te laten. Is mij vermoeden.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Yep dat was het. Wel vreemd dat niet alle kandidaten die kans dan hebben gehad om die te grijpen. Ash had dan misschien een move gedaan. We zullen het niet weten.
Maar Karen en/of Randy staan er ook op.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:23 schreef Clasientjuh het volgende:
Ik vraag mijn af wie gaan naast Ashley staan? Als hun slim zijn zetten hun 2 sterke spelers ernaast zoals Tom en Jimmy dan is de kans groot dat Ashley vertrekt😁
Hij zit met iets in zijn hand te friemelenquote:
Ja dat kan we gaan het zien morgenquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Maar Karen en/of Randy staan er ook op.
Een soort halli galliquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:27 schreef kater1 het volgende:
Echt leuk dit kaartspel. geen idee wat het is, maar ik ben voor alles waar je bij lachen kan. Dat was toch een goed idee van Sabeau indertijd, die speelkaarten maken.
Karen komt ernaast dus die is wegquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:23 schreef Clasientjuh het volgende:
Ik vraag mijn af wie gaan naast Ashley staan? Als hun slim zijn zetten hun 2 sterke spelers ernaast zoals Tom en Jimmy dan is de kans groot dat Ashley vertrekt😁
Was Mc Gyver van den Aldi, en heeft er niet veel van gebakken. Ze heeft wel de aanzet gegeven.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:27 schreef kater1 het volgende:
Echt leuk dit kaartspel. geen idee wat het is, maar ik ben voor alles waar je bij lachen kan. Dat was toch een goed idee van Sabeau indertijd, die speelkaarten maken.
Dan kan ze zo weer zeggen dat Jimmy alleen was en Tom niet naar hem omkeek.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:30 schreef Joyce-43 het volgende:
karen je bent kaarten, laat die jimmy lekker gaan!
Zeker weten, jimmy zegt als je erop zit dan moet je ondergaan.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:30 schreef danilel het volgende:
Ik denk dat Karen zonder as veel beter uit de verf zou zijn gekomen
Zeker weten. Zij steekt nu volledig in de kont van Ash, maar Ka heeft het niet zelf door. Zal de finale daardoor missen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:30 schreef danilel het volgende:
Ik denk dat Karen zonder as veel beter uit de verf zou zijn gekomen
Zeker wetenquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zeker weten. Zij steekt nu volledig in de kont van Ash, maar Ka heeft het niet zelf door. Zal de finale daardoor missen.
Lang niet alle....Jimmy Tom en Alice geloof ik alleen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
En randyquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lang niet alle....Jimmy Tom en Alice geloof ik alleen.
Ook hij speelt het spelquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:34 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ik niet snap aan jimmy dat hij zulke lelijke kanten van hem heeft laten zien. Zo zonde
Hij was door dat gesprek bij de kachel even met zijn gedachten weer thuis en zocht zijn fotoboekje weer op.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:33 schreef Joyce-43 het volgende:
komt aandacht te kort zeker na zijn gesprek net in bij de kachel toen ze erna zijn gaan kaarten en gaan lachen
Minder herrie !quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een soort halli galli
Maar dan met een totem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |