Dat zeg ik, feiten, heel de cos stond vol van die vals-speel-onzin, zojuist nogquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:22 schreef zodeju het volgende:
De mannen horen nu dat ze gisteren gezegd heeft dat Tyron vals speelt door de lootjes die gebruikt werden.
Tyron staat helemaal verbaast.
Ik snap die gedachte sowieso nietquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is dat wellicht schijnheilig? Overal een theatershow van maken?
Ik ookquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:25 schreef Soury het volgende:
Ik neem aan vanavond die ronde tafel stemming. Ben ik wel benieuwd naar.
Waar de Cos mee volstaat is niet perse altijd hoe het echt is.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat zeg ik, feiten, heel de cos stond vol van die vals-speel-onzin, zojuist nog
Goed punt ook zojuist buiten, Alice won vandaag en die speelt nooit rummikub. Complotje door het putje
Beetje maarquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
Jimmy Jimmy je praat iets wat tegenstrijdig
ja en zo weer bij haar gaan zittenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:27 schreef Soury het volgende:
Jimmy praat wel erg slecht over As nu. Ik kan niet meer met die vrouw. Hard hoor.
ssstttttt..... was ikkequote:
Ja en "Schat" zeggenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en zo weer bij haar gaan zitten
En net zat hij nog met haar in de hottub te giechelen en te slijmenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:27 schreef Soury het volgende:
Jimmy praat wel erg slecht over As nu. Ik kan niet meer met die vrouw. Hard hoor.
Nog ff wachten tot volgende weekquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
Jimmy laten we jou er is uit sturen, kijken hoe dat is ff een weekje zonder Jimmy 😁
jij loopt ietsie voorquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy : Kijken of Glenn een eigen keuze gaat maken. Maar ik denk het niet.
Glenn doet wat hij zelf wilquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat blijkt inderdaad...quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar de Cos mee volstaat is niet perse altijd hoe het echt is.
Ze vroegen zich enkel af ķf Ashley mocht stemmen..quote:
Nou ja! Op wie moet Glenn dan stemmen? Op Karen zeker waar hij al vanaf het begin goed mee is. Wat een onzin weerquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Mwah moet wel in Ash der straatje passen natuurlijkquote:
hoe krijgt hij het zijn strot uit, wat een galbak ook die Randyquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Nee, ze hopen dat ze niet mag stemmen anders verandert de uitslag zei Tyronquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat blijkt inderdaad...
[..]
Ze vroegen zich enkel af ķf Ashley mocht stemmen..
Voor wat mijn comment betreft. Het is gewoon een feit dat Ashley gisteren aan het jammeren was over die lootjes. Daar stond de cos mee vol.
Vraag je dat aan mij? Ik kan niet voor Randy spreken ... ik typ alleen wat hij zegt.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou ja! Op wie moet Glenn dan stemmen? Op Karen zeker waar hij al vanaf het begin goed mee is. Wat een onzin weer
Onzin.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mwah moet wel in Ash der straatje passen natuurlijk
Nee ik reageer op de uitspraak van Randy. Die ruft dit keer gewoon uit zijn mond.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vraag je dat aan mij? Ik kan niet voor Randy spreken ... ik typ alleen wat hij zegt.
mag ik niet zeggen hierquote:
Glenn doet Tom Alice en jimmy en anders ipv Alice kan hij randy doen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vraag je dat aan mij? Ik kan niet voor Randy spreken ... ik typ alleen wat hij zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |